در اینجا {یک درمان سریع} برای اجرای نما است

نما یک رابط بین فضای داخلی و محیط بیرونی است ، به عنوان یک پوست ساختمان ، نقشی اساسی در تبادل گرما ، نور و هوا دارد. ترموود یک انتخاب برجسته برای نمای ساختمان است. روکش ها و ملافه های ترموود با دوام و پایداری بعدی در هر آب و هوایی مقاوم هستند. ترموود اجازه می دهد تا از چوب نرم اسکاندیناوی در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب با موفقیت استفاده شود. روکش صفحه باران یا سیستم نمای تهویه از یک دیوار تحمل کننده بار ، یک لایه عایق و مواد روکش ساخته شده است که با استفاده از یک ساختار حمایت کننده بر روی ساختمان ثابت می شود. سیستم های ETI (عایق حرارتی خارجی) شامل نصب صفحاتی از مواد عایق در اطراف ساختمان است که توسط ملات محافظت می شوند و به دیوار حمایت کننده چسبیده یا مکانیکی می شوند. مصالح و اتصالات: مصالحی که قابلیت نصب به صورت خشک را دارند مثل کامپوزیت، سرامیک، نماهای شیشه ای، سنگ و … ​Th is con᠎tent was g᠎enerated by behsaznama Content G ener at​or D emover sion.

نمای خشک در ایران

در طراحی نما ترجیحا حداکثر از 2 نوع مصالح با رنگ غالب روشن و ملایم (سفید، کرم، شیری) استفاده شود. این منابع از منابع طبیعی مانند خاک رس ساخته شده اند ، از این رو بهترین گزینه برای ساخت نمای ساختمان های پایدار هستند. مواد نسوز خنثی، مانند نسوزهای کرومیا و آلومینا، به دلیل دمای ذوب بالا، قیمت متوسط و توانایی استفاده در محیط های اسیدی و اساسی، توسط صنایع فلزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، در حال حاضر اکثر تولید کنندگان آجر نسوز را از این مواد استفاده میکنند. در نماهای آجری از آجر های رسی و شیلی استفاده میشود. در ساخت و سازهای عصر حاضر، این عایقکاری صوتی با استفاده از نماهای شیشهای و با بکار گیری شیشه های چند لایه که مابین آنها با گازهایی مثل آرگون پرشده یا خلاء میباشد، به نتایج بهتری (هم بهرهگیری از نور بیرون برای تامین روشنایی داخل ساختمان و هم ممانعت از ورود صداهای ناهنجار به داخل) با بازده بالاتری رسیدهاست. کاشی های سفالی که برای دیوارهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرند از نظر مقاومت و ایمنی بالا مورد آزمایش قرار می گیرند و از این رو مواد مناسبی هستند که می توانند برای دیوارهای خارجی خانه ها ، ادارات و حتی ساختمانهای عمومی استفاده شوند.

بنابراین ، این یک گزینه است که سطح مناسبی از کارایی را برای قیمت آن فراهم می کند ، زیرا هیچ هزینه ای از سیستم چارچوب حاصل نمی شود. نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. توجه داشته باشید که برخی انواع کاغذ دیواری ها بصورت خود چسب تولید می شوند که فقط کافیست پشت آنها را (مانند تمبر پستی) خیس کنید تا آماده نصب شوند. دیوار اتاق خواب تان را با یک کاغذ دیواری که در آن از همنشینی رنگ های طلایی و سفید استفاده شده است استفاده کنید و شاهد دیوارهایی که در دکوراسیون منزل تان یکه تازی می کند باشید. پس از هزینه کردن برای نمای ساختمان باید از آن مراقبت کنید تا بتوانید سالیان سال نمایی زیبا و سالم داشته باشید. در مرحله ی اول باید سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید تا بتوانید راحت تر برآورد قیمت داشته باشید. نماهای سفالی باعث می شود که گرما از داخل ساختمان دور نشود و به طور طبیعی به حفظ آب و هوای داخلی راحت کمک می کند. این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد.

فروش تجهیزات نمای خشک

علاوه بر این ، این قدرت را دارد که عملکرد ساختمان موجود را کاملاً متحول کند. نمای خشک اصطلاحی است که در بین فعالین حوزه ساخت و ساز در ایران رواج یافته و منظور از آن ایجاد و اجرای نما بدون استفاده از ملات سنتی می باشد. وقتی نور خورشید، ساختمان را در ساعاتی از روز گرم میکند، سطح نوارها گسترش می یابد تا در داخل ساختمان سایه ایجاد شود. نمای ساختمان تا در زیبا نمودن جلوه شهر بسیار مهم است و به همین دلیل باید به شست و شوی نمای ساختمان و نگهداری از آن توجه ویژه ای کرد. روشهای زیادی برای شست و شوی نمای ساختمان وجود دارد که باید در این باره با شرکتهای متخصص این کار گفت و گویی داشته باشید تا برای نماشویی از طریق مختلف اقدام کنید. جهت آشنایی با فایبر سمنت برد طرح چوب این نوشتار را مطالعه نمایید . این طبقه بندی شامل نماهایی است که از مصالح ساختمانی سنتی مانند آجر ، سنگ ، چوب ، سرامیک ، رندر و … در این روش احتمال جدا شدن سنگ از نما وجود دارد اما امکان تغییر و بازسازی و جابجایی سنگ پس از نصب وجود ندارد. This c on᠎te​nt w as w ri​tten  with behsaznama Content ᠎Ge nera᠎tor DEMO!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نمای مدرن.

دیدگاهتان را بنویسید