ده کارآمد روش‌ها برای دریافت اضافی از رنگ سرامیک

نه تنها در خرید سرامیک بلکه بقیه مصالح ساختمانی که ممکن است جنبه زیبایی در ساختمان داشته باشند به روز بودن یا به اصطلاح روی مد بودن از موارد بسیار مهم تلقی می شود. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. تاریخ انقضای رنگهای سرامیک به نوع و کیفت رنگ موردنظر بستگی دارد، اما رنگهای سرامیک به طور عمده تاریخ انقضایی حدوداً بین 5 تا 10 سال پس از تولید، بسته به برند رنگ موردنظر دارند. پس از چندین مرحله تراکم، حفرهها بین ذرات پودر باقی میمانند و بخشی از این حفرهها در طی فرایند تفجوشی پایدار باقی میمانند. تفاوت فنی بین نمای معمول و نمای خشک چیست؟ در سیستم های نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است. همان طوری که اشاره شد سیستم نمای خشک نسبت به نماهای سنتی مزیت های فراوانی دارد، برای همین است که در اکثر پروژه های مهم از این روش استفاده می کنند.  Th᠎is conte᠎nt w as g​enerated by behsaznama C᠎ontent Gener ator D​em​ov᠎ersion!

دیتیل نمای خشک سرامیک

در حقیقت طراحی و انتخاب نما یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است. از این رو انتخاب این نوع سرامیک ها برای استفاده در دکوراسیون داخلی به دلایلی همچون الهام گرفتن از طبیعت و دادن طرحی نوستالژیک به فضای پذیرایی و یکی از انواع بهترین رنگ سرامیک که طرحی جذاب به فضای اتاق پذیرایی می دهد و همچنین به دلیل اینکه می توان از آن را با هر دکوری ست کرد و خنثی بودن خصیصه اصلی آن است، مورد استفاده قرار بگیرد علاوه بر این موارد می توان آن ها را به راحتی با دکوراسیون منزل تطبیق داد و هماهنگ کرد. سرامیک های فولادی سرامیک های خشکی هستند که میزان جذب رطوبت آن ها از یک درصد هم کمتر است، پس مقاومت آن در سرمای زیاد و یخبندان بالا است و از آن می توان در این آب و هواها استفاده کرد. در روش سیستم نمای خشک وزن نما نسبت به نماهای سنتی به اندازی کاهش پیدا می شود که می توان از آن در ساخت برج های بلند مرتبه نیز استفاده کرد. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است.

با توجه به نوع فضا میتوانید از رنگهای تیرهتر و یا روشنتر استفاده نمایید. شما باید به طور کلی بدانید که نمای سرامیک خشک به توجه به ارزش افزوده؛ کاربرد و پیچیدگی های فناوری که دارد، دارای تقسیم بندی های متنوعی نیز می باشد. یکی دیگر از مزیت های این نوع سرامیک راحتی تنظیم و رگلاژ آن است، به همین دلیل شما چه در حین کار و چه در پایان کار می توانید به راحتی معایب و خطاهای آن را حتی در اندازه یک میلی متر پیدا و اصلاح کنید. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی می باشد. توجه داشته باشید سرامیک خودرو شما را از شستن آن بینیاز نمیکند. اگر سرامیک انتخاب شده برای محیطهای مرطوبی چون حمام و سرویس بهداشتی ضد آب نباشد تعییر رنگ آن به سرعت اتفاق میافتد و شما پس از مدتی شاهد سیاه شدن آن خواهید بود. به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد.

نمای سرامیک خشک چیست

سیستم نمای خشک از نظر اجرایی و با توجه به نوع قرارگیری اتصالات در کشور ما به دو دسته روش؛ نمایان و غیره نمایان دسته بندی می شود؛ که در ادامه توضیحی مختصر از هر یک را بیان خواهیم کرد تا شناخت دقیق تری درباره این نوع نما داشته باشید. سیستم نمای خشک نامشهود یا غیره نمایان؛ در این روش نیز بست های مورد استفاده برای نگهداری سرامیک، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. این روش به دلیل مزایایی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. آرمن طرح و نما با همکاری تیمی متخصص و خبره در جهت مشاوره ، طراحی و اجرای نمای ساختمان به خصوص نمای مدرن ساختمان فعالیت دارد. آرمن به عنوان مجری انواع نمای خشک “نمای کرتین وال ، نمای اسپایدر، نمای سرامیک خشک، پنجره های آلومینیوم ترمال بریک و… سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. This has been gener ated  by G᠎SA Con​te nt G​en᠎erator DE MO!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید