دریافت کامل برنامه نرم افزار برای افزایش قدرت نما خشک شما

در واقع این نما جزء نماهای اندودی می باشد. برای ابعاد بزرگتر هم که با استفاده جرثقیل قطعات جایگذاری و نصب می شوند. نمای خشک آجری نسبت به بسیاری مصالح نیز وزن کمتری دارد و بسیار راحت نصب میشود. نمای آلومینیوم کامپوزیت از جمله نماهایی است که در حال حاضر طرفداران بسیاری به خود جلب نموده و از مزایای بی شماری برخوردار می باشد. کامپوزیت (ماده مرکب یا چندسازه) به صورت زیر تعریف میشود:مادهای اطلاق میشود که از دو فاز ماتریس و تقویتکننده تشکیل شده باشد و از فاز دوم حداکثر به اندازه ۵ درصد استفاده شده باشد. این نوع پانل کامپوزیت از هسته پلاستیکی نسوز تشکیل شده و جدیدترین نوع آلومینیوم کامپوزیت به شمار می آید. پانل های آلومینیومی مناسب نمای کامپوزیت نانو بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا با نام تکنولوژی نانو ساخته می شوند. این پانل ها بر اساس زاویه ای که نور به آن ها می تابد به رنگ های مختلف قابل رویت هستند. برای رنگ نمای gfrc و قطعات gfrc هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هر رنگی طبق سفارش مشتری قابل تولید است. این ورق ها مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی از خود نشان می دهند و به دلیل استفاده از مواد نانو در تولید آن ها از خاصیت خود تمیز شوندگی و ضد آلایندگی برخوردار هستند.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

نما خشک در لغت به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه که در معرض دید و برابرچشم است، آنچه از بیرون به ساختمان دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت، قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان وساختن نمای آن میباشد . سطح ورق های آلومینیوم کامپوزیت صاف و صیقلی است، از این رو نور خورشید را منعکس کرده و میزان کمی از گرمای آن را جذب می نمایند. وجود این اختلاف سایز در طول لاملها به خاطر آن است، که بیشتر بار شیشههای نما بر روی لاملهای عمودی یا مولیونها خواهد بود، اما در افق دید، بعضی از طراحان، سازندگان ساختمان و آرشیتکتهای معمار، به دلیل بالا رفتن سطح زیبایی بصری نما از داخل، اندازه طولی ترنسم و مولیون را با یکدیگر برابر در نظر میگیرند. شرکت ایناب برای تقویت بیشتر این پنل ها و بالا بردن امنیت آنها در زلزله و جلوگیری از خرد شدن سنگ ها، یک شبکه فلزی در دل سنگ ها به کار برده است. با اندکی تفکر خواهیم دانست که اجرای نمای خشک ساختمان می تواند تا بیش از ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاسته و بخاطر عدم استفاده از ملات و روشهای سنتی می توان با فعال نمودن چندین منطقه کاری بطور همزمان در بخشهای بالا و پایین دست ساختمان، کار را با سرعت هرچه بیشتر پیش برد.

This artic le has be᠎en do ne ᠎with the help ​of G SA᠎ Content G​en​erat​or Dem᠎oversion !

قیمت نمای خشک

در نماهای جی ار سی غیر مشبک می توان شیارها را با مواد مناسب بندکشی کرد. این نما در ساختمان های مختلف نظیر ساختمان های اداری، تجاری، تفریحی، منازل و قابل استفاده است و زیبایی منحصر بفردی به فضای شهر می بخشد. اجرای اسپایدر به صورت ورقه های شیشه در سایز و اندازه های یکسان که از طریق اتصالات اسپایدری به هم وصل شده اند، انجام می شود. که ایا این مسکونی،ویلایی،اداری، یاتجاری است که همه اینها هریک از سبک مختلف نمای ساختمانی پیروی می کند چون نمای ساختمان نشانه فرهنگ و هویت ساختمان در شهر و منطقه اصفهان انجام میشود است. طرح های گوناگون سنگ ساختمانی که بر روی این پانل ها به کار رفته اند، آن ها را به پیشرفته ترین و زیباترین ورق کامپوزیت تبدیل نموده اند. این نما تقریبا مانند نمای کامپوزیت اجرا می شود و مانند نمای کامپوزیت هم سرعت اجرای بالایی دارد. همچنین در صورت استفاده از متریال های دیگر مانند کامپوزیت ، شیشه وچوب هر کدام را به صورت تخصصی باید مورد بررسی قرار دهید. یکی از ویژگی های نمای خشک تراکوتا تلفیق آن با سایر نماهای مختلف مانند :پروفیل آلومینیوم کامپوزیت و سنگ است که همین امر باعث مهم بودن این نما شده است.

برترین اجرای نما برنامه‌های Android/iPhone

لایه رنگی که سطح این کامپوزیت ها را پوشش داده، ضد باکتری است و از مقاومت بسیار بالا در محیط های مختلف برخوردار می باشد. در اجرای نما سیمانی ساختمان از سیمان سفید و یا سیمان رنگی استفاده می شود که هر کدام زیبایی خود را دارد. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. این نوع قرار دادن اسکوپ ها باعث می شود که به هیچ عنوان از پنل ها کنده و جدا نشود. همچنین اسکوپ های فلزی پنل ها در هنگام تولید به شبکه فلزی داخل پنل جوش شده سپس قالب ریزی پنل انجام می شود. نمای جی اف ار سی GFRC در چه رنگ هایی تولید می شود؟ پوشش آلومینیومی سطح این نوع نما به شکل خش دار بوده و با استفاده از روش آنودایز این کار صورت می گیرد. بر روی سطح آلومینیومی این نوع کامپوزیت از سه لایه رنگ لمینت شده استفاده می گردد.

قیمت نمای خشک برای فروش – چقدر خیلی مال شما قیمت است؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دتایل اجرای نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید