راز نمای خشک در 10گام ساده آشکار شد.

زیرسازی به این معنی است که سطحی صاف و تراز را جهت ساخت نما ایجاد کنیم. ساخت این ملک نما خشک و ساختمان. استفاده کردن از این روش اجرای نما از هر نظری نیاز به مطالعات مهندسی دارد. در این محصول پانل ها به صورت افقی و عمودی به شکل های متفاوتی در کنار هم قرار می گیرند و در نهایت به شکل یک قالب واحد در می آید. در نمای کامپوزیت نیز کار زیرسازی به شکل فلزی انجام می گیرد و ورق های آلومینیومی با کمک پیچ و مهره یا پیچ سرمته به هم متصل می شوند. به طور مثال در نماهای چوبی برای زیرسازی نمای ساختمان از دو روش فلزی و سیمانی استفاده می شود که در روش فلزی پروفیل های قوطی با فاصله نیم متری عمود بر هم نصب می شوند. در حقیقت نما، با همه سادگی که در ظاهر به نظر میآید، بخشی جداییناپذیر برای طراحی کلی یک ساختمان بهشمار میرود و این فرصت را ایجاد میکند که به ساختمان، شخصیت و تمایز اعطا کنید. This has  been cre᠎ated by G SA Con te​nt Generator DEMO!

سیستم های مدرن نما

ظاهر مدرن را می توان با طراحی خلاقانه و جسورانه اش متمایز کرد و همیشه می توان انتظار شگفتی هایی را در آن داشت. بنابراین در اجرا و ساخت نمای ساختمان علاوه برتوجه به طراحی نما و ظاهر زیبا، ساخت بی نقص و تمیز نیز اهمیت ویژه ای دارد. ممکن است یک ساختمان نمای بسیار زیبایی داشته باشد اما کیفیت ساخت بسیار ضعیفی را دارا باشد. رعایت نکردن این مسئله ممکن است خطرات و حوادث جبران ناپذیری را به وجود بیاورد، در نتیجه توجه به کوچکترین جزئیات در ساخت نما بسیار مهم بوده و در نظر گرفتن تمامی اصول به طور دقیق، موجب رسیدن به نمای ایده آل چه از نظر ظاهری و چه از نظر ساخت می شود. نمای سی ان سی دکوراتیو : نمای دکوراتیو فلزی با کامپوزیت، آلومینیوم، آهن و شیشه به عنوان نمای دو پوسته قابل اجرا بوده و این نوع نما به لحاظ زیبایی و کیفیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. درواقع، باید بافت شهری را در حین انتخاب نوع متریال در نظر گرفت و با توجه به موقعیت ساختمان نسبت به انتخاب نوع نمای بیرونی تصمیمگیری کرد.

هزینه اجرای نمای خشک

در این نوع نما شیشه ها تنها با چسب سیلیکون آب بندی می شوند. زیرسازی نماهای مختلف متفاوت است و بسته به نوع مصالح از موارد مختلف استفاده می شود. در انتخاب مصالح و پروفیل برای زیرسازی نمای ساختمان مواردی مانند نبشی کشی، ریسمان کشی و اجرای زیرسازی صورت می گیرد. برای ارتباط با آکاد با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس بگیرید. رزینها پس از خشک شدن و ساب خوردن مانند سنگ صیقلی شده و مقاومت خوبی را از خود در مقابل شرایط جوی نشان میدهند، اما پشت سنگ که با دوغاب سیمان در تماس خواهد بود نیز دارای خلل و فرج میباشد که هنگام دوغابریزی، دوغاب سیمان در خلل و فرج پشت سنگ نفوذ کرده و عامل پیوند بین دوغاب و سنگ میگردد و این پدیده در سنگهای تراورتن مانع جدا شدن سنگ از دوغاب میگردد. سپس نوبت به جوشکاری پروفیل ها می رسد که باید با دقت کامل انجام شود و اتصال به خوبی انجام پذیرد. بعد از تهیه ی نقشه و مشخص شدن جزئیات، نوبت به تراز کردن نما می رسد که به وسیله ی ریسمان کشی تمامی نقاطی که تراز نیستند مشخص شده و ایرادات آن برطرف می گردد. پس از پایان عملیات سفت کاری در یک ساختمان، نوبت به اجرای نمای آن آغاز می شود.

دربارهٔ هویت معمار این بنا شبهههایی وجود دارد و گروهی سازندهٔ آن را فردی آلمانی و گروهی دیگر فردی کلیمی میدانند. تناقض بین جنبه شهری و بیان فردی نما در صورتی میتواند از بین رود که ساختمان جزیی از شهر در نظر گرفته شود و ارتباطات آن با محیط اطراف چند جانبه باشد. از جمله مزایای پانل های آلومینیومی این است که سطح ورق های آلومینیوم کامپوزیت صاف و صیقلی است به همین دلیل نور خورشید را منعکس کرده و میزان کمی از گرما را جذب میکند، علاوه بر آن تابش نور خورشید دوام و عمر آن ها را کوتاه نخواهد کرد. سنگ پلاک علاوه بر نماهای بیرونی در سطح دیوار پارکینگها، راه پله و حیاط نیز مورد استفاده قرار میگیرد. اهمیت نمای ساختمان در چیست؟ نمای سایدینگ به نمای ساختمان هایی گفته می شود که در آن انواع مختلف مصالح ساختمانی بر روی سقف یا نمای خارجی ساختمان ها بکار می رود. همچنین رعایت تقارن و تناسب موجود در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگی و چوب در اجرای نمای خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد . به صورت کلی تحلیل سایت در معماری به تحقیق و تجزیه و تحلیل آن می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید