حقیقت غیرقابل انکار در مورد کرتین وال که هیچکس به شما نمی گوید

در واقع در نمای های خشک قطعاتی که برای پوشش نما استفاده می شوند از طریق یک شبکه زیر سازی فلزی به نمای ساختمان اتصال می یابند. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. در نتیجه، نمای ساختمان از ترکیب یافتن فضای نیمه باز بالکن ها با الگوی زگالی ایجاد شد. امروزه و با رواج مدرنیته، ساخت نماهای ساختمانی با فرم ساده رواج پیدا کرده است و یکی از گزینه های مناسب برای اجرای نمای این ساختمان ها استفاده از نمای سرامیک خشک می باشد. 3. برطرف کردن ناشاقولی: در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

علاوه بر این بسته به کدرنگ آجر امکان تغییر رنگ اجزای نصب وجود دارد. در این زمینه برنامه های زیادی برای مدیریت مصرف انرژی در جهت سهولت نگهداری، بهبود مداوم، ایمنی و بهره وری ساختمان و افزایش عملکرد اجزای ساختمان صورت گرفته است. تایل های سرامیکی یکی از انواع جدید ترین و پرکاربردترین متریال هایی هستند که در صنعت ساختمان و اجرای نماهای ساختمانی کاربرد دارند و جلوه ای زیبا و خاص به ساختمان می بخشند. از مصالح متفاوت برای اجرای سنتی نمای ساختمان می توان به: آجر ، ملات تک لایه ، سرامیک ها و… کیفیت کلیه محصولات تولیدی شرکت کوثر پروفیل اراک مقاطع آلومینیوم, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی, قیمت پارتیشن آلومینیوم, تولید مقاطع آلومینیوم, فروش مقاطع خاص آلومینیوم, مقاطع پروفیل پنجره لولایی آلومینیومی, قیمت پروفیل پنجره لولایی, طراحی پروفیل پنجره لولایی, انواع مقاطع پروفیل توری پنجره, پروفیل توری پنجره, انواع پروفیل نمای خشک, فروش پروفیل نمای خشک, پارتیشن نمای خشک آلومینیومی, طراحی پروفیل پرده زبرا, پروفیل پنجره کشویی دوجداره, فروش پروفیل پنجره کشویی خاص آلومینیومی, تولید پروفیل پنجره کشویی, فروش تیغه خاص کرکره, تیغه کرکره آلومینیومی, انواع مقاطع تیغه کرکره, تیغه کرکره, پروفیل نمای شیشه ای آلومینیومی, پروفیل نمای شیشه ای, قیمت پروفیل جام بالکن, فروش پارتیشن جام بالکن آلومینیومی, طراحی هندریل مقطع آلومینیومی, پروفیل جام بالکن, هندریل شیشه ای, فروش هندریل خاص صنعتی, قیمت تولید هندریل, طراحی پروفیل پارتیشن دوجداره, پارتیشن تک جداره, تولید انواع پروفیل پارتیشن, طراحی پارتیشن خاص آلومینیومی, فروش پروفیل پارتیشن شیشه ای, نمای شیشه ای کرتین وال, نمای شیشه ای مدرن, اجرای نمای شیشه ای, تولید نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, قیمت پارتیشن آماده, تولید پارتیشن خاص تاشو, طراحی پارتیشن اداری, نمای خشک سنگ فروش پارتیشن از نظر پایداری پروفیل، ماندگاری رنگ یا پوشش آنادایز مطابق با استاندارهای بین المللی به مدت 5 سال از زمان اجراء ضمانت می گردد.

پس از تهیه نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود نمای ساختمان و اجرای زیر سازی فلزی برای رفع بی نظمی های نما و همچنین اتصال نمای خشک به سازه اصلی ساختمان، براکت های فلزی با اتصالات مکانیکی و یا از طریق جوش به شبکه فلزی زیرسازی اتصال می یابند. سپس در صورتیکه سازه ساختمان فلزی باشد دستک هایی را به تیر های ساختمان جوش می دهند تا از این طریق اتصال شبکه فلزی زیر سازی نما به ساختمان انجام پذیرد. و در صورتیکه سازه ساختمان بتنی باشد، برای اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان ،صفحات فلزی ( پلیت ) را به درون تیر های بتنی بولت می کنند و سپس دستک ها رو به این پلیت ها جوش می دهند. سپس صفحات سرامیک از طریق قطعات نگهدارنده کلیپسی به پروفیل های آلومینیومی متصل می شوند. سپس سرامیک با کلیپس ها از طریق رانرهای افقی به زیرسازی اصلی نما متصل می شوند. نمای سرامیک خشک را با عنوان نمای سرامیک پرسلانی نیز می شناسند. این مدل از سرامیک خشک از آب بندی استاندارد و مناسبی برخوردار ات بنابراین آب را به پشت نما انتقال نمی دهد.  This c᠎on​te nt w᠎as done wi᠎th behsaznama Content​ G​en erat or  DE MO᠎!

اما برای نفس دسته از خریدارانی که به سمت پشت خرید کاشی سرامیک نمای ساختمان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می گردند؛ مراجععه به سمت شرکت های تولید کننده پیشنهاد می شود. این دو مدل سرامیک را می توان با روش های مختلف به شبکه فلزی متصل نمود که در ادامه به نقد و بررسی این روش ها می پردازیم. یکی از مدرن ترین انواع نماهای ساختمانی، نمای سرامیک می باشد که در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های آن می پردازیم. در ادامه به شرح و توضیح هر یک از این روش ها می پردازیم. عدم توجه مناسب به هر کدام از این موارد می تواند به تخمین نا مناسب هزینه ها بیانجامد. نما در واقع مقاومت مکانیکی هر ساختمان را افزایش می دهد. به دلیل عدم استفاده از ملات در نماهای خشک این روش در مقایسه با سایر روش ها سرعت اجرایی بالا تری دارند و همچنین بار مرده کمتری به ساختمان اضافه می کنند. سرامیک نما با سرامیک دکوراسیون داخلی (سرامیک کف آشپزخانه و …) متفاوت است. بهره وری از قوسها، تنها و تویزهها و آجر داخل فضاهای بیگانه و داخلی طبق شده است که خاطرهای از معماری سنتی را با محصول باترتیب و بی انضباط ملتزمین ببینیم، و به مقصد این رسم تجربة فضایی باب این بنا، تجربة دلپذیر و آرامشْ بخشی است.

دیدگاهتان را بنویسید