روشها درمان سردرد از اجرای نما

نصب نما آجر به صورت خشک توسط تجهیزات و قطعات فلزی مثل ریل و پیچ روی ساختمان انجام می گیرد. سیستم ویزیبل با کلیپس آلومینیومی : در این سیستم کلیپس ها از جنس آلومینیوم به صورت پروفیل اکسترود شده می باشد که پس از زیرسازی فلزی به صورت هنگ روی نبشی هایی متصل می شود و سرامیک در داخل لبه های کلیپس جای می گیرد. شمشه ملات وسیله ای است که از تخته هایی به عرض 5/1 الی 2 سانتیمتر و طول آن در حدود 50 سانتیمتر است درست شده و در موقع پهن کردن ملات شمشه ملات را طوری روی دیوار قرار می دهند که یک ضلع آن روی دیوار در محل پهن کردن ملات در قسمت نما و ضلع دیگر آن متکی به نما قرار می گیرد .آنگاه ملات را پشت آن پهن می نمایند که در نتیجه هم ملات درحدود5/1 الی 2 سانتیمتر از لب کار عقب تر خواهد بود که از این عقب بودن ملات برای بند کشی استفاده می نمایند و هم ضخامت ملات در تمام قسمت ها یکنواخت خواهد شد. بکارگیری نانو نما برای ضد آب کردن نما نیز ایده قابل قبولی می باشد. نصب کردن آبچکانها و قرنیزهایی شیبدار در نمای ساختمان به منظور جلوگیری از نفوذ پیدا کردن آب باران به داخل ساختمان اهمیت بسیاری دارد . This data w​as written ᠎by behsaznama Conte nt G en​er​at​or Demoversi on.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

استفاده از نمای سرامیکی مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه در برابر یخ زدگی مقاومت خوبی دارد و عایق رطوبتی و ضد حریق محسوب می شود. نمای اتیکس نوعی عایق برای ساختمان محسوب می شود که آن را در برابر عواملی نظیر رطوبت، حرارت و برودت محافظت می نماید. سنگی که برای نمای ساختمان انتخاب می شود باید از دوام و استحکام لازم برخوردار باشد، در غیر این صورت در اثر انقباض و انبساط دچار ترک خوردگی خواهد شد. این موضوع در رابطه با نمای سنگی اهمیت بیشتری دارد زیرا وزن نما و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر است. چوب های فرآوری شده بهترین گزینه برای نما هستند؛ زیرا در برابر نفوذ حشرات، رطوبت و آتش سوزی مقاوم سازی می شوند و طول عمر نما را بالا می برند. از مزایای استفاده از این نما در ساختمان می توان به مقرون به صرفه بودن آن، سرعت بالای اجرا، سازگار با محیط زیست، تنوع در رنگ و طرح و مقاوم بودن آن در برابر آتش سوزی قیمت اجرای نمای خشک اشاره کرد. ​This po st was created  with behsaznama Content Gen᠎erator D᠎em᠎over​si᠎on᠎!

این چهار موردی که اشاره شد مهمترین برگ خریدهایی هست که باید در طراحی و اجرای نمای ساختمان هتل رعایت شود. البته ممکن است عوامل محیطی به حدی مخرب باشد که نتوان سد راه آن ها شد. در طراحی و اجرای این نما، معمار از اطمینان کامل از اهمیت یکسان همه عناصر ، از بتن ، چوب و تخته سنگ استفاده کرده است. در این روش زیرسازی با آهن انجام می­شود و سنگ نما با استفاده از قطعات اسکوپی که در شیار مابین ضخامت سنگ قرار می­گیرند، نصب و رگلاژ می­شوند. در طراحی این سبک از مصالحی هم چون سنگ تراورتن، گرانیت و مرمر استفاده می شود. در سیستم اجرای نمای خشک آجری برای اتصال آجرها به هم از ملات استفاده نمی شود و از اتصالات خاصی چون گیره ها و یراق آلات استفاده می شود. طراح این ساختمان را برای پدر و مادر خود طراحی کرده است. وجود این عایق ها به میزان قابل توجهی هزینه های سرمایشی و گرمایشی ساختمان را به حداقل می رسانند. نما می تواند به میزان قابل توجهی قبض های انرژی کمک کند. This data h as ᠎be en gen er ated  by behsaznama  Content Gen erat or Demover᠎sion​.

شفافیت که یکی از اصول خرد گرایی و یک شعار سیاسی اجتماعی زمان بود، به معماری انتقال یافت و مفاهیم «سبکی» و «شفافیت» ارکان اصلی زیبایی شناسی نو گرا شدند. نمای سنگی از جمله نماهای لوکس است که همواره زیبایی و جذابیت خود را در طول زمان های مختلف به نمایش می گذارد و با استفاده از انواع سنگ ساختمانی اجرا می شود. نمای سنگی ساختمان مسکونی و یا سایر بناها نیازمند مراقبت می باشد و هر چند وقت یکبار، نماشویی آن الزامیست. به طور کلی سرامیک نما با دو روش نصب خشک یا مهار شده و روش نصب تر یا چسبانده شده صورت می گیرد. اصولاً در اجرای نمای شیشه ای از شیشه سکوریت و یا شیشه رفلکس استفاده می شود. برای مثال در شهر اصفهان استفاده از نمای شیشه ای و شیشه های رفلکس در نمای اصلی و جانبی ممنوع می باشد. برای مثال استفاده از پوشش نانو آجر نما، استفاده از نانو بر روی سطوح سنگی و سنگ های گرانیت امکان پذیر می باشد. نمای سنگی سالیان سال ماندگار است و در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، نور خورشید و گرد و غبار مقاوم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید