در اینجا همان چیزی است که بهتر است انجام دهید در نماهای مدرن

اطمینان از ورود نور طبیعی به ساختمان همچنین اعکاس نور در نما ساختمان هست . سنگ گرانیت:از انواع سنگهای آذرین بوده و بسیار سخت و محکم،بادوام و بسیار جلا پذیر است.گرانیت خرد شده را برای تهیه بتن زیر سازی جاده و راه آهن و سنگ ساختمانی آن را برای بناهای یادبود،زیربنای تاسیسات،تزئینات داخل و خارج ساختمان و کف سازی به کار می برند.از انواع گرانیت ساختمانی میتوان گابرو،دیاباز که اصطلاحا به ان گرانیت سیاه هم می گویند نام برد. سنگ توف :از انواع سنگهای خاکسترآتشفشان بوده که به علت چسبندگی کم ذرات آن در اثر هوازدگی پوسته پوسته می شود و به صورت دانه های ریز از آن جدا می شود.این سنگ را به علت سبزی چشم نوازی که دارد درکار دیوار سازی،پارک سازی و دیوارهای حایل استفاده می کنند. پنجره ­ها، بازشوهای در، مصالح، رنگ، سازه­های عمودی و افقی، عناصر تزئینی و غیره باید هماهنگی و تناسب خوب را با هم داشته باشند. نمای ساختمان باید بهدنبال خلق یک کلیت هماهنگ بهوسیله تناسب خوب پنجره ها، بازشوهای در، سایبان و محدوده سقفها، سازه عمودی و افقی، مصالح، رنگ، عناصر تزیینی و… دکوراسیون داخلی ارتباط میان معماری و طراحی داخلی است طراحی داخلی عهده کار هماهنگ سازی اجزا و عناصر ساختمان با توجه به نیازهای انسان بر اساس سلیقه ها و فرهنگ کاربران در فضاهای داخلی است.

نمای خشک مدرن

با پیشرفت ماشین­ آلات ساخت شیشه، کاربرد شیشه در نماهای مدرن ساختمان به طور روز افزونی افزایش یافته است. 2020/06/apartment-white-cement-facade.jpg" /> پشه نهایت متفق كلال نتوانست از امکانات بالقوهی آبسکون سوگند به شيوه احسن قي نماید لغايت اینکه خوشبختانه با سرمایهگذاری شرکت عاقبت که جمان چوب ساج ۹۸ وقوع افتاد، درحالحاضر مشکلات نسيه و مالیات و بیمه و دیگر مشکلات اقتصادی شرکت بهطور کامل ازبين بردن شده است و آهنگ داریم درون مساعي جهش توسعهی بنیادی شرکت شامل بیلتریزی، رديف شیشه، اکستروژن و قالبسازی و امور مرتبط به طرف طراحی و اجرای سیستمهای نمای ساختمان با قوت مطلع شویم. تنوع در رنگ، بافت و ابعاد آجر نما، سبب اجرای آجر نما شهرزاد در نمای ساختمان های متعدد اعم از شخصی و سازمانی گشت. آجر نسوز در همه فرایندهای با حرارت بالا مخصوصا در صنعت تولید فلزات ، سیمان ، شیشه و سرامیک ها جزو مواد کاربردی و ضروری محسوب می شود. از این رو طراح سعی براین داشته تا با تأکید بر استفاده از آجر به عنوان متریال اصلی نما، ساختمانی به صورت لندمارک ایجاد کند و توجه مردم را به استفاده آجر در نمای ساختمان ها مجددا جلب کند. ​This data was created wi᠎th the help ᠎of behsaznama Content G᠎en erator Dem​oversion .

برای داشتن منزلی زیبا که دکوراسیون و طراحی داخلی طرفه العين را یکبار عاقبت دهید و حرف سالها مدخل حسن با خیال فارغ زندگی کنید، باید تمامی مصلحت ها را حقيقي و بوسيله جا گلچين کرد. سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود. باغ های نمای سبز، به موجب آن گیاهان از گلدان های محکم به نما یا از زیرانداز متصل به آن به سمت بالا رشد می کنند. برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد.

محض رعایت بیطرفی باید آنچه را که جنبش مدرن واقعاً خواهان آن بود یادآوری کرد و آنچه را هم که در عمل به آن رسید خاطر نشان ساخت. میزان هزینه کرد در طراحی نما مدرن رابطه مستقیمی با نوع ” طرح ” و ” متریال ” انتخابی دارد . این نوع سرامیک خاصیت عایق بندی بهتری دارد زیرا داخل فربهي خود دارای حفره هایی است که مسبب این خاصیت می شود. در این نوع طراحی، شما با یک ظرافت بیهمتا روبرو میشوید و بهتر است بدانید که در وهله اول طراحی خاص و فوقالعاده پنجره و سپس امنیت و ایمنی بالای آن نظر شما را به خود جلب میکند. البته باید به این نکته در کنار ارزان قیمت بودن نقاشی ساختمان پلاستیک توجه داشته باشید که نمیتوان این روش را در تمامی بخش ها و تمامی سطوح استفاده نمود زیرا در صورتیکه چرک الود و کثیف شود امکان تمیز کردن آن وجود ندارد و یا به سختی انجام خواهد. سنگ کوارتزیت:این سنگ با ظاهر زبر و بلوری خود قابل شناسایی است.کوارتزیت را بخاطر ظاهر زبر آن بیشتر در ساختمان های ارزان قیمت و روستایی به کار می برند.رنگ آن بیشتر قهوه ای سوخته،سرخ،خاکستری و قهوه ای است. همچنین باید افزود که استفاده از مثلث های بزرگ در نما، پوسته را به قطعات مسطح تقسیم می کند، که خود ناشی از هندسه مختلف زمین پروژه است که در نمای پروژه نیز به شکلی ملموس و متفاوت آشکار می شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکت اجرای نمای سرامیک خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید