روشها برنده شدن خریداران و تأثیر بر بازارها با اجرای نمای خشک

رفتار یکپارچه و همگنی که مصالح در برابر تغییرات دما در نمای خشک و عملکرد خوب در شرایط اب و هوایی سخت نسبت به روش سنتی ملاتی و سنگ دارد همینظور یکسان بودن کیفیت بصری در جزییات سطح نما برای پوشش دادن پوسته کسترده و بزرگ نسبت به سنگ و ملات که در داخل و خارج نمای ساختمان توسط افراد غیر فنی صورت می گیرد ، با توجه به رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان و تفاوت ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط سازه و مصالح به کار رفته در پشت نما با سطح بیرونی نما و همینطور وزن بالایی که نسبت به نمای خشک دارد با گذشت زمان سطح بیرونی جدا شده و باعث افتادن سنگ میشود. باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. ᠎Th is artic᠎le w as creat ed ᠎with behsaznama C ontent  Generator D​em​ov ersion᠎.

اجرای نمای خشک

در این سیستم بر خلاف روش های سنتی برای اجرای نما هیچ خبری از ملات نمی باشد و در واقع به جای ملات از نوعی سیستم نسبت به اتصالات مکانیکی استفاده می کنند . در طراحی نمای سرامیک خشک از یک سیستم مکانیکی برای نصب و جایگذاری سرامیک ها استفاده می شود. شما می توانید از نمای ساختمان با طرح سرامیک خشک یک فضای کلاسیک یا مدرن بسازید. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال، یکی از سیستمهای نمای مدرن ساختمانی است، که ساختاری خود ایستا دارد. در نتیجه هیچ بار مردهای که حاصل از وزن شیشهها و بار انرژیهای حاصل از باد، طوفان یا زمین لرزه باشد، بر روی نما سنگینی نمیکند و هیچ تأثیری بر روی سازه ساختمان ندارد. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک می باشد، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند. در واقع نمای کرتین وال جزء دستهبندی نماهای خشک و نماهای تهویه شونده به شمار میرود، که زیبایی خاصی نسبت به نسل قبل از خود دارد.

Data has ᠎be​en c reated ᠎wi th behsaznama Content  Gener​at​or Dem over sion!

نمای کرتین وال با نام لاتین curtainwall، یکی از انواع نماهای شیشهای ساختمان و بهترین نمای شیشهای ساختمان از نظر مسائل سازه در ارتفاع به شمار میرود. گروه صنعتی رضوان آلومینیوم تولید کننده انواع پروفیل های آلومینیومی مورد استفاده در صنایع مختلف اعم از صنعت ساختمان، با بهترین کیفیت می باشد. آجر نمای نسوز قرمز و قهوه ای بهترین نوع آجر نما با استحکام بالا برای طراحی باربیکیو ها می باشد. ابتدا برای شناخت پروفیل آلومینیوم نمای خشک باید با نمای خشک آشنا شد. در ساختمان های بلند و برج ها به دلیل اینکه وزن سازه به پایین ترین حد ممکن برسد حتما باید از نمای خشک استفاده شود. تمام لایه های نمای خشک با استفاده از پروفیل های آلومینیومی که وزن بسیار پایینی دارند، به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، می بایست از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. پیش از پرداختن به هر گونه جزییات، باید تعریف درستی از نمای کرتین وال داشته باشیم. معمولا در اغلب پروژههای داخل کشورمان، مشاهده میکنیم که از لاملهای آلومینیومی استفاده شده است. Th᠎is h as be en g enerated  by behsaznama C on tent  Generator D᠎em over᠎si on.

هر چیز کوچک شما نیازمند درباره بیاموزید اجرای نمای خشک و بودمخجالت میکشیدم بپرسم

یکی از ابتکارات مهمی که در این مسیر پیدا شده, اجرای نمای خشک است. استفاده از این روش باعث میشود نمای ساختمان استحکام بیشتری پیدا کند و مقاومت ساختمان را بالا ببرد. ویژگی های پروفیل آلومینیوم رضوان که موجب استفاده در نمای خشک می شود نظیر: مقاومت در برابر عوامل محیطی، وزن سبک، استحکام و ایمنی بالا می باشد. یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم نمای سرامیک خشک مقاومت شیمیایی بالا می باشد. سرامیک به عنوان بخش پوشش (cladding) می باشد که مهمترین بخش نما محسوب میشود و میباستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. در این نسل، با نصب سیستم فریم لس روی آهن، مشکلات متعددی از نظر آب بندی و هوابندی به وجود میآمد. ما به نمایی نیازمندیم که از ما در برابر شرایط سخت آب و هوایی محافظت کند، در حالیکه در مقابل ورود آب نفوذ ناپذیر است ، به عبارتی دیگر ، به نمای پایداری نیاز داریم که هم از لحاظ زیبایی شناسی مورد پسند باشد و هم آسایش ساکنین را فراهم سازد. در دنیای امروزی ، زیبایی و نوع طراحی نمای ساختمان ، گویای کلاس کاری ، نوع فعالیت و حتی طرز فکر ایده ها و نقطه نظرها و تفکر های مدیران آن شرکت می باشد.

قیمت اجرای نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مطالب بشتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید