سریع-مشاهده اجرای نمای خشک آجری شما

سرامیک فول بادی به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. به این نحو که هوا پشت آنها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت نما نفوذ نمی کند. 3. سازه ای که روی نما به کار برده می شود از دیگر متریال ها و مصالح مهمی است که باید به درستی آنها را روی نما نصب کنید. هر یک از نماهای ساختمانی که شما انتخاب می کنید تا روی ساختمان تان اجرا شود دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. مجریان و طراحان ساختمانی زیادی اجرای این نما را بر عهده می گیرند ولی شما باید بهترین آنها کلیک کنید را انتخاب کنید. تنوع زیاد : متنوع بودن این محصول یکی از مزایای بسیار اهمیتی است که باعث شده تا در صنعت نماسازی کاربرد زیادی داشته باشد. سبک بودن ساختمان و تغییر مکان های جانبی جداگانه، باعث عدم ترک خوردگی و سقوط مصالح از نما می شود.

اجرای نمای خشک سرامیک

سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. اجرای نمای سرامیک خشک را در ساختمان هایی می بینیم که در مدت ها قبل در ساختمان هایی با همان کاربری نمای کامپوزیت اجرا می شده است. با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید. برای نصب هر یک از نماهای ساختمانی استانداردهای مشخص شده ای وجود دارد که هر یک از مجریان نصب نما به خوبی با استانداردهای موجود در مورد اجرای نماهای ساختمانی آشنایی دارند.

طراحی نمای ساحتمان باید با کاربری آن همخوانی داشته باشد. آنها باید قادر باشند که بر اساس نوع ساختمان شما بهترین نوع نما و روش نصب را انتخاب کرده و به کار بگیرند. سرامیک هایی که در این نما مورد استفاده قرار می گیرند از مواد معدنی غیر فلزی هستند که شما باید بدانید خاصیت فلزی درون آنها وجود ندارد. سرامیک خشک پرسلانی چه مزیت هایی دارد؟ نمای سرامیک خشک جزو مصالح یا سرامیک هایی است که به فول بادی معروف هستند. در بین انواع نماهای به روز ساختمانی باید بدانید که نمای سرامیک خشک محبوبیت بسیار زیادی دارد. 1. اینکه آنها به خوبی استانداردهای لازم برای نصب نمای خشک را اجرا کنند و با آنها آشنایی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظره ی شهری شکل می دهد، به همین علت طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. در صورتیکه در نمای دوغابی این اتفاق رخ می دهد و همین الزامات فنی در نمای خشک باعث کاهش تلفات انسانی و بقیه خسارات ناشی از سقوط نما خواهد شد.

متریال نمای خشک

اتصالات این سیستم در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند. به گزارش اخبار ساختمان، نمای سرامیک خشک امروزه به عنوان جدیدترین نمای ساختمان ها شناخته می شود و سرامیک خشک از آن دست مصالح ساختمانی مدرن و جدیدی است که در صنعت سازه و ساختمان ظهور کرده و زمینه ساز تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان شده است. در این سیستم اجرای نما برای اتصال اجزای نما شامل آجر، سنگ و غیره از ملات استفاده نمی شود بلکه از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده میشود.سیستم نمای خشک یکی از بهترین سیستم ها یی است که به میزان زیاد در برابر نفوذ آب مقاوم است. سرامیک یکی از مقاوم ترین مصالح ساختمانی می باشد که کاربرد مختلفی نقاط ساختمان از جمله :کف، دیوار، نما و … روش و راه اندازی این نما به صورت خشک است و از ملاتی که نما را روی ساختمان قرار دهد استفاده نمی شود. بهتر است در پشت این سرامیک ها لایه توری پلاستیکی و یا فلزی قرار بگیرد تا در صورت شکسته شدن از سقوط آنها جلوگیری شود . ᠎This  po st h as be en w ritten with t he he lp ​of behsaznama Content Gen᠎erator ​DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید