راه رو به جلو برای نما خشک

در نهایت بعد از این که زیرسازی نما آماده شد، مرحله نهایی صورت می گیرد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. نمای ساختمانی که در منطقه مرطوب قرار دارد مسلماً با نمای خانه ای که در منطقه گرم و خشک قرار دارد کاملاً متفاوت است؛ زیرا هم طراحی و هم مصالحی که برای نماکاری ساختمان استفاده می شوند باید از قابلیت های ویژه برای آب و هوای مورد نظر برخوردار باشند. وجود دارد. از طرفی با این روش اجرای نما، می توان نماسازی را بالافاصله پس از اتمام اسکلت سازی ساختمان شروع کرد. اجرای نمای جی اف آر سی و اجرای نمای کامپوزیت از دیگر روش های اجرای نما خشک ساختمان هستند که طرفداران بسیاری دارند. بهترین کار این است که از زمان استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان هر سه ماه یا شش ماه یک بار کل نما شستشو شود. Th᠎is was c​reated ᠎with behsaznama Conte nt Gener ator​ Dem over​si᠎on .

قیمت نمای خشک

استفاده از ایده های جذاب برای نمای بیرونی ساختمان می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی ساختمان مسکونی داشته باشد. کاهش خطای انسانی به دلیل تولید صنعتی مصالح، هماهنگی رفتار مصالح در برابر تغییرات دمایی، کاهش پرت مصالح به دلیل انجام محاسبات دقیق برای زیرسازی و طرح نما، وعواملی از این قبیل باعث افزایش کیفیت اجرای این نما می شود. هم چنین هماهنگی درب ورودی با نما نیز از دیگر نکاتی است که باید بدان توجه شود. اقلیم منطقه از دیگر مواردی است که باید در طراحی نما مورد توجه قرار گیرد. جهت اعمال آبگریزکننده نما پایه حلال ابتدا باید هرگونه آلودگی و گردوغبار، از روی سطوح زدوده گردد. همانند زمانی که برای نقاشی رنگ و روغن، دیوارها را زیرسازی (ماستیک) می کنیم، برای اجرای کاغذ دیواری هم سطوح دیوار ها باید عاری از هرگونه ترک، سوراخ، شکستگی و ناصافی باشد. نوارهای چرخنده نما از الاستومر ساخته شدهاست که روی یک هستهی انعطافپذیر پلیمری کشیده شده است. طراحی نمای ساختمان یک حرفه کاملاً تخصصی است و تنها یک معمار باتجربه می تواند ظاهر یک بنا را هماهنگ با محیط اطراف آن طراحی نماید. برای مثال در منطقه ای که اکثر ساختمان ها نمای سنگی دارند، استفاده از نمای آجری توصیه نمی شود. This conte nt was done by behsaznama Content  G en᠎erat or D emov er​sion.

همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود. زیرسازی انجام شده در این نما هم در صورت نیاز قابل جداشدن از نما است و سرمایه از بین نمی رود و می توان آنها را در جای دیگری به کار برد. این یکی از مهمترین مزایای استفاده از نمای ساختمان سفالی است زیرا در دماهای فوق العاده بالا آتش گرفته و باعث مقاومت در برابر آتش می شود. به دلیل عدم استفاده از روش های دوغابی در این روش، امکان اجرای این روش نما در بخش های مختلف نما، بالا و پایین نما و… استفاده از این محصول امکان تهویه هوا را به وجود می آورد و با طراحی خاصی که شده است امکان گردش هوا به راحتی در بین دو لایه میسر می باشد. از طرفی در نمای خشک از ملات و دوغاب استفاده نمی شود و این خود صرفه جویی در هزینه است. در واقع نما قسمتی از ساختمان است که در معرض دید عموم قرار دارد، از این رو از طرفی وجهه اجتماعی و از طرفی دیگر سلیقه ساکنین ساختمان را به نمایش می گذارد.

چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد. یک نما در صورتی از طراحی ایده آل برخوردار است که پرتی و فضاهای هدر رفته در آن به چشم نخورد و کاملاً اصولی و با رعایت استانداردهای لازم طراحی شده باشد. از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری شهر القا میکند. ساختمان اداری ویرا در یوسف آباد که یکی از مناطق پر تردد استان تهران می باشد، قرار گرفته است.

سرامیک نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکت های نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید