حقیقت صادقانه به نیکی در سیستم های مدرن نما

در مورد سایر سنگها با سطوح صیقلی برای جلوگیری از جدا شدن از نما و سقوط آنها را توسط ابزاری به دیوار محکم می کنند. او ترکیبی از 90 درصد سیمان و 10 درصد آزبست را که با آب ترکیب شده بود از میان ماشین مقوا سازی گذراند که حاصل کار صفحات نازک و مقاوم سیمانی بود .بعد از کاربرد اولیه و بسیار زیاد آزبست ، و با مشخص شدن سرطان زایی آن ، محدوده وسیعی از الیاف دیگر نیز در سیمان به کار رفتند.که شامل الیاف مدول بالا مثل فولاد , شیشه ، مثل کربن و کولار و الیاف مدول پایین مصنوعی ، مثل نایلون و پلی پرو پیلن و یا الیاف طبیعی مثل سلولز و کنف هندی می باشند . یکی از مزیتهایی که نمای کرتین وال دارد، قابلیت محاسبه فشار باد و فشار بار مرده بر روی نمای ساختمان به کمک نرم افزارهای اختصاصی است که ایمنی این نوع نمای شیشهای را در برابر خطرات جوی و طبیعی بسیار بالا میبرد. استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبائی ظاهری، امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز و نور خورشید را نیز فراهم میکنند. اما در کنار آن همیشه طراحان، راهکارها و ایدههای غافلگیرانه ای دارند که این راهکارها غیر منتظره هستند و کمک میکنند تا نمای مدرن در بهترین حالت خود تعبیه شود.

اتصالات نمای خشک

نمای کامپوزیت با ضریب انتقال حرارت 230 نسبت به سایر متریال ها از ضریب انتقال بالاتری برخوردار بوده ، بنا بر این مساله نسبت به سایر مصالح نمای خشک کمی نامناسب می باشد. در این متریال مواد معدنی فایبر سمنت با یک سطح لایه ماسه ترکیب می شود، فرآیند اضافه شدن ماسه بر روی فایبر سمنت به وسیله رنده های درشت انجام می شود و به همین دلیل در انتهای کار ظاهری طبیعی و زیبا به چشم می خورد. سنگ تراورتن نوعي سنگ آهكي است كه داراي منشا شيميايي بوده و از ته نشين شدن كربنات كلسيم نزديك چشمه ها، غارها و حوضچه هاي مردابي به وجود مي آيد اين سنگ بيشتر به رنگ كرم ، زرد ، قهوهاي ، خاكستري و سفيد است بافت آن متخلخل است و به صورت لايه لايه نيز وجود دارد وجودحفره هاي سنگ به دليل خروج گازها به هنگام ته نشين شدن و در پاره اي از موارد تجزيه گياهان است بيشتر آهکهاي تراورتن در رابطه با فعاليت چشمه هاي آب گرم وتحت مکانيزم دگرساني تشکيل شده اند. مانند سطح سخت خیابان ها و پیاده روها در یک محیط شهری ، سطح عمودی و افقی در خارج از ساختمان های شهری به گرم شدن مداوم شهرهای بزرگ در سراسر جهان کمک می کند.

نحوه نصب نمای خشک

یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. همین تفاوت های ساختاری انواع سنگ هایی که برای نمای ساختمان به کار گرفته می شود ، ویژگی آن ها را نیز تغییر داده است. شیشه های چند لایه با اتصال دو یا چند لایه از شیشه های معمولی حرارت همراه با یک لایه پلاستیکی تولید شده است. برای اتصال پانلهای شیشهای از اتصالات از جنس فولاد ضدزنگ استفاده می شود که در چهار، شش یا چند نقطه به یکدیگر متصل میگردند. تكنولوژي توليد سنگ مصنوعي از سال 1960 در ايتاليا پديد آمد و در همان دهه اولين كارخانه توليد سنگ مصنوعي در اين كشور شروع به فعاليت كرد. بنابراين مرمرالزاماً همان آراگونيت نيست. سیستم های مدرن نماسازی یا همان نمای خشک که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود. در حالت کلی؛ نمای یک ساختمان، یک رابط شناخته میشود و میتواند ارتباط بسیاری بین فضای بیرونی ساختمان و فضای داخلی ساختمان برقرار کند.

هر از آن 6 راز تکنیک‌ها را اعمال کنید. بهبود کرتین وال

یکی دیگر از مواردی که باعث شده که در بسیاری از سازه ها از این متریال استفاده برده شود سهولت در نصب آن است. در واقع میتوان گفت، که سیستم نمای لامل یا کرتین وال، یک سازه کاملا جدا از ساختمان به شمار می رود. در پروژه های انبوه که به صورت مجتمع ساخته شده اند، بزرگترین مشکل در اواخر پروژه، مربوط به نمای پروژه ها می باشد. نمای سازه شامل دو قسمت اصلی ساختمان یا بیشتر، قسمت ورودی بام ساختمان و ورودی اصلی ساختمان وابسته به شکل و نوع زمین میباشد در اکثر کشورها طراحی و ساخت نمای سازه این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد. نمای کرتین وال شیشه ای در انواع گوناگونی تولید میشود که میتوان به دو گروه اصلی آن یعنی سیستم یونیتایز و سیستم لامل اشاره کرد. سنگ های مختلفی در نمای ساختمان به کار گرفته می شوند. نمای ساختمان فرصتی است برای تاکید بر طراحی، برای بسیاری از ساختمان ها، طرح های استانداردی مطابق با مقررات ساختاری تنظیم شده اند اما فاقد هر نوع شخصیت هستند. مجموعه خدمات ما، یک پکیج کامل از مراحل طراحی اولیه تا نصب و اجرای سیستم ها را در بر می گیرد.  A᠎rtic​le h as be᠎en g enerated ᠎by behsaznama C᠎ontent  Gene᠎ra to​r DEMO.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه اجرای نمای خشک ساختمان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید