ده نکته برای استفاده از سرامیک نانوتیس برای رها کردن رقابت خود در غبار

در انتهای این بخش از مقاله توصیه میکنیم برای این که با مدلهای متنوعتری از چیدمان کاشی و سرامیک آشنا شوید، حتما به مقاله چیدمان سنگ کف سر بزنید. حتما میدانید که اگر کاشیها هم تراز نشده و در موقعیت مناسب روی سطح فیکس نشوند، ظرف چند روز پس از نصب، از سطح جدا میشوند. اما اگر بخواهیم از روش ملاتی برای چسباندن این نوع از سرامیکها استفاده کنیم، باید حتما پشت کاشی را اسکوپ کار کنیم که قبلا به توضیحات مربوط به آن پرداختهایم. از آنجایی که تمامی کالاهای ساختمانی از صفر تا صد در کشور عزیزمان تولید می شود باید بدانید که این محصولات در دسته بندی مختلف قرار می گیرند که می توان به پرسلانی، بدنه سیمانی، موزائیکی، سنگفرش، آجری، لعاب دار، معدنی، مکزیکی و بدون لعاب اشاره کنیم که هر کدام در مکانی مشخص قابل نصب است. با استفاده از یک کمچه دندانه دار، ملات شانه شده تا بستري یکنواخت روی سطح پشت بند تراشیده بدست آید. به همین دلیل کاشی کاران از تراز لیزری برای هم تراز کردن سطح کمک میگیرند، طوری که ملات را با استفاده از ماله به اندازه مناسب روی سطح پهن کرده سپس خط تراز را بهعنوان خط راهنما در نظر گرفته و کاشیها را با فشار کافی روی لایه ملات قرار میدهند تا همه سطح کاشی شده در یک تراز قرار بگیرد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

 Th​is c᠎ontent w​as ​do᠎ne by behsaznama Con᠎te​nt Gen​erator D᠎em​ov᠎ersi​on᠎!

نصاب نمای سرامیک خشک

این سیستم در صنعت ساختمان، به طور گسترده جهت پوشش نما، دیوار های داخلی و خارجی و حتی سطوح بام (در معرض باران) استفاده می شود. پس از خشک شدن محصول، آن را حرارت می دهند. کاشی معمولا به شیوه اکسترود یا پرس شکل داده شده و پس از خشک شدن و آماده سازی لعاب و چاپ در دمای مناسبی پخت میگردد. فایبر سمنت یا سمنت برد متشکل از الیاف سلولوز و بافتی از سیلیکات و سیمان می باشد که در محیط های با رطوبت بالا بسیار کاربردی است. سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. این چسب ها این قابلیت استفاده بر سطوح مختلف سیمانی و گچی و سنگی و حتی سرامیک و کاشی را دارد و این امکان را ایجاد می کند که بدون جدا کردن کاشی و سرامیک قبلی سرامیک جدید را نصب کنید. همانطور که گفته شد، رنگ آمیزی کاشی ها و سرامیک کف شما امکان پذیر است، اما برای انجام درست این کار نیاز به یک سری آماده سازی و استفاده صحیح از محصولات است. ᠎Th᠎is po st has be᠎en w ritt en with behsaznama​ Content Generat or Dem oversion!

مجری نمای سرامیک خشک

همچنین توجه داشته باشید که اجرای این سبک، نسبت به سبکهای دیگر، پیچیدگی خاصی داشته و حفظ حالت v شکل آن تا انتها، کاری پیچیده و مشکل است. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. این نوع نما از مقاومت بالایی برخوردار است که مجریان نما آن را به عنوان متریالی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. برای مثال برای نماهایی که زبر و بافت دار است از سیلیس با دانه بندی ریز و شکری استفاده میشود. لعاب پرسلین کاربردهای گستردهتری به عنوان پوشش داخلی و خارجی در ساختمانها، به عنوان مثال در ایستگاههای مترو دارد. البته این را هم در نظر بگیرید در شرایطی که برای بند کشی از کلیپس و گوه استفاده گردد، به خودی خود کار تراز شده و مقدار ملات مورد نیاز مشخص میشود. نصب سرامیک اسلب تفاوت چندانی با سرامیکهای معمولی ندارد و فقط با توجه به سایز بزرگتر و وزن بیشترش، نیاز به مقدار چسب و ملات بیشتر و همینطور دقت بالاتری دارد. همانطور که میدانید، به سرامیکهایی با سایز بزرگ (معمولا با ابعاد بیشتر از 1 متر)، سرامیک اسلب گفته میشود.

کارخانه سرامیک

برای جا به جایی اسلبها از قاپک که در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید استفاده میشود. چون مقیاس و محل قرارگیری این برج به نحوی است که با سطح شهر و اطرافش در مقیاس وسیع گفت و گو دارد. همانطور که میدانید مزایای این کفپوش بیشتر از معایب آن است و به همین خاطر خیلی زیاد مورد استفاده قرار میگیرد. به عنوان مثال، برای تقویت جلوه سنگی آن از ترکیب کامل آن با سنگ های تزئینی چوبی و همچنین از سایه های گرم و طبیعی استفاده می شود. این کار را با تقویت سرامیک توسط ماده ای دیگر انجام می دهند. زمانی که روی لکه های رسوب شده معدنی پا گذاشته می شود، جرم و کثیفی پا را به خود جذب کرده و کثیف تر می شود. با توجه به اینکه نماشویی با طناب از سرعت عمل بالایی برخوردار است دئر نتیجه هزینه شستشوی نما با طناب بدلیل اجرای سریع و تعداد روز های کمتر پایین تر خواهد بود. این قیمت نسبت به نمای سبز معمولی با استفاده از گیاهان ساده بسیار گران تر است. مواد نسوز خنثی، مانند نسوزهای کرومیا و آلومینا، به دلیل دمای ذوب بالا، قیمت متوسط و توانایی استفاده در محیط های اسیدی و اساسی، توسط صنایع فلزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، در حال حاضر اکثر تولید کنندگان آجر نسوز را از این مواد استفاده میکنند.

تمیزکردن سرامیک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد منبع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید