ده چیز درباره اجرای نمای خشک آنچه می خواهید… بدجوری

شستشوی نما با طناب برای ساختمان نیز مانند یک اتومبیل نیاز به هزینه کردن، شستشو و نگهداری دارد. شستشوی نما:در ضمن شستشوی نمای سیمانی توسط دستگاه واتر جت انجام میشود و در صورت کثیف بودن نمای سیمانی ، شستشو توسط واترجت انرا به حالت اول خود بازمیگرداند. همچنین رعایت تقارن و تناسب موجود در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگی و چوب در اجرای نمای خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد . در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود. سپس کلیپس ها به کمک برجستگی هایشان توسط چسب مخصوص داخل این شیارها محکم می شوند. به همین دلیل چسب پلی اورتان با توجه به فرمولاسیون آن در مصارف گوناگونی کاربرد دارد. با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم معماری و طراحی نمای ساختمان نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی سیستم نمای خشک وارد رقابت شده اند، اما تعداد معدودی چون آرمن طرح و نما با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها باشد. Th is ​data h᠎as been generat᠎ed  by behsaznama Co​ntent Generator  DE MO!

شرکت اجرای نمای خشک

روش کار در ارتفاع با طناب یک استاندارد جهانی است و در همه کشور ها مورد استفاده قرار میگیرد و با پیشرفت شرکت های ابزار آلات صنعتی کار در ارتفاع همچون petzl و رعایت کردن ایمنی در حین انجام کار یکی از بهترین و ایمن ترین روش کار در ارتفاع است. مدول بندی خارجی ساختمان کار جدیدی نیست ابتدایی ترین کاربرد پوشش دیواری از سرامیک لعابدار به وسیله بابلی ها در حدود 2600 سال پیش در خیابان پروسسیون و دروازه ایشتار. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره مزایای استفاده از سرامیک خشک، فاکتور های قابل بررسی برای طراحی نمای سرامیک خشک، ویژگی های این نوع نما و بودجه بندی آن صحبت کنیم. فایبر سمنت برد ها از لحاظ مواد تشکیل دهنده در سه دسته بندی ، فایبر سمنت برد ، کلسیم سیلیکات ، MGO برد دسته بندی می شوند .و با توجه به وجود منابع معدنی مناسب در محل تولید می شوند و از لحاظ خواص کلی و رفتار مکانیکی و موارد استفاده دارای تفاوت های اندکی هستند . در سیستم های نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان، بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند.

قیمت اجرای نمای خشک

نمای خشک به نماهایی گفته میشود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نشود. به طور کلی بر حسب نوع نمای ساختمان مانند آجر ، شیشه ، سنگ ، کامپوزیت ،و همچنین مقدار جرم و آلودگی نقش بسته روی سطح نما ، از ابزار های گوناگونی برای شستشوی نما و نماشویی میتوانیم استفاده کنیم. تولید مصالحی که جهت اجرای نمای خشک استفاده می شوند بصورت صنعتی است به همین علت دارای کیفیت بسیار بالاتر و مطابق با استاندارد های مربوطه می باشد. این روش در نماشویی یکی از راه های سنتی و قدیمی می باشد که امروزه در نمای ساختمان بسیار کم استفاده میشود. قیمت نمای خشک سرامیک در طرحهای مدرن و کلاسیک تفاوت چندانی با هم ندارد. این خودرو بسیار پرطرفداری در انواع طرحهای پیش فروش محصولات ایران خودرو یا از طریق عرضه در بورس کالا نیز ارائه میشود. شستشوی نما با دستگاه واترجت یا کارواش صنعتی چگونه انجام می شود؟ خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد.

چگونه اجرای نمای خشک من را به یک فروشنده بهتر تبدیل کرد

به دلیل استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان اعلام کرد که این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را گرفته و باعث کاهش هزینه ها می شود. مگر در صورتی که قسمت پیشانی و به اصطاح طاق نما بیش از حد باشد و امکان دسترسی با طناب و راپل به ان قسمت نما وجود نداشته باشد و ناچار به استفاده از داربست باشیم. نکته: قبل از شستشوی نمای سنگی باید در نظر داشته باشیم که احتمال شل بودن و لق بودن سنگ نمای ساختمان وجود دارد که قبل از اقدام به شستشوی نمای سنگی میبایست آنهارا توسط پیچ و رولپلک نما تثبیت کنیم تا هنگام شستشو فشار آب خروجی نازل باعث ریزش سنگ ها نشود. نکته مهمی که در اجرای نمای خشک باید در نظر داشت این است که مصالح مورد استفاده در زیر سازی با مصالح بکاربرده شده در نما از نظر زیبایی و مخصوصا از نظرجنس مطابقت داشته و باعث خوردگی آن ها نشود. از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری شهر القا میکند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید