سرامیک پرسلانی – آرام باش، هست زمان پخش!

هم چنین پانل های شیشه ای در این نما دارای ضخامت 12 الی 10 میلی متری بوده و امروزه اجرای این نما مدنظر بسیاری از برج سازان و معماران قرار گرفته است. متریال هایی از جمله آجر ، سنگ ، شیشه ، سیمان شسته و … طبیعتا یکی از رایجترین موادی که به وفور در اختیار داشتند، سنگ بود. همانطور که می دانید متریال مورد استفاده از نمای ساختمان مختلف می باشند. همانطور که می دانید، اکثر سازندگان ساختمان در سطح شهر ، با توجه به قیمت بالای زمین و ساخت ، سعی می کنند از تراکم و سطح اشغالی که قوانین شهرداری در اختیار آن ها قرار داده ، نهایت استفاده را ببرند و حتی یک سانتی متر هم پرتی نداشته باشند. نمای کلاسیک : اگر جدیدا ساختمان ساخته باشید، به خوبی می دانید که شهرداری های مناطق مختلف ، به سختی نمای کلاسیک را تایید می کنند. پس از آن ، دستورالعملی به شهرداری ها ابلاغ شد که نمای کلاسیک ، از چرخه معماری و نمای شهر حذف شود. در این روش بست به گونه ای نصب می شود که سرامیک در داخل آن قرار گرفته و توسط بست مهار شود. اجرای سرامیک پرسلانی توپر که به سرامیک فول بادی یا سرامیک یک سانتیمتری نیز مصطلح است به صورت خشک نمایان و غیرنمایان انجام می شود.

اتصالات نمای خشک

 This has been creat ed by G SA C onte nt​ G enerator​ Demov᠎ersion!

وقتی صحبت از نمای ساختمان میشود، عایق دیوار خارجی، رندرها و پرداختهای تزئینی نیز مد نظر است. به همین دلیل هنوز هم بسیاری این روش سنتی را به سایر راهها ترجیح میدهند چرا که به آن از نظر مقاومت و سایر آیتمها اعتماد بیشتری دارند. شاید برخی افراد این تصور را داشته باشند که نمای آجری از مد افتاده اما امروزه نحوه نصب آن به صورتی انجام می شود که مطابق با معیارها و مد روز باشد. طراحان و معماران در گروه معماری آوگون با توجه به نیازها و خواسته های کارفرما مدرن ترین، به روز ترین و با کیفیت ترین طرح نماها را با توجه به بودجه ی کارفرمایان ارائه می دهند. در این راستا ، گروه معماری آوگون جهت طراحی نمایی که به تایید کمیته نما برسد، در کنار شما خواهد بود. از نظر کمیته نما به تایید برسد و اگر نیاز به ویرایش باشد، تا گرفتن تاییدیه ، ما در کنار شما هستیم. سلایق افراد در طراحی نما، از یک نمای ساده متناسب با منظره شهری گرفته تا طرح های مدرن و برجسته متفاوت است و پشت هر نوع نما، دلایل و اهداف متنوعی وجود دارد. آهن کشی نمای ساختمان به مهندسان کمک می کند بدون هیچ محدودیتی هر طرح و شکلی که بخواهند در نمای ساختمان ایجاد کنند و با این کار زیبایی ظاهری و ارزش مادی آن نمای خشک در ساختمان را افزایش دهند. This  po᠎st has ​been c re᠎at ed by G SA C ontent Gener ator D emover᠎sion !

زیرا در صورت عدم وجود استحکام کامل جوشکاریها، احتمال جدا شدن نما و خطرات جانی در اثر آن وجود خواهد داشت. چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از بدنه سرامیک جلوگیری می کنند. 6. این روش جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بسیار مناسب است چرا که به صورت خشک اجرا میگردد. برای جلوگیری از جلب توجه بست ها، می توان آنها را با رنگ های کوره ای متناسب با رنگ سرامیک، رنگ نمود. توجه به این نکته ضروری می باشد که اتصال هر یک از این متریال به سطح زیرساخت به طور یکسان نبوده و به واسطه ی ملات، پیچ و مهره و یا آداپتور(برای نماهای شیشه ای) با توجه به ماهیتی که دارند، صورت می گیرد. نمای کرتین وال شیشه ای یکی از پرمصرف ترین انواع نماهای شیشه ای است. همراه ما باشید تا انواع نمای خشک را بررسی نماییم.

شرکت های نمای خشک

بر این اساس چندین گزینه طراحی (آلترناتیو) به شما به عنوان کارفرما ارائه می شود تا دست تان در انتخاب باز باشد. ۱- پس از طراحی المان های نما، بر اساس طرح به دست آمده براکت ها به وسیله بست های مکانیکی به دیوار پشتیبان متصل می شوند. برای نصب و اتصال عایق حرارتی بهصورت مستقیم لایهای از عایق حرارتی را بهوسیله اتصالات مکانیکی یا چسب زیر کار متصل میکنند. ۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی ۴۵ درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. This data w​as written wi th the help  of G SA Con te​nt Generat or Dem ov ersi​on!

دیدگاهتان را بنویسید