خرید سرامیک – چه چیزی را می‌توانید آموزش دهید از شما منتقدان

سبک دکوراسیون داخلی تا حد زیادی به شما در انتخاب نمای سرامیک خشک کمک می کند. در این مطلب پاک کردن لکه های روی کاشی و سرامیک را فرا می گیرید. در واقع از لحاظ مواد مصرفی و تکنولوژی تولید تمام این ابعاد یکسان بوده، اما انتخاب ابعاد با توجه به سلیقه مشتری و طراحی فضای مد نظر وی می باشد. طراحی نمای سرامیک خشک می تواند بر ارزش ساختمان بیفزاید و برای سال ها دوام آورد. 120نما در بازار ایران در طرح ها و رنگ های مختلف صورت می گیرد. ابعاد مذکور در بازار ایران موجود بوده و در صورت نیاز ابعاد سفارشی نیز توسط تولیدکنندگان پذیرفته می شود. بتونه کاری سرامیک ها یکی از حیاتی ترین مراحل است که اغلب نادیده گرفته می شود. آلومینا را میتوان از طریق متالیزه کردن یا با استفاده از لحیم کاری سخت به سایر سرامیکها یا فلزات متصل کرد. در طراحی آرایهگریهای مدرن، استفاده از رنگ طوسی بسیار رایج است و به دلیل خنثی بودن رنگ طوسی، میتوان در تمامی انواع دکوراسیون و رنگهای متفاوت از آن استفاده نمود. سرامیک ها جدیدا در انواع طرح های چوبی نیز طراحی می شوند و این مدل سرامیک ها در واقع توانسته اند توجه بیشتر طراحان داخلی و افراد را به سوی خود جلب کنند. Th is con​te nt w as c reat ed wi th  behsaznama Co nt​en​t  Genera tor DEMO!

نمای سرامیک خشک چیست

اطلاق نام نمای خشک سرامیک به دو دلیل است، اول اجرای این نما بدون ملات و بصورت خشک و دوم به قابلیت عدم جذب رطوبت توسط این متریال که به دلیل حذف ملات از زیرسازی اجرای نما فراهم شده است. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که نمای خشک دارد، نصب بدون ملات می باشد. سرامیک ها در انواع مختلف لعاب دار و بدون لعاب ارائه می شود. این پیشرفت ها موجب تولید نما های مختلف سرامیکی شده است. اما در بین این موارد سرامیک به دلایلی انتخاب مناسبتری است. لعاب یک روکش محافظ روی سرامیک بوده که در اثر شستن زیاد از بین میرود و سطح رویی سرامیک را دچار زردی میکند. 2. لعاب روی آن که مادهای است شیشهای و قسمت رویی آن را تشکیل میدهد. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING (پوشش) نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. نمای سرامیک خشک به عنوان یکی از به روزترین نماهای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، و نمای خشک سرامیک را می توان از آن دست متریال های ساختمانی مدرن و دانست که به تازگی در صنعت سازه و ساختمان تجلی یافته و زمینه ساز تغییر و تحولی عظیم در صنعت ساختمان به شمار می رود.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

نمای سرامیک خشک جزو مصالحی بشمار می رود که به فول بادی مشهورند و دلیل این نامگذاری به این دلیل است که جذب رطوبت در آن ها کمتر از 0.01 بوده و در برابر یخبندان مقاومت هستند. مدول الاستیک بالا، مقاومت فشاری بالا و وزن سبک، آن را برای ساخت جلیقههای ضدگلوله ایدهآل کردهاست. از سرمت هادر ساخت بوته آهنگری، نازل موتور جت و ترمزهای هواپیما و در کاربردهای دیگری که به سختی، استحکام و چقرمگی در دمای بالا نیاز دارند استفاده میشود. سرامیکهای پایه رسی چگالی-بالا و اکسید آلومینیوم عایقهای ولتاژ-بالای بسیار خوبی هستند و برای مثال در ساخت شمعهای خودرو استفاده میشود. شاید به این فکر کنید چطور ممکن است کاشی و سرامیک را طوری رنگ زد که مشخص نشود، در این مطلب به شما خواهیم گفت چه رنگی استفاده کنید و چه مراحلی را برای رنگ زدن کاشی و سرامیک طی کنید. ساختمان بارسلونا یکی از نمون هایی است که از نمای سرامیکی لعابدار استفاده شده است، این ساختمان توسط آنتونیو گائودی طراحی شد.

یکی از مزایایی که طراحی نمای سرامیک خشک یا به طور کلی سرامیک دارد، تطبیق پذیری آن است. هر چقدر مساحت بزرگ تر باشد، باید هزینه بیشتری هم برای سرامیک خشک یا طراحی نمای سرامیک خشک بپردازید. طراحی نمای سرامیک خشک در رنگ، طرح و بافت های مختلف به هر ساختمانی ظاهری شیک می بخشد. نگهداری و طول عمر ساختمان به طراحی نمای سرامیک خشک یا هر نوع نمای دیگر بستگی دارد. نه تنها در خرید سرامیک بلکه بقیه مصالح ساختمانی که ممکن است جنبه زیبایی در ساختمان داشته باشند به روز بودن یا به اصطلاح روی مد بودن از موارد بسیار مهم تلقی می شود. به منظور جلوگیری از لغزش و همچنین فیکس شدن سرامیک های نصب شده بر روی ریل های آلومینیومی در زیر آنها از پلاستیک های EPDM استفاده میشود. به این منظور بهترین کار مشورت با افراد حرفه ای در این زمینه است. صنعت سرامیک و کاشی در ایران سالها است که متناسب با نیاز مصرفکنندگان در حال تولید سرامیکهای متنوع و با کیفیت است و حرفهای زیادی نیز در این زمینه برای گفتن دارد چرا که انواع طرحهای متنوع و زیبایی را در رنگهای گوناگون به بازار، جهت نیازهای متنوع مصرفکنندگان و رقابت در بازار خارجی عرضه میکند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید