راهنمای نهایی نماهای مدرن

بعد گذراندن شاسی کشی نما وقت رابیتس کاری رسیده است،در شاسی کشی شکل های منحنی گوناگونی به وجود می اید که میلگرد ها و نصب نبشی های مختلف در قسمت های موجی شکل نما می باشند که آنها نیاز به رابیتس کاری دارند. طراحی سرستون ها نقش بسیار زیادی در زیبایی نما دارند که جز مهم ترین مرحله های اجرای نما رومی ساختمان می باشند، در این قسمت ما به فردی حرفه ای در زمینه تراش سنگ ها نیازمندیم تا سنگ ها را با روش مختلف به بهترین شکل ممکن برش دهد. نمای سازه شامل دو قسمت اصلی ساختمان یا بیشتر، قسمت ورودی بام ساختمان و ورودی اصلی ساختمان وابسته به شکل و نوع زمین میباشد در اکثر کشورها طراحی و ساخت نمای سازه این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد. سنگهای ساختمانی انواع مختلفی در قالب تراورتن، گرانیت، مرمر و مرمریت دارند و که هر نوع از آنها نیز دارای تنوع زیادی میباشند. که این ناصافی و موجها از جهتهای مختلف قابل مشاهده میباشند. از آنجایی که طراحی نمای رومی یکی از گرانترین نماهایی است که در ایران به وفور مورد استفاده قرار میگیرد. مقرون به صرفه بودن قیمت اجرای نمای رومی سیمانی موجب شده تا این نما در بسیاری از بناهای کلاسیک به وفور مورد استفاده قرار بگیرد. ​This ᠎data w as do᠎ne ᠎by behsaznama​ Conte nt Ge​nerato᠎r DE MO!

دتایل اجرای نمای خشک

البته قیمت اجرای نمای رومی سیمانی نسبت به نمای سنگی نیز در انتخاب این نوع نمای رومی بی تاثیر نیست. از آنجایی که بازدهی و طول عمر یک سازه بستگی به کیفیت و نوع متریال دارد انتخاب و اجرای متریال ارزان قیمت می تواند بر کاهش طول عمر ساختمان تأثیر بگذارد البته قابل ذکر است هزینه ساخت و ساز را کاهش می دهد. استفاده از مصالح و متریال استاندارد مانند آجر، سنگ و … بنابراین بهترین روش برای کاهش هزینههای اجرای نمای رومی با استفاده از متریال سیمان، استفاده نمودن از افراد مجرب و متخصص در زمینه اجرای نمای سیمانی است. یکی مهم ترین نکاتی که باید برای سفارش نما رومی رعایت کنید این می باشد که، ثبت سفارش خود را پیش شرکت مجرب و مطمئنی انجام دهید زیرا حتما باید تمامی مرحله های اجرای نما رومی ساختمان به بهترین نحوه اش صورت گیرد وگرنه همه سرمایه و زحمات کارفرما از بین می رود و در ادامه هر یک از این مراحل را خدمت شما توضیح می دهیم. به همین دلیل بهتر است برای اجرای نما از افراد متخصص و مجرب در این زمینه کمک بگیرید. طراحی و اجرای نمای ساختمان با آجر به دلیل قیمت مناسب، اجرای آسان، مقاومت بالای نما و مطابقت با معماری کلاسیک از مصالح پرمصرف و پرطرفدار در ایران است.

نمای رومی معماری پیچیده ای دارد و در طراحی این نما از انواع مصالح گران قیمت استفاده می شود به همین دلیل است که برای دیزاین نمای خارجی ساختمان های لوکس این مدل نما کاربرد زیادی دارد. یکی از این مصالح آجر است. نورپردازی نمای خارجی ساختمان یکی از مهمترین بخش های طراحی ساختمان به شمار می رود. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. برای اجرای نمای کرتین وال ابتدا باید بر اساس طرح اولیه و با محاسبه ضریب هایی که در پایداری سازه موثر هستند به ارائه مدولاسیون اقدام می شود. کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند. در هر پروژه ای همیشه حرف جدیدی نهفته است، موضوعی برای اکتشاف و ابداع یک کار جدید که سهولت و کیفیت بهتری را نوید می دهد. This conte nt w as written ᠎by behsaznama C​ontent  Gen᠎erat​or ​DE​MO​!

این امر منجر به ایجاد اشکال ابتکاری در ساخت و ساز با استفاده از مواد جدیدی مانند بتن، فلز و شیشه شد.در حال حاضر، انواع نامتناهی از طرح های خانه هایی با نمای مدرن وجود دارد. از آنجایی که در اجرای نماهای رومی سیمانی ایجاد سطح صاف و بدون موج از اهمیت بسیار بالایی در زیبایی نما برخوردار است. برای این که قیمت اجرای نمای رومی سیمانی کمتر شود، استفاده نمودن از افراد غیر متخصص و بی تجربه را فراموش کنید. اغلب در بنا ها ي با طبقات کمتر اجرای این سیستم ها به عنوان بخشی از بام توصیه می شود؛ اما با افزایش طبقات و ارتفاع ساختمان ، نسبت سطح نما به سطح بام افزایش یافته و در نتیجه نما گزینه مناسبی خواهد بود و این به این معنی است که براي طراحي سيستم هاي فتوولتاییک در مراکز شهري با تراکم بالا، نماي BIP از ارزش بالاتري برخوردار است. ممکن است روی سطح نما موج ایجاد شود.

قیمت سنگ نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قطعات نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید