راز نمای خشک سنگ که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

قیمت اجرای اجر نما این سیستم از جدترین سیستم های اجرای نمای سنگ خشک است. نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. وجود هوا درفضای بین تایل های سفال تراکوتا نما و دیواره ساختمان ازانتقال تغییرات دمایی محیط بیرون به ساختمان جلوگیری میکند ومانندسیستم عایق حرارتی دو جداره عمل می نماید . جذب آب بسیار پایین از شاخص ترین ویژگی های سفال تراکوتا می باشد که باعث افزایش طول عمر نما ساختمان و ثابت ماندن رنگ سفال ها می گردد .جذب آب ویژگی بسیار مهمی در مصالح نما ساختمان محسوب می گردد. اما با دقت مدخل طرح درمییابیم که حیاط جنوبی نه خودْ ثمن و تفریط اعتذار ضرور درای حدِ یک اختتامیة حیاتی را دارد و نه تک را به سمت جای مهمی میرساند. طراحی یک نما می تواند معرف شخصیت و فرهنگ مالک باشد و یا معرف موقعیت مکانی و نوع کاربری ملک باشد. تکنیک اجرای نمای خشک سنگ در بازسازی دیوار های شکاف دار موجود و یا در ساخت نما های جدید به کار می رود. آزمایش های استاندارد جذب آب،چگالی،مقاومت فشاری،مدول گسیختگی،مقاومت خمشی و مقاومت سایشی برای سنگ های ساختمانی مورد نیاز هستند.

دتایل نمای خشک

یک نما ایدههای متعددی را در مورد طراحی یک ساختمان بیان میکند. BIG، یا گروه Bjarke Ingels، مسئول VIA 57 WEST، یک ساختار سه زاویه عظیم در غرب سیتی نیویورک است که ۶۰۰ آپارتمان دارد. بر روی سطح آلومینیومی این نوع کامپوزیت از سه لایه رنگ لمینت شده استفاده می گردد. همانطور که استودیو BAS اظهار می دارد، روی نمای این ساختمان، حرکت نما وجود دارد که این حرکت پس از طراحی بر روی نمای ساختمان پیاده سازی شده است. حرکت این مدول ها در راستای شرقی و غربی ضمن ایجاد تراس هایی مستقل برای بعضی از واحد های اداری، سعی بر اشاره ی استعاری به راهکار گوشه سازی در معماری ایرانی، با بکارگیری هندسه تکرار پذیر برای تغییر فرم توده بنا داشتند. • بتن که ستون فقرات معماری مدرن است. • طراحی نماهای جنوبی و غربی ساختمان اصلی و نیز نمای شمالی ساختان سرایداری در پیوند با محوطه سازی و گودالباغچه و حجم کلی گلخانه ها. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد.

اگر قصد ندارید هزینه ی زیادی صرف اجرای نمای ساختمان بکنید می توانید از طرح های مینیمال استفاده نمایید. که برای کاهش هزینه ها و انجام یک روش بدون عیب و نقص بهتر است . اما چطور باید طراحی نمای ساختمان یک ساختمان را نور پردازی کامپوزیت آلومینیوم سفارش طراحی نما شرکت عکس نمونه کار کرد . زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند. در میان این سبک ها ویلای مدرن و کلاسیک بیسترین طرفدار را بین کارفرمایان ایرانی دارد. این کار را می توانید با آهن CNC انجام دهید. این سیستم دارای قابلیت رگلاژ کامل نسبت به روش ثابت آهن و همچنین به علت استفاده از آلومینیوم، سازه سبکتر نسبت به روش ثابت آهن نمای خشک در ایران میباشد. یکی از علل تغییر رنگ در سنگها که کمتر مورد توجه قرار می گیرد،وجود کانیهای ناپایدار است که به سهولت به کانی دیگری تبدیل می شوند،این کانیها اغلب از نوع سولفورهای آهن بوده،در مجاورت رطوبت اکسیده شده و به هیدروکسید تبدیل می شوند که نتیجه آن لکه دار شدن سنگ است.

انواع روش های نمای خشک

البته این امر تنها زمانی در مورد این نما صدق می کند که طراحی آن و همچنین اجرای آن به صورت صحیح و حرفه ای انجام شود. چوب سرخ مقاومت بسیاری در برابر جمعشدگی و انقباض دارد؛ همین موضوع تا سالها خیال شما را بابت مراقبت از نما (در صورت اجرای صحیح آن در هنگام نصب) راحت خواهد کرد. آن ها برای این که ارتفاع طبقات بلندتر دیده شوند و خط های افقی بارش گیرها را خنثی کند، آجرها را به صورت عمودی و با خطوط بند عمودی تیره به کار برده اند. رنگ بتن اکسپوز از آن دسته از مزیت هایی است که برای این محصول معرفی می نمایند. 1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . شخص یا شرکت اجرا کننده نظافت نمای بیرونی ساختمان باید با نحوه پاکسازی و جرم زدایی انواع سطوح مختلف آشنا باشد و از برای تمیز کردن نما از مواد هایی استفاده کند که موجب آسیب رساندن به سطوح نمای ساختمان نشود. اتصال نمای ساختمانها به تکیه گاه باید قادر به تحمل نیروهای وارده به نما ناشی از بار باد، زلزله و اثرات ضربه باشد.

شرکت های نمای خشک

᠎Data h​as be᠎en generated  by G SA Con​tent ​Ge nera᠎tor ᠎DE᠎MO!

دیدگاهتان را بنویسید