سرامیک پرسلانی: روشن راه

نوع سرامیکی که برای اجرا در نما بصورت خشک مورد استفاده قرار می گیرد سرامیک پرسلانی است. مطالعه زیاد در مورد اقلیم های گوناگون و همچنین شناخت صحیح انواع متریال کمک بزرگی برای طراح به حساب می آید. تنوع رنگی نمای آجری نیز زیاد است و میتواند انواع سلایق را پوشش دهد. چشم است، آنچه از بیرون سوی دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت،قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان و ساختن نمای عمارت است. بتوانید با ایده گرفتن از آنها، نمایی بینظیر و منحصربهفرد را برای ساختمان خود انتخاب کنید و جلوه بینظیری را به نمای خارجی ساختمان بدهید. بسیاری از مراکز خرید مطرح و فروشگاه های بزرگ از یک نمای مدرن و زیبا برای جذب مشتری استفاده می کنند. حفره ها به فیلتر نمودن قسمتی از تابش می پردازند و به میزان مناسب نور را به داخل فضا هدایت می کنند. البته استفاده از این نما تنها به بخش بیرونی ساختمان محدود نبوده و امکان استفاده از آن در نماسازی داخلی نیز رایج می باشد. به همین دلیل هم استفاده از نمای نانو کمک میکند تا ساختمان در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن ایمن باشد. در این طراحی ها از روشهای مختلفی برای اجرای نمای ساختمان استفاده میشود. Th​is con tent was done with the he​lp of G᠎SA Conte᠎nt G᠎ener at᠎or D​em ov​er sion.

سرامیک نمای خشک

هر چه ارتفاع تاج اصلی را بیشتر در نظر بگیرید (البته با توجه به ضوابط طراحی نما) در شکل گیری طراحی نما سنتی بیشتر پیش رفته اید. البته به کمک روشهای نگهداری پیشرفته نمونه های کم دوام تر نیز میتوانند برای کاربردهای نمای خارجی مورد استفاده قرار گیرند. اولین نقطه ای که مخاطب آن را می بیند نمای ساختمان شماست و طراحی نما بنا به همین دلایل است که هم تخصصی و هم هنری محسوب می شود. بنابراین بهتر است به کمک تابلوها و آثار هنری زیبا فضای خود را طراحی کنید. نمای یک ساختمان جزو آخرین مواردی است که در طراحی به آن پرداخته می شود؛ با این حال می توان ادعا کرد که اولین تاثیر بصری یک ساختمان توسط نما اعمال می شود. برای رزین کاری سنگ نما ساختمان های مرتفع بسیاری از شرکت های با تجربه در این زمینه از طناب های خاصی استفاده می کنند. اجرای نمای سرامیک خشک یکی از پرطرفدارترین روش های اجرای نمای مدرن ساختمان است که در آن سرامیک های پرسلانی را با به کارگیری یراق آلات فلزی به بدنه ساختمان متصل می کنند.

در 10 دقیقه، حقیقت مجری نمای سرامیک خشک را به شما خواهم گفت

نماها میتوانند اشکال و اندازههای مختلفی داشته باشند و طراحی آن فرصتی برای معمار است که استعداد خود را با جان بخشیدن به یک ساختمان به نمایش بگذارد. دپارتمان طراحی شرکت اکوآرک ، برای تحقق اهداف فوق و به منظور نیل به معماری و شهرسازی همسان با انسان و محیط و همراهی در مسیر توسعه ، دست همکاری کلیه دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز کشورمان را به گرمی می فشارد و جهت ارایه خدمات حرفه ای به کارفرمایان محترم اعلام همکاری می نماید. نمای ساختمان دارای سبک های مختلف مدرن و کلاسیک است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود نمای بیرونی زیبا و بی نظیری را انتخاب نماید. همچنین طراحی نما برای پروژه های تفریحی و توریستی دارای اصول دیگری است که یک طراح نما می بایست با تمام آنها قیمت نمای خشک آشنا باشد. این سیستم دارای قابلیت ریگلاژ بعد از نصب می باشد. علاوه بر چسب از لاستیکهایی به نام EPDM نیز میتوان در این نوع سیستم استفاده کرد.

اینگونه نماها علاوه بر زیبایی امکان استفاده حداکثر از روشنایی روز را فراهم مینمایند. بی اهمیتی به مسئله نماشویی علاوه بر ظاهر نمای ساختمان بلکه جلوه کلی شهر را زشت و ناپسند میکند و ممکن است با رسوب و گذشت زمان اسیب های جدی به ساختمان بزنددر نتیجه هزینه های شستن نما و ترمیم را افزایش دهد. این عامل باعث می شود تا ساختمان عریض تر جلوه کند. نماهای سفالی باعث می شود که گرما از داخل ساختمان دور نشود و به طور طبیعی به حفظ آب و هوای داخلی راحت کمک می کند. اگر می خواهید ساختمانتان مدرن ترین و زیباترین ساختمان محله باشد، از اهمیت مشاوره و طراحی نماهای مدرن غافل نشوید. نیاز انسان مدرن به شهرهایی با جلوههای زیباتر، ذهن خلاق سازندگان بنا را بر آن داشت تا ترکیبی از هنر طراحی و صنعت اجرای نمای ساختمان ایجاد نموده و با متریال متفاوت و متنوع نسبت به انواع سنتی، به اجرا بگذارند. گر چه بعد انتخابی ساخنمان ها عمودی است اما در این نوع نمای ساختمانی، وجه عمودی بودن ساختمان بیش از همیشه هویدا می شود. اولین قدم برای زیرسازی نمای ساختمان انتخاب مصالح مورد نیاز است. با توجه به نوع کاربری ساختمان اگر به عنوان مثال ساختمان اداری طراحی شده است نمای کامپوزیت مناسبتر است و تاثیر بسیاری در دیده شدن ساختمان شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید