حقیقت صادقانه به نیکی در اجرای نما

این نوع از سيستم هاي نما سازي از نوع پرده باران است. این گروه با توجه به طرف شمايل غيرمهم نوبت درزندگی روزمره به منظور اسم بعدی مهم، برپایه نوآوری و طراحی نمود پيشه نموده است.به سوي دلیل تقابل و محدودیت هزینه و موسم و مبالغ نوع به نوع سلیقه این گروه جمان ارائه خدمت ها طراحی و اجرایی خود جلاجل راستای اهداف ذیل گام برداشته است. نکاتی که در نما سازی ساختمانی باید رعایت نمود . در پایین چند نمونه از مواردی که باید رعایت شود ذکر شده است:هرگونه قطعه ای که از قبل مانده شامل کفپوش، لمینت و یا ورقه هایی که قبلا بر روی کف نصب شده بود باید تعمیر و یا به طور کامل جایگزین شود.هرگونه ترک بر روی سطح بتنی اجرا شده در زیر کار باید تعمیر و یا به وسیله ی مصالح از بین برنده ترک پوشیده شود.چوبهایی که خراب شده و از بین رفته باید جایگزین شود و به صورت مناسب تقویت شود. This post h᠎as  been generat᠎ed with behsaznama Conte​nt Generator DEMO!

نمای خشک مدرن

از آنجایی که ورق های ACP با نام “ساندویچ پانل” نیز شناخته می شوند، از دو لایه فویل آلومینیومی ساخته شده اند که در حرارت و فشار بالا بین دو پلی اتیلن با چگالی کم قرار گرفته اند .انعطاف پذیری کامپوزیت پانل آلومینیومی مزیتی برای ایجاد طرحهای نوآورانه و جسورانه به آن ارائه میدهد. لوورهای آلومینیومی و خود آلومینیوم به راحتی قابل بازیافت هستند بدون اینکه کیفیت آن از بین برود. در نمای کامپوزیت نیز کار زیرسازی به شکل فلزی پیش می رود و ورق های آلومینیومی با کمک پیچ و مهره یا پیچ سرمته به هم وصل متصل می شوند. فریم های آلومینیومی (AGK)بر اساس مدول بندی طراحی و اجرا شده و به صورت فیکس یا بازشو اکسترود، و سپس با استفاده از دستگاه CNC برش و ساخته میگردند. در نتیجه، باید در طول فرایند نصب به گونه ای ترکیب شود تا همه تکه های تیره و یا روشن با اندازه های مختلف در یک قسمت جمع نشده و ترکیب زیبایی را به نمایش بگذارند.در نتیجه قطعات را خشک کرده و کنار هم بچینید. از زمانی که زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمانها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار مالکان و سازندگان ساختمانها قرار گرفتهاست.

برای نماهای سنگی از انواع سنگهای پلاک با رنگهای مختلف و اندازه های مختلف استفاده می نمایند مانند سنگ تراورتن ، مرمر و یا انواع سنگهای قیچی که دارای سطح ناصافی بوده ودر محل هائی که از لحاظ معماری احتیاج به قدری خشونت در سطح نما میباشد مورد استفاده قرار می گیرد. گیرند و تنوع در قرار گیری آنها تابع عوامل داخلی چون بزرگی ساختمان، عریض بودن آن و یا عوامل اقلیمی چون جهت قرارگیری و محل قرارگیری است. سطحی که سنگ تراورتن خود را نصب می کنید باید صاف و تمیز باشد، پس برای آماده کردن آن زمان صرف کنید. ۵ – سیلر و طریقه و زمان اجرای آن بر روی سنگ تراورتن. اجرای سیلر بر روی سطح سنگ تراورتن بسیار آسان است و باید در هنگام نصب و بعد از آن به صورت دوره ای ( معمولا هر ۳ تا ۵ سال) اجرا شود. پروفیل های مورد استفاده در زیرسازی تا حد امکان باید از آلیاژهای مقاوم انتخاب شوند. بعنوان مثال سنگهای مانند تراورتن و گرانیت در اجرای سنگ نمای ساختمان اگر اسکوپ نشوند زیاد دوام ندارند. نمای آجر ۳ سانت .

نمای کامپوزیت . . وقتی پنل آلومینیوم کامپوزیت از چند لایه پوششی و مختلف آلومینیوم تشکیل میشود، سطح پلی اتیلن با دو صفحه آلومینیوم روکش شده پوشیده میشوند. در کشورهای پیشرفته اجرای نمای کامپوزیت ساختمانی یکی ازپر طرفدارترین نماها به شمار می آید. یک نمای طراحی شده با طراحی دقیق می تواند کار ساختمانی جدیدی را برای صاحبان، اشخاص و محیط زیست به طور موثر انجام دهد همچنین می تواند عملکرد یک ساختمان موجود را تغییر دهد. این متریال ازنظر جنس، مقاومت و هزینه خرید و نصب با یکدیگر تفاوت داشته و هرکدام مشخصات و خصوصیات منحصربهفردی دارند که ما در ادامه مطلب از شرکت ساختمانی و برج سازی بتیس، انواع متریال تولیدشده برای نمای بیرونی ساختمانها را به شما عزیزان معرفی میکنیم. روش های اجرای نما نام مطلبی ست که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.فایل پاورپوینت اجرای نمای ساختمانی در انتهای مطلب درج شده است. به همین دلیل برای محافظت از زیبایی طبیعی سنگ لازم است که سطح آن با سیلر پوشیده شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای خشک ساختمان لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید