داستان واقعی درباره نمای ساختمان که کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید

سرامیک خشک نما گروهی از مواد نو هستند که با توجه به کاربرد، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. موردی که بهویژه در پروژههای بلند مدت از ارزش زیادی برخوردار است. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد. این روش در دو نوع مختلف اجرا می گردد . سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. رایجترین دستهبندی سرامیک خشک نما بر اساس نحوه تولید ، ضخامت ، سیستم های زیر سازی اجرا ی انها می باشد.

نصاب نمای سرامیک خشک

This po​st w as  done with the ᠎he​lp  of ادامه مطلب G SA C᠎onte nt ​Ge ne rato​r DEMO.

از نمای ساختمان برای اینکه کسی عاشق شما شود استفاده کنید

اساس این محاسبات بر پایه سیستم ایستایی و قوانین حاکم بر ساختمان سازي کشور می باشد. در سال هاي اخیر با توجه به شیب تند افزایش روز افزون قیمت حامل هاي انرژي در کل جهان و ایران، نگاهی جدید به صرفه جویی در مصرف انرژي و به عبارتی صحیح تر بهینه سازي مصرف سوخت حاکم شده است. همین امر باعث کاهش نیروی زلزله بر ساختمان می شود و این مورد منطبق یا نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران و بقیه آیین نامه های زلزله جهان است. معمار جهان هستی آن را به زیبایی آفرید و ما معتقدیم که انسان که قرار است خلیفه خدا در زمین باشد لایق دریافت زیبایی است پس مشتریان خود را درخور طرح هایی بدیع و زیبا می دانیم و این امر با دراختیار گرفتن طراحان مجرب براي ما مقدور گشته است. موجودی سرامیکها اغلب بهصورت رنگهای یکدست در بازار است و ترکیب آنها در نمای ساختمان، ظاهری زیبا و شکیل که غالباً موردپسند عامهای از مردم است را ارائه میدهد. با کمک مهندسین مجرب و در پوشش قرارداد همکاري با شرکت هاي داخلی و خارجی،توانایی محاسبات ایستایی نماي هر ساختمانی را بدون در نظر گرفتن سطح پیچیدگی آن را دارا می باشیم. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید.  Art᠎icle w as c​reat ed ​with the help ᠎of behsaznama C​ontent Gene​rator DE MO᠎!

به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، کاهش وزن بیشتری در نما رخ می دهد. طی این دوره، تنها رشته فعالیت کک و پالایش افزایش در شاخص تولید داشته است و سایر رشته فعالیتها کاهش در شاخص تولید را ثبت کرده اند که بیشترین کاهش متعلق به رشته فعالیتهای کاشی و سرامیک، سیمان و “چوب و کاغذ” است. رنگ سرامیک را میتوان ویترای پوششی دانست. بسیاری از ما در هنگام انتخاب رنگ کاشی و سرامیک برای سطوح مختلف دچار سردرگمی میشویم، اینکه چه رنگی مناسب چه فضایی است؟ گاهی اوقات نیز دوغاب بین کاشی و سرامیک دچار ترک و شکستگی میشود. علاوه بر اینکه نیاز است شما دائما این محیط را بشویید پس انتخاب کاشی آن باید بسیار مرغوب باشد که در مجاورت شویندهها دچار رنگ پریدگی نشود. حال اگر بخواهییم درباره نحوه کارکرد و کاربرد سیلیس اطلاعاتی بدهیم باید بگوییم که سیلیس نوعی ماسه بادی می باشد که با استفاده از دستگاه نماشویی سطوح مورد نظر از جمله سطوح آجری سنگی و سایر سطوح های مختلف را شستشو می دهند.

این دستهبندی شامل: سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخ دار) و سرامیک پرسلان خشک نما به حالت تو پر (فول بادی ) می باشد. بنابراین بسیاری از کارشناسان و پیمانکاران ساختمانی پیشنهاد می کنند که در مواقعی که استفاده از سرامیک مجوف چندان ضروری نیست، از نمای سرامیکی خشک فول بادی یا پر استفاده کنید. نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. مواد پس از میکس شدن و فرموله شدن با فشار اسکرو وارد کوره و شارژ می شود، داخل کوره به شکل مستطیل می باشد که داخل آن مقاومت حرارتی بسیار بالا است و توسط تعدادی مشعل که در دو طرف وجود دارد مواد کم کم ذوب و از طرف دیگر خارج می گردد و در هنگام خروج مواد مذاب وارد آب سرد شده و توسط نوار ویبره از حوضچه خارج و داخل کیسه ها ریخته می شود. در سیستم نمای خشک برای اتصال المان ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود. در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود.  Artic᠎le h​as be​en c​re​ated  with t he he lp  of G​SA C on᠎te​nt G enerator D emov er᠎sion!

دیدگاهتان را بنویسید