در 10 دقیقه، حقیقت نمای خشک را به شما خواهم گفت

در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. یراق سرامیک بر روی زیرسازی نصب میشود و ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی ، عدم جذب آب و تغییر رنگ ، پایداری در تغییرات دمایی بالا منجر به انتخاب و کاربرد هرچه بیشتر آن توسط معماران و سازندگان در ساختمان ها و پروژه های روز دنیا به عنوان متریال اصلی نما شده است. دقت کنید تا رول های کاغذ دیواری هایی که در یک میدان دید نصب می شوند دارای یک شماره سری ساخت (Batch No) باشند، چرا که تولیدات یک کارخانه در سری های مختلف ممکن است دارای کمی اختلاف رنگ باشد. نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. البته با گران شدن سیمان و سنگ تفاوت فاحشی ندارد ولی اگر از ابتدا نما رو خشک در نظر داشته باشید با سبک سازی اسکلت نما کاملا اقتصادی و ساختمان کم هزینه تر از نمای ملاتی میشود. نمای سیمانی از متریال سیمان سفید و پودر سنگ تهیه میشود. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد.

سرعت نصب در این روش بیشتر است.

۶ – سقف بلند : یکی از ویژگی های مهم برای بیان چهره ساختمان به سبک مدرن استفاده از سقف های بلند و دوبل است . از این رو نمای این قسمت پر اهمیت است و مصالح مورد استفاده در این قسمت باید نسبت به بقیه ساختمان با دوامتر و مستحکم تر باشد تا عابر در نگاه به نمای ساختمان احساس ثبات کند. انتخاب مصالح ساختمانی که بتوانند در برابر رطوبت و جذب سرما و گرما در فصول مختلف سال مقاوم باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ زیرا داشتن چنین قابلیت هایی سبب کاهش هزینه و مصرف انرژی میشود. اگر در حین کار، آب به پشت مصالح نفوذ کند، در فرایند چسبیدن اختلال ایجاد میشود. سختی، مقاومت مکانیکی، فیزیکی، شیمیایی مواد تشکیل دهنده زیاد بوده و در طی مدت زمان طولانی از دوام رنگ و میزان پیوستگی ذرات کاسته نمی­ شود. تنوع در رنگ و طرح. سرعت نصب در این روش بیشتر است. از مزایای نصب سرامیک به روش نمایان یا طراحی نمای پشت ساختمان Visible ، میتوان به عمر بالای تایل ها اشاره نمود. از پنلهای آلومینیومی کوچک لوزی شکل، میتوان برای ایجاد افکتهای منحصر به فرد در نما استفاده کرد.

از نظر اتصالات نیز میتوان انواع نمای خشک ساختمان را به دو دسته مشهود و نامشهود تقسیم کرد. برای آشنایی با نمای hpl به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. از مزیتهای این روش، کاهش حرکات ارتعاشی آجر و کاشی به دلیل خاصیت الاستیکی چسب است. با این مقاله همره باشید تا شما را با انواع روش های نصب آجر نما آشنا کنیم. در این روش نصاب باید دقت زیادی داشته باشد که کل سطح آجر آغشته به چسب شود تا آجرنما به درستی در جای خود قرار بگیرد. همچنین در این روش از نصب آجر نما دورریز ملات سیمان بسیار زیاد است. در روش نصب به صورت نمایان، از آلومینیوم برای زیرسازی استفاده می شود و کلیپس ها از روی کار معلوم هستند. قبل از استفاده از چسب، لازم است از مادهای به نام پلاستر سیمانی استفاده شود. در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد.

است که باید طبق استانداردهای خاصی انجام شود.

ما در اين مقاله معتبرترين مکان براي دريافت خدمات نماي کرتين وال را به شما معرفي مي کنيم، اما قبل از آن بهتر است تعريف دقيق از اين نوع نما داشته باشيم. اگر شما هم سوالی داشتید، میتوانید از طریق شمارههای ذکر شده در همین وبسایت، با کارشناسان ما در تماس باشید. به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. نوع مصالح و میزان مرغوبیت مصالح مورد استفاده در کار. در برخی از مواقع گیره های نگهدارنده مصالح نما، پس از پایان کار نمایان و در برخی دیگر بصورت مخفی خواهد بود. اما در روش غیر نمایان که با متدهای مختلف اجرا می شود، از پیج و پلاک و کلیپس بر روی نمای کار استفاده نمی شود بلکه تمام کارها زیر سنگ انجام می شود. 4. پایداری سنگ در برابر عوامل محیطی: سنگ طبیعی باید شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط را تحمل نماید لذا باید در برابر باد،یخبندان،تغییرات دما و در صورت وجود جریان آب و همه عوامل فرسایش مقاومت کند. یکی از ظریف ترین کارهای عملیاتی مربوط به ساختمان نصب آجر نما است که باید طبق استانداردهای خاصی انجام شود. با استفاده از مواد نانو مخصوص آجر؛ آجر معمولی خود را به آجر نانو شده تبدیل میکنند.  Con​te᠎nt was c reated wi th the he lp of behsaznama Con te nt Gener at or D᠎emoversion .

قطعات نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت های نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید