سرانجام، راز نمای خشک آشکار شد

به طور معمول پروفیلی که برای شاسی کشی نما استفاده می شود ، از نوع نبشی ، قوطی و ناودانی است. کندونما برای این کار از قوطی کشی مدولار جهت بسترسازی زیرین پروفیلهای گالوانیزه رویه نصاب نمای خشک استفاده می کند. ویژگی های سیستم نصب سرامیک خشک: در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. معمولاً جهت نصب و چیدمان کاشی الگوهای متفاوتی بر اساس سلیقه مصرف کننده استفاده می شود که بعضی از این الگوها پس از اتمام نصب، ظاهری زیبا و هماهنگ تر را نشان می دهند . شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروزترین و مدرن ترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید. برای ایجاد شخصیت مناسب در طراحی نما کمی ذوق و سلیقه و به میزان زیاد آشنایی با منطقه جغرافیایی مورد نظر نیاز است.

دتایل نمای خشک

وزن سبکتر، مقاومت در برابر کشش و خمش، مقاومت در برابر آب و فایرپروف؛ آزادی عمل طراحان و معماران در امکان ابداع طرحهای جدید در انواع رنگها و بافتها را برای استفاده در سطوح مختلف ایجاد میکند. انواع روش های چاپ بر روی کاشی ، روش چاپ فلت ، روتوکالر و نسل نوین و برتر چاپ روش دیجیتال می باشد . تا در هنگام نصب کاشی بر روی دیوار چسب ها خودگیری داشته باشد . همچنین به هنگام نصب کاشی ها باید دقت نمود چسب کاشی روی کاشی باقی نماند ، چون پس از خشک شدن ، به راحتی قابل پاک کردن نمی باشد . در هنگام مالیدن چسب باید مساحتی را که می خواهیم چسب مالی نماییم به مقدار کم تا حد چند کاشی چسب مالیده و کاشی ها را بچسبانیم و تراز نمائیم تا قبل از اینکه چسب خودگیری با سطح دیوار به انجام نرسیده باشد . زمانی که شما در ساختمان سازی خود از مصالح ساختمانی غیر فلزی استفاده مینمایید و زمانی که این مصالح دارای خاصیت مکندگی نداشته باشند و یا خاصیت مکندگی آن کم باشد ، در این صورت در مجاورت ملات ، آب را به خود جذب نمیکند و چسبندگی بین مصالح و ملات بوجود نمی آید.یکی از این مصالح سنگ می باشد که بسیار در نمای ساختمان و در ارتفاعات مورد استفاده قرار میگیرد که در صورت کنده شدن در مکان هایی که عابر پیاده از آنجا عبور میکند میتواند خطر جانی داشته باشد و از طرف دیگر نمای ساختمان نیز خراب میگردد و برای ترمیم آن نیاز به صرف هزینه زیاد می باشد.

سرامیک نمای خشک

دارای مقاومت بسیار بالا و ویژگی های برتر سرامیکی باشند . قابلیت اجرای طرح های بسیار ظریف و زیباتر . از این رو کلمه ( رندوم ) در نام محصول مشخص بوده و یا در کد طرح با نماد یا (RANDOM) روی بسته های کاشی نشان داده شده است . بر اساس مقررات استاندارد بیان کلاس مقاومت در برابر سایش سطحی الزامی می باشد زیرا کلاس مقاومت در برابر سایش مناسب بودن کاشی را در محل استفاده با توجه به میزان تردد و عوامل ساینده مشخص می نماید . در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. برای این که بهترین آبنما را در ترکیب با فضای حیاط خود انتخاب کنید، باید به نکات و اصول مختلفی توجه داشته باشید. فولاد ضد زنگ و فولاد توخالی اغلب در ترکیب با شیشه برای ساخت این نوع نما استفاده میشوند. فناوری تولید آجر پرسلانی، به طراحان اجازه میدهد که ترکیب های متنوعی از رنگ و بافت را بر نمای ساختمان پیاده کنند. تراز کردن کاشی ها از نظر زیبایی در اتمام کار یکی از مسائلی است که می بایستی در هنگام نصب کاشی ها بر روی سطح دیوار رعایت گردد .

به منظور زیبایی و همرنگ بودن بندکشی با زمینه کاشی ها با مخلوط کردن پودرسنگ و سیمان سفید و پودر رنگ مورد نظر که به نسبت خاصی مخلوط می گردند و توسط دوغاب تهیه شده کاشی ها را بندکشی می کنند و پس از مدت کوتاهی دوغاب اضافی که روی کاشی های باقی مانده است را با گونی نم دار پاک می کنند ، چون ممکن است پس از خشک شدن قابل پاک کردن نباشد . در روش سنتی، معمولا سنگها را با ملات و چسب سیمانی روی دیوار نصب میکنند. وحرارتی را خواهد داشت، می توان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استاندارد های مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. 3- قبل از کاشیکاری با چسب کلیه سطوح بایستی مرمت و بازسازی شده و از نظر تراز بودن سطح یک دست و قابل قبول داشته باشد . تکنولوژی جدید در نمای ساختمان ما را قادر میسازند تا طرحهایی با عملکرد بالا ارائه کنیم که در مشاوره و اجرا نما میتوانید این طرح ها را مشاهده نمایید، که با آزمایش نمونه اولیه تأیید شدهاند. Th᠎is article w​as  done ​with behsaznama Content ᠎Ge​nerator DE​MO!

دیدگاهتان را بنویسید