راه درمان سردرد از هزینه اجرای نمای خشک

نمای خشک سرامیک در برابر حرارت و آتشسوزی مقاوم بوده و با نصب سریع و راحت باعث پایین آمدن هزینه اجرای نمای خشک و صرفهجویی در زمان اجرای پروژه و مناسب بودن قیمت سرامیک خشک نما میشود. با نصب آجر خشک میتوان وزن نمای سازه را بسیار پایین آورد. برای مثال استفاده از یک نمای هنری برای یک ساختمان با کاربرد نظامی اصلاً ایده مناسبی نیست. بعد ورق ها طبق نقشه برش خورده و به صورت کشوئی درون پروفیل ها قرار می گیرند.متاسفانه این روش به چند دلیل اصلا استاندار نیست که از دلایل آن میتوان به عدم امکان آب بندی نما و همچنین عدم امکان تعویض پنل ها اشاره کرد و در صورت نیاز به تعویض و یا جابجایی یکی از پنل های باید اتصالات کل نما باز شود. این سازهها از نظر جنس متریال به دستههای مختلف لامل آلومینیومی (Aluminium Curtainwall) لامل فولادی (Steel Curtainwall) و لامل چوبی (Timber Curtainwall) تقسیم بندی میشوند. در هنگام نصب و اجرای کرتین وال، پنلهای مات و شفافی که معمولا از جنس شیشه هستند، در میان فریمهای نما مشخص نصب میشوند. سرامیک خشک پرسلانی در دستهی تایلهای سرامیکی قرار دارد که در دماهای بسیار بالا در حدود 1300 تا 1400 درجه سانتی گراد پخته میشوند و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارند.

تمایز بین کرتین وال و موتورهای جستجو

1. وزن بسیار کم : ورق های آلومینیوم کامپوزیت وزنی بین ۵ تا ۸ کیلوگرم در هر متر مربع دارند که این وزن مر مقایسه با مصالح سایر نما های ساختمانی همچون سنگ و یا شیشه بسیار کم است و می توان گفت این وزن کم یکی از مهم ترین مزیت های نمای کامپوزیت است. با توجه به ویژگی هر یک از مصالح و بودجه خود میتوانید نمای مدرن خود را اجرا کنید . با تولید در دمای بالا و اعمال فشار، میزان تخلخل در این سرامیکها به کمتر از یک صدم درصد میرسد. در مواقعی که عوامل محیطی مانند زلزله و طوفان باعث سقوط بخشی از نما میشوند، این سقوط در قسمتهایی اتفاق میافتد که با دقت آببندی نشدهاند. مورد دیگری که بهتر است، درباره نمای کرتین وال بدانید، آن است، که استراکچر آلومینیومی لامل کرتین وال قابلیت نصبِ سایر متریالهای پوششی از قبیل ورق آلومینیوم کامپوزیت نمای سرامیکی را با توجه به محاسبات سازهای دارا است.

This data was g​ener​at ed by behsaznama  C᠎ontent Gener ator Dem᠎ov er si​on!

اجرای نما – وقتی رد شد چه باید کرد

نمای ساختمان های کامپوزیت که در مرکز شهر و کلان شهر ها و خیابان های اصلی قرار گرفته اند به شدت در معرض آلودگی و دود خودرو ها قرار دارند. در نماسازی ساختمان از مصالح مختلفی از جمله فلز، سنگ، آجر، کامپوزیت، بتن، چوب، شیشه و آلومینیوم استفاده میشود، که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند. برای پوشاندن این بستها میتوان از رنگ کردن آنها استفاده کردز به آن دسته از اتصالات نمای خشک ساختمان که بعد از نصب کردن قابل مشاهده نیستند. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. قیمت فلاشینگ نما در اصفهان با توجه به نوع ورق استفاده شده در پروژه و به متراژ و ابعاد موجود در پروژه متغیر بوده و با توجه به نواسانات موجود در بازار حتما باید از طریف کارشناسان موسسه انجام گیرد. یکی از اهداف در طراحی نمای این پروژه کنترل نور بود.

اطلاعات مرد تنبل به کرتین وال

بر این اساس در این مجموعه، چندین نمونه از کارهای این معماران به نام نیز قرار داده شده است. در چنین شرایطی طراحی نمای سنتی نه تنها در تضاد با نمای کلی شهر نیست بلکه به زیبایی ظاهری شهر نیز خواهد افزود. همچنین طراحی آنها، به گونهای است، که بتوان شیشهها را با لاستیکهای مخصوصی به نام EPDM در برابر نفوذ و هدر رفتن حرارت عایق بندی کرد. یکی از خواسته های کارفرما در طراحی ساختمان اداری این بود که حجم بیرونی ساختمان و فضای داخلی آن معرف نام تجاری آن باشد. در مورد تفاوت میان نمای فریم لس و فیس کپ در نمای کرتین وال، باید دید بیرونی نما را در نظر گرفت. و در نهایت هرگونه جرم و آلودگی را از سطح مورد نظر می زداید . موردی که بهویژه در پروژههای بلند مدت از ارزش زیادی برخوردار است. با توجه به پیشرفت روز افزون علم در صنعت ساختمان سازی نماسازی ساختمان به روشهای نوین مزیتهای زیادی را برای ساختمان سازها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید