سرانجام، راز نحوه اجرای نمای خشک ساختمان آشکار شد

اهمیت طراحی نما مدرن در جامعه رقابتی امروز که روزانه هزاران نفر اعم از ساکنین ، بازدیدکنندگان و رهگذران در خیابان ها در حرکتند ، اهمیت نما ساختمان شما نقش تعیین کننده ای در زیبایی و جذابیت خیابانی دارد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

نصاب نمای سرامیک خشک

با اینکه امروزه مرمرییت ها به دلیل جلاپذیری خوب و تنوع زیادشان در رنگ و طرح و قیمت،طرفدار زیادی در سنگ کاریهای داخل دارند،نمی توان از زیبایی و تنوع سنگ های تراورتن و آنتیک گذشت،که جلوه های بسیار زیبایی را از ترکیب آنها می توان در لابی ها،پاگردها،اطراف درب آسانسورها،دیوارهای راه پله،دیوارهای پارکینگ و خلق کرد. از آنجایی که انتخاب و اجرای نمای ساختمان اغلب اوقات کار سخت و دشواری بوده به دلیل اینکه ایجاد و اجرای یک طرح نو و جدید خلاقیت می طلبد. طرح نمای پروژه از هندسه الماس تراش خورده بر گرفته شده که دارای زوایای خاصی است. شرکتهای نمای خشک در نحوه اجرای نمای خشک ساختمان از تجهیزات خاصی استفاده میکنند. نحوه نصب نمای خشک یکی از اولین سوالاتیست که هنگام آشنایی با انواع نمای خشک برای افراد پیش میآید. اجرای نمای خشک که در مورد انواع سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک کاربردی است، بهعنوان تحولی بزرگ در صنعت ساختمان بهشمار میآید. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش اساسی و بسیار مهمی را در این صنعت ایفا می نماید و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شده اند همگی با این فاکتور مهم سنجیده و شاید بتوان گفت که با محک این فاکتور مهم ماندگار شده و یا از بین رفته اند.

نمای خشک نمایان

تا آنجا که امروزه متخصصین امر، توصیههای خود را در این زمینه، بهصورت پیشنهادهایی در جهت بالا بردن کیفیت نهایی کار، به مشتریان ارائه میدهند. کلیسا و قصر، به عنوان مهمترین کارهای گذشته، اهمیت خود رااز دست دادند، و از آن زمان به بعد موسسات عمومی دولتی ، «توسعه» خانه را مورد توجه قرار دادند. نمای ساختمان در زیبایی و ظاهر ساختمان بسیار اهمیت دارد و نقش پر رنگ تری را نسبت یه دیگر بخش ها ایفا می کند. از آنجایی که سنگ یکی از پر کاربردترین ابزارها در ساخت نمای خارجی و تزیین نمای داخلی محسوب می شود که از گذشته تا امروز مورد استفاده و اجرا در نمای ساختمان توسط معماران و مهندسان قرار گرفته است. نمای خشک ساختمان پس از آنکه معمارانی آمریکایی در دهه 70 تصمیم گرفتند روی نمای برجهای بلند سنگ نصب کنند، وارد دنیای ساخت و ساز شد. نمای مینرال ترکیبی از سنگ های گرانیت و معدنی، سنگهای سفید و مرمر با پلاستر است و از مزایای آن با محیط زیست سازگار است در برابر آتش مقاوم است و تنوع زیادی دارد و از معایب نمای مینرال این است که در مقابل رطوبت مقاوم نیست. به کار بردن آجر در نما علاوه بر ظاهری فوقالعاده مزایای بسیاری را در اختیار افراد قرار میدهد.

ی رومی می توان به ستون های تزیینی اشاره نمود.

برای نصب و اتصال عایق حرارتی بهصورت مستقیم لایهای از عایق حرارتی را بهوسیله اتصالات مکانیکی یا چسب زیر کار متصل میکنند. استفاده از این کار موجب بلند شدن تمامی گرد و غبار از سطوح نما می شود و زمانی که نمای ساختمان تمیز باشد رنگ در نما چسبندگی بالایی خواهد داشت. از مزایا و ویژگی های نمای رومی می توان به ستون های تزیینی اشاره نمود. از مزایا و ویژگی های این چوب می توان به مقاومت و استحکام بسیار بالا و سبکی آن، داشتن قابلیت تجدید پذیری و برش کاری اشاره نمود. اجرای نمای خشک آجری مقاومت ساختمان را در برابر آتشسوزی بالا میبرد. چرا که طول عمر بالایی را برای سازه به ارمغان آورده و در برابر نفوذ حشرات و آتش سوزی از مقاومت دو چندانی برخوردارند. در این قسمت از کلید املاک قصد داریم به انواع نمای ساختمان پرداخته و مزایا و معایب آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس از برش، قواره ها را به همان ترتیب چسب زده و به سمت پشت کاغذ دیواری از دو طرف تا می کنیم به طوری که قسمت های چسب خورده روی هم قرار گیرند. در ایران نیز نحوه اجرای نمای خشک ساختمان برای اولین بار در دهه 70 مورد استفاده قرار گرفت.  Article has be​en created by G SA C ontent Generator​ Demover si on᠎.

قیمت اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه نصب نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید