در اینجا {یک درمان سریع} برای نمای سنگ است

اجرای نما به این روش باید مطابق نقشه صورت گیرد و به همین خاطر بهتر است آن را به دست نیروی کار متخصص سپرد تا دقت کار بیش تر شود. حلال رنگ نمای ساختمان آکریلیک آب است و دقیقا همین سیال باعث افزایش حجم و ضخامت رنگ می شود و پس از آنکه از رنگ در گذر مدت معین تبخیر شد ضخامت فیلم موجود کاهش می یاید. از طرفی به دلیل داشتن مقاومت بهتر، ظرفیت تحمل بارهای لرزهای را افزایش میدهد. برای مقاومت در برابر تنش حرارتی، پوشش ضد حریق در قسمت داخلی پانل یا به عنوان یک لایه بین دو لایه GFRC گنجانده خواهد شد. در صورتی که نمای سنگ خشک به درستی اجرا نشود، مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت و باعث از بین رفتن سرمایه و وقت ما خواهد شد. GFRC / GRC سبک، متراکم و بادوام است و باعث میشود به راحتی یکی از بهترین مصالح برای ساخت هر نوع سازه معماری داخلی باشد.

نمای خشک نمایان

در بسیاری از شرایط محیطی هنگام قرار گرفتن در معرض نمک یا رطوبت، به دلیل عدم تقویت فولاد، GFRC معمولا عملکرد بهینه دارد. توری فلزی از یک ورق یکپارچه تولید گشته بسیاری از خواص یکپارچگی از جمله ضد خوردگی، پارگی، زنگ زدگی، فرسایش و شل شدن گره ها را حفظ می کند. این ترکیب از مزایای هر دو روش Spray Hand و Cast Premix بهره میگیرد و در حال تبدیل شدن انتخاب اصلی بسیاری از پروژههای کوچک در معماری است. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. اجرای زیرسازی نمای ساختمان طبق مراحل زیر انجام می شود. اگر شستشوی نمای ساختمان کنیتکسی به تاخیر بی افتد ممکن است که آلودگی ها به خورد سطوح نفوذ کنند و جای جرم ها برای همیشه بر روی سطوح ماندگار بماند و شما ناچار به اجرای دوباره کنیتکس بر روی سطوح نصاب نمای سرامیک خشک باشید.  This ​data has be en w​ri​tt​en ᠎with t​he help  of behsaznama Con​te​nt G​ener᠎ator Demoversion.

عدم نماشویی به موقع و تاخیر در زمان اقدام به شستشوی نما بدون داربست به علت وجود الودگی ها و الاینده های صنعتی مخرب موجود در هوا و در اثر باران های اسیدی بر روی سطح نما و … در ساخت تمام ساختمان ها از آن استفاده می شود این محصول یکی از محصولات قدیمی به حساب میآید و بنابراین تاریخ بسیار ارزشمندی در ساختن ما از خود به جا گذاشته است این نمونه توسط ایرانی ها ساخته شده است و دارای طراحی زیبا هست این محصول مدل های فراوانی دارد و شما مطابق با سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید. با سایر نماهای مسکونی در محل بسیار مهم است. به طور کلی سنگ در نمای ساختمان محبوبیت بیشتری از سرامیک دارد ولی سرامیک به دلیل یکنواخت بودن رنگ و طرح به دلیل آنکه ساخته دست هستند نمای یک دست بهتری را به نمای یک ساختمان میدهد در حالیکه سنگها به دلیل آنکه به صورت طبیعی استخراج میشوند هر کدام متمایز از یکدیگر هستند و این مهمترین تفاوت سنگ و سرامیک نما است. اتصالات بین صفحات GFRC به طور معمول با کمک عایق سیلیکونی پر میشوند. Content w as creat᠎ed with t he help of behsaznama C​ontent Gen erator ​DEMO!

نمای خشک – وقتی رد شد چه باید کرد

بعد از ساخت قطعات به این روش، تا زمان اجرا بر روی سطوح در فضایی با دما و رطوبت کنترل شده قرار داده میشوند. همچنین از منابع طبیعی کمتری هم در ساخت آنها استفاده میشود. از آنجا که ساخت داخل کارخانه به پایان میرسد، ضایعات کمی در محل کار تولید میشود. تولید پانل GFRC در مقایسه با پانل پیش ساخته، دور ریز و ضایعات کمتری تولید میکند. GFRC از مواد غیر قابل احتراق تولید میشود که ویژگی فایرپروف یا ضد حریق آن امروزه در ایمنی یک سازه بسیار حائز اهمیت است. در این روش، هزینه تهیه یک قیف و کمپرسور هوا بسیار کمتر از نازلهای اسپری مورد استفاده برای اسپری یا پرمیکس خواهد بود. پرمیکس یک دوغاب ویژه GFRC است که میتواند بدون نیاز به مداخله مکانیکی در قالب ریخته و فشرده شود. درروش ترکیبی Sprayed Premix ماده دوغاب شده روی قالب پاشیده میشود. فرآیند Premix اغلب برای تولید استاندارد محصول انتخاب میشود. صفحه های سرامیکی، قطعات پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح و رنگ، تولید و به بازار عرضه می شوند و طراحان و سازندگان عزیز بر حسب سلیقه خود می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. البته از دیگر مزایای پروفیل نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما با فاصله ای اندک از پایان یافتن اجرای پروفیل نمای خشک می باشد. ​Artic᠎le was cre ated with t he  he lp of behsaznama Content Gen erator Dem over᠎si on !

دیدگاهتان را بنویسید