راه های آسان برای تبدیل سیستم های مدرن نما به موفقیت

در نتیجه هیچ بار مردهای که حاصل از وزن شیشهها و بار انرژیهای حاصل از باد، طوفان یا زمین لرزه باشد، بر روی نما سنگینی نمیکند و هیچ تأثیری بر روی سازه ساختمان ندارد. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. اجرای نمای سنگ به دو روش انجام می­شود: روش خشک و روش تر! برای انجام این کار متریال های گوناگونی وجود دارد که هر یک از آن ها در نوع خود دارای برخی ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی می باشند. به دلیل اینکه ساختمان ها معمولاً تراز نیستند اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. ​Po᠎st has be en gener at​ed ​with the help of behsaznama C᠎on te​nt G ener᠎ator D emoversion !

شرکت های نمای خشک

به دلیل اینکه ساختمانها معمولاً تراز نیستند، اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. بعد از تهیه ی نقشه و مشخص شدن جزئیات، نوبت به تراز کردن نما می رسد که به وسیله ی ریسمان کشی تمامی نقاطی که تراز نیستند مشخص شده و ایرادات آن برطرف می گردد. همچنین اگر سطح تراز نباشد آن را تا حد زیادی صاف و یکدست می کند. • در اجرای نمای سیمانی نیاز است تا کروم بندی و شمشه کشی انجام پذیرد تا در نهایت سطحی صاف و هموار داشته باشیم. زیبا و دلپذیر شدن جلوه ظاهری و بیرونی ساختمان و در نهایت دورنما و منظره (View) مناسب و قابل قبولِ شهر یا محلی که ساختمان در آن واقع شدهاست. با توجه به اینکه بخش بیرونی ساختمان در معرض عوامل جوی قرار دارد، طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان و انتخاب مصالح با کیفیت و مناسب اهمیت زیادی دارد. علاوه بر آن سنگ کف و پلکان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی باید تخلخل کمی داشته باشند تا در اثر شستشو با مواد شوینده و ریختن مواد اسیدی یا بازی روی آن نفوذناپذیر بوده و آسیب نبیند.از جمله سنگ هایی که برای کف و پلکان مناسب می باشند،می توان سنگ های کوارتزیت و گنایس را نام برد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

اگرچه از پروفیل های مختلفی مانند نبشی، ناودانی و قوطی می توان استفاده کرد، اما نبشی از سایر پروفیل ها کاربردی تر است. • در نماهای کامپوزیت، جهت ساخت ورق های کامپوزیتی از دستگاه CNC استفاده می شود که برش و خم ورق ها توسط آن انجام می شود. سوالی که شاید برای خیلی از کسانی که قصد ساخت یک بنا، ساختمان اداری یا غیر اداری را دارند پیش بیاید. سنگهای ساختمانی انواع مختلفی در قالب تراورتن، گرانیت، مرمر و مرمریت دارند و که هر نوع از آنها نیز دارای تنوع زیادی میباشند. از آنجایی که رنگ نمای ساختمان بر روی بدنه ی سازه بکار گرفته می شوند نیازمند رویکرد جدی تری نسبت به فضای داخلی دارند و در گزینش نوع رنگ باید یکسری اطلاعات مهم و حیاتی را در مورد هر ترکیب رنگی بدست آوریم. نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند.

از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب¬های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می¬شوند و نیز به دلیل امکان آماده¬سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش می¬یابد. زیرسازی آلومینیومی نما عموما برروی شاسی کشی فلزی اجرا شده، بوسیله پروفیلهای فولادی صورت می پذیرد . در مشاوره و اجرا نما باید دید چه چیزی باعث می شود نما به درستی عمل کند؟ • نما باید طوری اجرا شود تا آب به پشت آن نفوذ نکند و انباشته نشود. حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روش ها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد بود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه نصب نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید