دروس برتر نه در مورد اجرای نما برای یادگیری قبل از رسیدن به 30

در این نوع روش از نصب سرامیک خشک، اجزای نگهدارنده تایل های سرامیکی روی نما نمایان هستند. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده ، طراحان سعی می کنند راه هایی را برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند. قاعده ای که در سبک معماری یک کشور و در مقیاس کوچکتر در یک شهر استفاده می شود، شامل باورها و اعتقادات آن سرزمین می باشد. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید.

اجرای نمای خشک در ایران

با توجه به بالا بودن قیمت انواع نمای ساختمان در ارتباط با نمای رومی این هزینهها به دلیل استفاده از سنگ کمی بیشتر است چرا که در کنار هزینهای که بابت سنگ و کیفیت آن پرداخته میشود، هزینه زیر سازی نما و اجرت نصب نیز به آن اضافه میشود. روش اجرای نمای خشک ساختمان را به دلیل وجود فضای میانی میتوان بهترین روش برای اجرای عایقکاری حرارتی و صوتی ساختمان دانست. در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها نمای خشک نمایان کلیک کنید). وجود تفاوت در روش اجرایی مابین سیستم نمای سنتی و سیستم صنعتی کنونی ، و نیز تنوع بالای مصالح نما که انتخاب هر یک از آنها ، تعیین کننده نوع پایان کار نمای خارجی ساختمان می باشد ، ما را بر آن داشت تا مصالح پوشش خارجی ساختمان را به عنوان موضوع پایه مبنا قرار داده و به همراه سیستم های اجرایی نما ، آن را مورد مطالعه قرار دهیم. یکی از این روش ها، استفاده از بست و پین هست که بیشتر برای سنگ های مقاوم و با ضخامت بالای 2 سانتی متر مناسب هست. ᠎Th᠎is c on tent w as ᠎done with t he help  of G᠎SA᠎ Con te᠎nt Generator DEMO!

درآمد خود را با این 5 نکات در مورد نمای سنگ دو برابر کنید

3. با استفاده از مصالح سنتی به روشهای جدید، از مصالحی مانند چوب، آجر و سنگ به روشهای ساده استفاده می شود. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. یکی دیگر از انواع سرامیک های پرسلانی که به روش خشک در نما اجرا می شوند، سرامیک های فول بادی هستند. یکی از جدیدترین روش های اجرای نما های ساختمانی، اجرا نما به روش خشک می باشد. معماران و انبوه سازانی که سرعت و زمان اجرای پروژه های ساختمانی، برای آن ها در اولویت قرار دارد، اجرای سیستم آجر نمای خشک بهترین انتخاب برای آن ها می باشد. در سالهای های اخیر با توجه به پیشرفت استخراج و فرآوری سنگهای ساختمانی، نمای سنگی گسترش چشمگیری در ایران داشته است.

عدم توجه مناسب به هر کدام از این موارد می تواند به تخمین نا مناسب هزینه ها بیانجامد. از جمله اتفاقاتی هستند که در صورت نفوذ رطوبت رخ میدهند و هزینه به مراتب بیشتری نسبت به واترپروف کردن، به مالکان تحمیل میکنند. دقت شود از رانر به جای ریل استفاده نشود چون رانر فاقد شیار است و لاستیک ها به خوبی در رانر جا نمی افتند و کارایی لازم را نخواهند داشت. هر شخص فعال در زمینه صنعت ساختمان ، می بایست آشنایی لازم و کافی را با انواع سیستم های نما داشته باشد. همچنین سطوح نما می توانند ساختمان را در برابر باران، رطوبت و بادهای شدید محافظت کنند. اگر میخواهیدکمی تغییر ایجاد کنید میتوانید رنگ اتاق خوابتان را عوض کنید و با چیدمان جدید، فضای اتاق را گرم و صمیمیتر کنید. نمای مناسب انتخاب شده می تواند ظاهر کلی ساختمان را به طرز چشمگیری تغییر دهد و جذابیت آن را تغییر دهد و ارزش فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید