راهنمای Slacker به سرامیک پرسلانی

به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضريب عايق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد . تبخیر و زهکشی در فاصله هوایی بین دو جدار آب نفوذ کرده بین دو جدار را نحوه اجرای نمای خشک ساختمان خارج می سازد. دانستن اینکه در نظر گرفتن نما براي ساختمان ها چه هدف یا اهدافی را دنبال می کند و چه عواملی در نوع و شیوه اجرایی این قبیل نما ها موثرند، لازم و ضروري است. ابداعات و نوع آوری های جدید که هم اکنون نیز در حال استفاده هستند، پیشرفت های زیادی را در زمینه متریال ها ، نحوه تولید و علوم کنترل حرارتی در بخش ساختار ساختمان های جدید، به روز رسانی یا نوسازی ساختمان های قدیمی و یا در بالابردن بازده عملکردی ساختمان ها ایجاد کرده است.

دتایل اجرای نمای خشک

از دلایل وسعت کاربرد این نما در انواع ساختمان های با کاربری های مختلف، انعطاف پذیری و ویژگی های خاص این نما می باشد. هنگامی که به سراغ طرحی می روید که به بهترین وجه مناسب ساختمان شما باشد ، معیارهای خاصی وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید مانند مکان ، شرایط فیزیکی ، تاریخچه آن مکان خاص و موارد دیگر. طبق معمول قیمت شستشوی نما متری بوده و با توجه به متراژ نمای ساختمان شما محاسبه می شود. رنگ بندی آنها با یکدیگر متفاوت است که هر یک از رنگ های آن زیبایی بی نظیری را به ساختمان شما می بخشد. نما عناصر بیرونی و داخلی بنا را از هم جدا می کند و به شهر هویت می بخشد و نقش بسزایی در جهت بهبود فضای شهری دارد. حذف تقطیر در سطوح داخلی (تبادل هوا در فضای بین دیوار ها ی ارجی و پوسته نما با عث دفع هر گونه بخار آب در داخل ساختمان می شود و از ایجاد قارچ و سفیدک بر روی نما جلوگیری می کند) – این سیستم نصب باعث کاهش هزینه های مربوط به تهویه مطبوع و تهویه حرارتی می شود که در نتیجه در دراز مدت باعث کاهش گازهای گلخانه ای می شود.

نمای خشک سنگ

افزایش راندمان حرارتی نما به واسطه جریان لایه هوا در پشت پوسته نما در فصول گرم سال (اواخر بهار و تابستان ها ) فضای خالی بین دیوارهای خارجی و پوسته نما مانند یک دود کش عمل کرده و با هدایت جریان هوا به سمت بالا با عث تخليه حرارت ذخیره شده بر روی دیوارها که در اثر تابش خورشید بر روی پوسته نما ایجاد شده است ، می شود و در فصول سرد سال (پاییز و زمستان) عایق نصب شده بر روی دیوار نع هدررفتن گرما از طریق دیوار های خارجی ساختمان می شود. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت سا ختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متري و يا فول بادي نیز گفته می شود. مفهوم نمای دو پوسته از اواخر دهه ۱۹۷۰ میلادی، توانست در بین تفکرات جامعه معماران رشد تسریع کننده ای را تجربه کند که این موضوع دسترسی به نما های تمام شیشه را برای بهبود زیبایی و نفوذ نور روز را بدون مختل كردن عملکرد سیستم حرارتی بنا ممکن می ساخت. This post was ᠎do ne  by G᠎SA᠎ C​onte nt Gen​erator᠎ Demov ersi on !

در معماری سنتی ایرانی، آرایشی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیافزایند را أمود می گویند. بدین منظور فاصله شیارهای ایجاد شده جهت اجرای اسکوپ باید این مورد را ارضا کند. در واقع از جمله کارهای نهایی و تکمیلی در ساختمان به منظور به تصویر کشیدن چهره ي واقعي و زيباي آن نما سازي است. در واقع اهمیت و مفهوم نماید و پوسته منوط است به تخلیه انرژی خورشیدی جذب شده در محفظه شیشه ای به منظور تسهیل و بالا بردن تهویه در ساختمان و در نتیجه ، به حداقل رساندن مصرف انرژی مورد نیاز چه در بخش سرمایشی و چه در بخش گرمایشی. هر دو سیستم علاوه بر زیبایی و فراهم نمودن امکان بصری سطح شیشه ای پیوسته جهت ناظر و بیننده از ضریب انبساط و انقباض ، آب بندی و هوابندی بالایی برخوردار بوده و امروزه یکی از کاملترین سیستم های اجرایی شیشه ای رایج در دنیا به حساب می آیند. سرامیک پرسلانی خشک مجوف: این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید