در اینجا همان چیزی است که بهتر است انجام دهید در خود نمای سنگ

از نکات قوت استفاده از فلاشینگ پنجره در نمای ساختمان ایجاد لبه محافظ فلزی روی نما بوده است . ۶-در پشت سنگها از ماسه، نوع شسته و بدون خاک و همچنین ملات کم سیمان استفاده شود. • در برخی موارد جهت پر کردن زیر سازی ها (مثل قسمت I شکل تیرها یا ستونهای فولادی) از ملات گچ و یا گچ و خاک به منظور نصب آجر و یا سایر پر کننده ها استفاده می گردد و در نهایت روی آن سنگ کاری می شود و یا حتی بعضا جهت نگهداری اولیه و موقت قسمتهایی از سنگ کاری در حین کار از ملات گچ یا گچ و خاک استفاده می شود و بعدها در اثر جذب رطوبت یا خیس شدن، ملات مذکور متورم شده و باعث جدا شدن و سقوط سنگ اطراف خود می شود. در شستشوی نمای شیشه ای در صورتی که کل سطح نما از شسشه باشد و مدت زیادی از نظافت و شستشوی آن گذشه باشدخاک و جرم زیادی بر سطح شیشه ها و فرم آنها نشسته است که برای تمیز کردن خاک ها نیاز به دستگاه واتر جت داریم و بعد از شستشوی شیشه نما با دستگاه واترجت با استفاده از روش ابر و طی اقدام به نماشویی می نماییم. Th is data has been creat᠎ed by behsaznama C ontent G᠎en erat​or D em over​sion!

نحوه نصب نمای خشک

در ساخت و اجرای نما رومی ساختمان ها مواد اولیه که استفاده می کنند در نتیجه پایانی کار بسیار تاثیر زیادی میگذارد، یکی از این مصالح مهم در ساخت نما رومی،سنگ ها می باشند،سنگ ها انواع و جنس های گوناگونی دارند مانند:تراورتن،گرانیت،مرمر و… شستشو به صورت سندبلاست زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر کثیفی و جرم بسیار زیادی را دارا می باشد یا به نوعی جرم به خورد سنگ رفته است. در حالت کلی اجرای سنگ نما به دو حالت کلی، تر و خشکهچینی انجام میگردد. عدم اجرای نمای سنگی به صورت صحیح و اصولی باعث می شود که بعد از مدتی در اثر گرما و سرما و یا باد و حوادث طبیعی، سنگ نمای ساختمان سقوط کند و باعث خطرات جانی و مالی فراوانی گردد.در این مقاله به بررسی انواع روشهای اصولی اجرای نمای ساختمان با سنگ می پردازیم. ۴- عدم چسبندگی مناسب به دیوارهای پیرامونی. از این رو بعلت عدم چسبندگی مناسب قطعات سنگ کناری نما به دیوار پشتشان بعدا به موجب عواملی مانند وزش شدید باد، سنگها از نما جدا شده و سقوط می کنند. برخی معماران زیبایی را فدای عملکرد می کنند و طرحی ایجاد می کنند که موجب پرتی در فضا می شود.

نمای خشک در ساختمان

زیبایی این نوع سنگ بر کسی پوشیده نیست. که با زیبایی بی انتهای خود باعث تبدیل فضای خانه به فضای مورد علاقه شما میشود.در این مقاله ما قصد داریم ۵ روش نصب سنگ های تراورتن را قبل ازاینکه مراحل نصب را شروع کنید به شما آموزش بدهیم پس با ما همراه باشید. در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، در انتخاب چسب حساسیت به خرج دهید و کیفیت آن را بررسی کنید. ۱۱-حتما سنگهای توری دار (در پشت سنگ توری چسبانده شده) دتایل نمای خشک را اسکوپ کنید. از این رو پوسته دوم نما از لوورهای آلومینیومی عمودی پیش ساخته طراحی شد که به کرتن وال پشت آن می چسبیدند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. مصالح بايد ضخامت 5 ميلي متر تا 50 ميلي متر داشته باشد. این روش برای سنگهایی باضخامت کم که امکان شیارزنی یا سوراخ نمودن ضخامت وجود نداشته مناسب است. این روش برای سنگ هایی با قطرهای ۳سانتی متر به بالا مناسب است. برای پاسخ دهی به این سوال لازم است، بگوییم تفاوت موجود در هر یک از این نماهای سیمانی در سایز ماسه و سنگ دانه ی مصرفی آن ها می باشد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اگر به ساختمان های اطراف خود نگاه بیشتری بیاندازید،متوجه این می شوید که نما کلاسیک سنگی توجه شما را نسبت به نماهای دیگر بیشتر جذب می کند،اکثر این نوع نماها،جز سبک رومی می باشند،نما رومی قبل از میلاد مسیح و در زمان روم باستان کشف و اختراع شد. درروش اسکوپ سنگ، شیارهایی در پشت سنگ توسط فرز ایجاد میشود و سپس با سیم آرماتوربندی گالوانیزه، این شیارها بسته میشود تا سطح تماس دوغاب با سنگ بیشتر شود و مانع از ریزش سنگ گردد. ۱۴-ضخامت سنگها در نمای سنگ می بایست حدالامکان یکسان و مابین ۱.۵ تا ۲ سانتیمتر بوده و از سنگهایی با ضخامت متفاوت و یا ضخامت کمتر از ۱.۵ سانت پرهیز شود. برای برخی سنگها مانند تراورتن به علت ضخامت کم (۱۰ الی ۱۲ میلیمتر) و مشکل بودن ایجاد شیار و احتمال شکستگی، از دستگاه فرز مینی سنگ استفاده مینمایند سپس دو سر آزاد را به هم گره میزنند، پس از نصب سنگ بر روی دیوار، دوغاب ماسه سیمان دورتادور مفتول را میگیرد. ۳-سنگهای بلند در دو نقطه یا بیشتر بصورت مجزا از هم را اسکوپ کنید. قبل از اینکه به طرز اجرای نما رومی ساختمان بپردازیم بهتر است اطلاعات خودمان را در مورد نما رومی بیشتر کنیم تا راحت تر متوجه مطالب شویم. Th is data was w​ri tten wi th t he help of behsaznama C ontent ᠎Gene᠎rator DE MO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید