راز لزبین فاش شد: انواع نمای خشک برای عالی.

شخص یا شرکت اجرا کننده نظافت نمای بیرونی ساختمان باید با نحوه پاکسازی و جرم زدایی انواع سطوح مختلف آشنا باشد و از برای تمیز کردن نما از مواد هایی استفاده کند که موجب آسیب رساندن به سطوح نمای ساختمان نشود. البته استفاده از مواد سیلیس و دیسکیلیر زمانی کاربرد دارد که این مواد ها با جنس نمای ساختمان شما سازگاری کاملی داشته باشد و استفاده کردن از این مواد ها موجب آسیب رساندن به نمای ادامه مطلب ساختمان شما نشود. شسشتوی نمای ساختمان به دلیل حساسیت بالایی که دارد کاملا نیازمند تجربه و دقت بالا در اجرای کار می باشد و مواد استفاده شده در نمای ساختمان کاملا باید با جنس مصالح نمای ساختمان سازگاری کاملی داشته باشد تا از آسیب رساندن به نما جلوگیری شود. برای مثال اگر بخواهیم یک مثال جزئی بزنیم باید بگوییم که: برای نمای ساختمان های ترموود و کامپوزیتی امکان استفاده از سیلیس و دیسکیلیر وجود ندارد و در صورت استفاده موجب آسیب رساندن و از بین بردن نمای ساختمان می شود. در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود. This da​ta has been creat᠎ed with t​he ᠎help ᠎of behsaznama C​on᠎te nt᠎ Gener᠎ator Demov er si​on​.

فیلم اجرای نمای خشک

البته بهتر است قبل از شستشو به صورت ابر و تی یک بار نما با واترجت شستشو شود. اگر پس از مرحله واتر جت نمای ساختمان آلودگی ای بر روی سلطوح نما مانده باشد. به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد. قیمت سرامیک در بازار از حدود 17 هزار تومان تا 31 هزار تومان (هر متر مربع) می باشد. معمولا نمای ساختمان های کامپوزیتی در زمان اجرای اولیه بسیار شیک و جذاب می باشند و پس از گذشت زمان با آلوده شدن نما زیبایی خود را تا حد بسیار زیادی از دست می دهند. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. از آن جایی که سیستم نمای خشک به صورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجرا است و نیاز به برداشتن سطح دیوار موجود، نیست، اجرای این سیستم هیچ نوع ضایعات یا زباله ی ساختمانی ایجاد نمی کند و مزاجمتی از نوع آلودگی صوتی برای دیگران ندارد. ᠎Th is c ontent was cre at ed  with the he᠎lp of behsaznama C​on te nt G en erator  DE᠎MO᠎!

شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. که می توانید برای انجام این کار به جهت کم تر شدن هزینه ها با شرکت های شستشوی نما قراردادی تنظیم کنید و در زمان های مشخص فرآِند نظافت نمای کامپوزیتی توسط شرکت مورد نظر انجام شود. پانل های بزرگ و کوچک این نما در بازار عرضه می شوند و از دو لایه ورق با جنس آلومینیوم تشکیل می شوند. ابتدا برای شناخت پروفیل آلومینیوم نمای خشک باید با نمای خشک آشنا شد. تمام این فاکتورها باعث شد تا طراحان و معماران به فکر تولید مصالحی سبک، مقاوم و زیبا بیفتند. برخی از این پنلها میتوانند نوعی از انواع نمای خشک باشند که از عناصر سازهای بتنی پیش ساخته تولید میشوند. در این مراسم مردم در امامزادهها و مساجد شهر جمع میشوند و با خواندن نماز باران از خداوند طلب باران میکنند. بهترین کار این است که از زمان استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان هر سه ماه یا شش ماه یک بار کل نما شستشو شود. به همین دلیل برای بازسازی و ترمیم نمای ترموودی قبل از انجام هر کاری باید کاملا شستشو شود که شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند شستشوی نما ترموودی و بازسازی سطوح ترموودی را انجام می دهند.

اگر قصد شستشوی نمای کامپوزیتی خود را در بازه های زمانی مختلفی دارید شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند اجرای کار را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن برای شما انجام میدهد. در این روش با استفاده از سیلیس و دستگاه نماشویی که فشار زیادی را دارد سطح مورد نظر شستشو می شود و یک لایه از آن سطح برداشته می شود. نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. در حقیقت ، این نوع سرامیک به طور کلی به عنوان سرامیک های چینی در نظر گرفته می شود که نسبت به کاشی های سرامیکی غیر چینی از مزایای بالایی برخوردار است. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فرد اجرا کننده کار هم باید از تجربه و حرفه بسیار بالایی برخوردار باشد و در زمان اجرای کار از روش هایی استفاده کند که موجب از بین رفتن جرم ها تا حد ممکن بشود.

دیدگاهتان را بنویسید