حقیقت در مورد کرتین وال

شیشه های دوجداره از رایج ترین انواع شیشه است که در طراحی نما کاربرد دارد. 1. آجر به دلیل ضریب انتقال حرارت پایینی که دارد به عنوان عایق حرارتی در ساختمان عمل میکند. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. یکی از بزرگ ترین معایب نمای سیمانی این است، که دارای وزن بالایی بوده و وزن کل ساختمان را هم افزایش می دهد. برای پاسخ دهی به این سوال لازم است، بگوییم تفاوت موجود در هر یک از این نماهای سیمانی در سایز ماسه و سنگ دانه ی مصرفی آن ها می باشد. یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که سیمان پرطرفدار برای نما جای خود را به دیگر نماها داده است، این می باشد که تنوع نداشته و برای هر ساختمانی باید مجدد رنگ مورد نظر را به روی آن اعمال کرد. یکی از مهم ترین نکاتی که هر استاد کاری در اجرای نمای ساختمان با آن آشنا است، این می باشد که ساخت نمای سیمانی باید در دمای 4 تا 5 درجه سانتی گراد بالاتر از صفر به انجام برسد.

نقد برای کرتین وال

نمای قلمدانی زیر تذكره نما رومی و نما سیمانی میباشد که دارای سهم بندی و پارت های مربعی شکل یا مستطیلی شکل میباشد. این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. در سیستم کرتین وال فیس کپ شیشه ها به صورت تایل های مجزا به چشم می خورند چرا که کاور آلومینیومی بین شیشه ها دیده می شود. در زیر برخی از طرح ها و ایده های عالی ذکر شده است که در آنها سبک های معماری کلاسیک در ویژگی ها ادغام شده اند و آنها را عالی نشان می دهد. یکی از بهترین ها آلومینیوم است – این یک ماده سبک وزن و در عین حال قوی برای روکش نما است. نمای آجر یکی از قدیمی ترین مصالح ساخت نمای ساختمان ها بوده است و به واسطه نقاط قوت بسیاری که دارد همچنان طراحان از این ماده در اجرای نمای ساختمان ها بهره می برند. بنابراین انتخاب دقیق مصالح مناسب در مقایسه با زیبایی و عملکرد آن، سهمی به سزایی در طراحی دارد. ارزان تر بودن قیمت سیمان در مقایسه با دیگر نماها در طراحی نما قابل لمس بوده و تمامی افرادی که در اجرای نما تجربه دارند، این نکته ی مهم را می دانند. Th is  po st has be​en gen erat ed ​with the he lp of behsaznama C᠎onte nt Gener᠎ator DEMO !

تمامی این مراحل نیاز به دقت بالایی داشته و نمی توان بدون تجربه یک نمای قابل قبولی را اجرا کرد. به شما توصیه می کنیم اگر در طراحی نما قصد اجرای نما سیمانی را دارید، حتما از استاد کار ماهر استفاده کرده و از تجربه ی او مطمئن شوید. در طراحی و اجرای نما سیمانی باید قبل از هر چیزی به ایجاد سطح مناسب دقت کرد، که با شاسی کشی فلزی و توری رابیس فراهم خواهد شد. در زمان اجرای نما سیمانی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ یکی دیگر از معایب نمای سیمانی که در هیچ یک از دیگر نماها مشاهده نمی شود، جذب گرد و خاک سیمان است و به همین علت بعد از مدتی بسیار تیره خواهد شد. پس از آجر سنگ یکی دیگر از قدیمی ترین انواع نما در ساختمان ها است و با گسترش علم و تکنولوژی انواع مختلفی از سنگ های موجود در طبیعت توانستند استخراج شوند، برش داده شوند و در نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرند.در این میان سنگ های گرانیت و سنگ تراورتن به دلیل تنوع در طرح و رنگی که دارند بیش از سایر سنگ ها مورد استقبال واقع شدند. امروزه نمای مدرن ساختمان مورد استقبال در ساختمان های مسکونی، تجاری و …

مقاله طراحی نمای بتن را بخوانید ! نمای اسپایدر، نمای کرتین وال، نمای سرامیک خشک و پنجره های آلومینیومی از جمله انواع سیستم های نما بوده و با توجه به اهمیت طراحی و اجرای مدرن ترین نماها در ساختمان های مسکونی و اداری، شاهد راه اندازی شرکت های متعددی در زمینه خدمت رسانی در این زمینه می باشیم که در این میان میتوان گفت شرکت آرمن طرح و نما به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در این حوزه بوده و با همکاری تیمی متخصص و خبره بهترین امکانات را در اختیار کارفرمایان و مشتریان قرار می دهد. اگر بخواهیم به دیگر فواید سیمان اشاره کنیم، می توانیم قیمت ارزان آن را نام ببریم که همین مورد یکی از مهم ترین عوامل اجرای نما سیمانی می باشد. معایب اجرای نما سیمانی به همین مورد ختم نشده و لازم به ذکر است اصلا عایق حرارتی و رطوبتی مناسبی نیست. نمای کامپوزیتی ساختمان در سالهای اخیر مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. 3- اجرا : سرپوش مرحله ی اجرا بازسازی نمای ساختمان تفاوتی اساسی با بنا مدرن ساختگي شده دارد و نفس متفاوت بودن این است که هزينه درا بازسازی نما برخی اجزا بایستی يد نخورده باقی بمانند و آسیبی براي آنها ناوارد نشود همچنین احتیاط ضروري باب پذيرفته آمدن غرامت براي پرتوافكن نهاد نیز تصوير پذیرد.

چهار مکان برای دریافت تخفیفات در شرکت طراح و مجری نما

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از انواع روش های نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید