در سه مرحله مستقیم گام‌های متقاعدکننده اجرای نما را بیاموزید

رعایت نکردن این مسئله ممکن است خطرات و حوادث جبران ناپذیری را به وجود بیاورد، در نتیجه توجه به کوچکترین جزئیات در ساخت نما بسیار مهم بوده و در نظر گرفتن تمامی اصول به طور دقیق، موجب رسیدن به نمای ایده آل چه از نظر ظاهری و چه از نظر ساخت می شود. به طور مثال در نماهای چوبی برای زیرسازی نمای ساختمان از دو روش فلزی و سیمانی استفاده می شود که در روش فلزی پروفیل های قوطی با فاصله نیم متری عمود بر هم نصب می شوند. در نمای کامپوزیت نیز کار زیرسازی به شکل فلزی انجام می گیرد و ورق های آلومینیومی با کمک پیچ و مهره یا پیچ سرمته به هم متصل می شوند. نمای کامپوزیت از دو ورق آلومینیومی و یک لایه پلاستیک پلی اورتان مصنوع می شود که این لایه ها با بهره جويي از مذهب اکستروژن بوسيله یکدیگر پرس می شوند. ساختار این نوع نما پروفیل های ضخیم و قوی آلومینیومی می باشد که بعد از آماده سازی توسط نبشی های آهنی ، که دارای شیارهای لوبیایی است مستقیما به صفحه پلیت (صفحه بولت) یا شاسی نصب ، مونتاژ (شبکه) و ریگلاژ می شوند. در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی می شود و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود.

دتایل اجرای نمای خشک

This a rtic​le was done ​by G᠎SA Conte​nt G enerator D᠎em​ov ersion.

فروش تجهیزات نمای خشک

برای ساختن نما نیز از متریال های متفاوتی مانند چوب، آجر، سنگ، سرامیک، کامپوزیت، شیشه، سیمان و همچنین ترکیب این مواد استفاده می شود. اجرای هر کدام از این مصالح به عنوان نمای ساختمان مزایا و معایب متفاوتی دارد، اما نکته بسیار مهمی که در اجرای تمامی این مصالح باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت مصالح مصرفی است. ممکن است یک ساختمان نمای بسیار زیبایی داشته باشد اما کیفیت ساخت بسیار ضعیفی را دارا باشد. در کنار کیفیت مصالح، سازنده باید با شرایط آب و هوایی منطقه متریال و مصالح را انتخاب نماید. اغلب آنها را با 4 بولت به کفپوش زیره نرده وصل می کنند. استادان سنگکار با آمادهسازی سنگ برای نصب در قالب اسکوپ با سیم و میخ از سقوط آنها پس از پشت سر گذاشتن یک یا چند دوره سرما جلوگیری میکنند. الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. یکی از مزایای این نوع نمای شیشه ای که باعث شده طرفداران بسیاری داشته باشد این است که نمای شیشه ای اسپایدر ، دید حداکثری را با کمترین میزان نیاز به استفاده از فریم و فلزات به وجود می آورد.

سرامیک نمای خشک

در حال حاضر استفاده از نمای شیشه ای اسپایدر طرفدارهای زیادی را به سمت خود کشانده است. استفاده گسترده از شیشه باعث می شود از منظره های اطراف و محوطه سازی طبیعی بیشتر استفاده شود. در واقع سیستم فریم لس باعث حذف خطوط فریم در نما می شود و پوششی کاملا یکپارچه برای نمای ساختمان ایجاد می نماید. • همچنین جهت چسبندگی کامل بین آستر و رویه بهتر است تا روی آستر شکاف هایی ایجاد کنیم. نمای برج شکسته شده یا سبز کرونر ،با تراسهایی که چشمانداز غیر قابل باوری دارند و با قسمت هایی از نما که از جنس شیشهای قابل اجرا هستند، فضای داخلی و بیرونی را ادغام میکنند تا از آب و هوای معتدل کویتو در تمام طول سال بهرهمند شوند.این طرح به منظور بیان پیشرفت معماری در زمینه ارتباط با محیط زیست و کاهش آسیب رسانی ساخت و ساز برج ها و آسمان خراش های به محیط طبیعی مطرح شده است که تا کنون مراحل ساخت این پروژه به خوب پیشرفته و باید منتظر نمایش محیط زیست در آن باشیم.

10 جامد دلایل برای اجتناب اجرای نما

• در اجرای نمای سیمانی نیاز است تا کروم بندی و شمشه کشی انجام پذیرد تا در نهایت سطحی صاف و هموار داشته باشیم. همچنین اگر سطح تراز نباشد آن را تا حد زیادی صاف و یکدست می کند. • نما باید طوری اجرا شود تا آب به پشت آن نفوذ نکند و انباشته نشود. اگر در زمان کار، در محل های درز بندی شده آب نفوذ کند، ممکن است یخ بزند ودر نهایت، آجر و یا سرامیک از سطح نما کنده شود. بنابراین بندکشی باید به گونه ای انجام شود که بطور کامل از نفوذ آب جلوگیری کند. سنگ توف :از انواع سنگهای خاکسترآتشفشان بوده که به علت چسبندگی کم ذرات آن در اثر هوازدگی پوسته پوسته می شود و به صورت دانه های ریز از آن جدا می شود.این سنگ را به علت سبزی چشم نوازی که دارد درکار دیوار سازی،پارک سازی و دیوارهای حایل استفاده می کنند. در انتخاب مصالح و پروفیل برای زیرسازی نمای ساختمان مواردی مانند نبشی کشی، ریسمان کشی و اجرای زیرسازی صورت می گیرد. بعد از تهیه ی نقشه و مشخص شدن جزئیات، نوبت به تراز کردن نما می رسد که به وسیله ی ریسمان کشی تمامی نقاطی که تراز نیستند مشخص شده و ایرادات آن برطرف می گردد. This  data h as been created by G SA Con tent Ge nera​to᠎r ᠎DEMO.

در اینجا {یک درمان سریع} برای نحوه اجرای نمای سرامیک خشک است

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکت نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید