ستاره بودن در کسب و کار یک امر نمای خشک است

مفهوم نمای دو پوسته از اواخر دهه ۱۹۷۰ میلادی، توانست در بین تفکرات جامعه معماران رشد تسریع کننده ای را تجربه کند که این موضوع دسترسی به نما های تمام شیشه را برای بهبود زیبایی و نفوذ نور روز را بدون مختل كردن عملکرد سیستم حرارتی بنا ممکن می ساخت. برای مثال سنگ گرانیت باید اسکوپکشی شود و همین موضوع دستمزد نصب را افزایش میدهد. میزان دستمزد در این نوع سنگکاری بستگی به پیچیدگی نقشه نما دارد. نوع معماری شهر و مشخصات یک ساختمان در انتخاب طراحی نمای ساختمان تاثیرگذار هستند. این پوشش با ظاهری زیبا و مدرن، خواص ضد آب و مقاومت دربرابر اشعه خورشید، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر برف و باران و همچنین باران های اسیدی گزینه مناسبی برای استفاده در نمای ساختمان ها می باشد. قیمت سنگکاری کف برای سنگهایی با ابعاد کمتر از 100، برحسب متر مربع اعلام میشود. دستمزد سنگکاری نما برای ارتفاع زیر 3 متر، برحسب متراژ محاسبه میشود. ᠎Da ta has ​been gener​ated  by behsaznama Conte᠎nt​ Generator Demov​er si᠎on​!

با دنبال کردن 3 گام‌های ساده، نتایج اجرای نما بهتری دریافت کنید

درصورتیکه حفرههای زیادی در زیر کار وجود داشته باشد و سطح کف کاملا ناصاف باشد، هزینه زیرسازی به صورت جداگانه و برحسب متراژ محاسبه میشود. همچنین پیکر ۱۵ آتشنشان و ۵ شهروند عادی نیز از زیر آوار خارج شد و با این حساب مجموع قربانیان اعلامشده از سوی پزشکی قانونی تاکنون ۲۱ نفر میباشد. مشاوره و اجرا نما در چنین ساختمانهایی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید از کارشناسان با تجربه و ماهر برای طراحی و اجرای نمای مدرن آن بهرهمند شد. البته برای سنگکاری نما و دیوار تنها از ملات دوغابی استفاده میشود. پس میتوان گفت دستمزد سنگکاری نما و دیوار بیشتر از سنگکاری کف است. بدیهی است در چنین شرایطی دستمزد کار بیشتر میشود. این عوامل را میتوان در گروههای دستمزد متخصص، مصالح و هزینههای جانبی دستهبندی کرد. از آنجا که سنگیک مصالح مقاوم در برابر ضربه است، لذا مصرف سنگ در دیوار پارکینگهابه همین منظور صورت میپذیرد، تا هنگام ضربات غیر عمدی اتومبیلها به دیوار در پارکینگها، دیوارها صدمه نبینند.

قیمت نمای خشک

در پهنای دیوار نما تعبیه پنجره دو جداره، آفتابشکن، سایبان و … اجرای سنگکاری دیوار یا ستونها مراحل مختلفی دارد. جنس سنگ: برای نصب بعضی از سنگها به مراحل تکمیلی یا روش برش به خصوصی نیاز است. یکی دیگر از مراحل تکمیلی سنگکاری نما، قیمت اجرای نمای خشک رولپلاککردن سنگها است. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. یا به عبارتی صریحتر وضع مالی پروژه چگونه است.گاهی اوقات طراح و آرشیتکت طرح بسیار پیشرو و مدرن و لاکچری برای متریال های نما پیش بینی می کند که به دلیل عدم اطلاع دقیق از بودجه کارفرما باعث می شود نه تنها متریال مربوطه اجرا نشود بلکه به دلیل وابستگی شدید فرم به متریال مربوطه در نهایت کانسپت های فرمی هم اجرا نمی شود و موارد زیادی از این دست مشاهده شده اند که کارفرما به دلیل عدم توجیه اقتصادی اجرای نمای مدرن به اجرای نماهای سنتی از قبیل نمای سیمان شسته اقدام نموده است. شیشه به راحتی در برابر گرد و غبار و باران و برف کثیف و آلوده می گردد و تمیزی آن بسیار مشکل است.

زیرا عواملی از جمله نوع، ابعاد، رنگ و نوع فرآیند تولید سنگ، در قیمتگذاری آن تأثیرگذارند. موقعیت و مکان انجام کار: کار در ارتفاع و روی داربست هزینه نصب سنگ را افزایش میدهد. نورپردازی در نمای ساختمان و هوشمند سازی آن می تواند یکی از عوامل تقویت کننده هویت یک مکان و ارتقاء شخصیت ویژه آن محسوب شود . بسته به نوع مصالح مصرفی، چسب متناسب با آن مورد استفاده قرار میگیرد. مصالح اصلی سنگکاری، انواع سنگهای ساختمانی است. به طور کلی این متریال را می توان در زمره یکی از مصالح نمای خشک زیبا و با دوام قرار داد. این هزینه به طور متوسط 40 هزار تومان بر حسب متراژ اعلام شده است. سنگکاری کف به طور معمول با روش چسبی انجام میشود. بهطور معمول مساحت کمتر از 50 متر مربع، شامل این افزایش قیمت میشوند. همین موضوع باعث اختلاف قیمت دستمزد این دو نوع سنگکاری میشود. ابعاد سنگ: با بالارفتن ابعاد سنگ، دستمزد انجام کار به دلیل نیاز به دقت و ظرافت، بیشتر میشود.

دیدگاهتان را بنویسید