حقایق کمی شناخته شده درباره قیمت نمای خشک – و چرا اهمیت دارند

شرکت بهین نما گستر سرمد، با نام تجاری بهین نما فعالیت خود را در بخش های مشاوره، ساخت و اجرای پوسته ی خارجی ساختمان و اجزاء آن متمرکز نموده است . همچنین آن ها جهت جلوگیری از ایجاد لکه دائم در شیشه های گسترده ساختمان، از خط های افقی بیرون زدهای در هر طبقه در سرتاسر نما استفاده کرده اند که از جنس ورق می باشند. شیشه اسپایدر از جنس شیشه های نشکن بوده و مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و طوفان دارد و هم چنین به منظور عایق حرارتی و صوتی مورد استفاده واقع می شود. ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد. به این ترتیب، طراحی نماهای مختلف ساختمانی باید با یکدیگر هماهنگی زیبایی داشته باشند. نمای ساختمان امروزه به یکی از اجزای مهم تبدیل شده است و افراد زیادی در تلاش هستند که از نمای ساختمان برای زیبایی و محافظت از ساختمان استفاده کنند. در سیستم آشکار نمای خشک، از بستهایی جهت نگهداری سرامیکها استفاده میگردد که به خوبی از بیرون ساختمان قابل رویت هستند.

اجرای نما برای لذت بخش

در این روش سرامیک خشک پرسلانی از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. قیمت نمای خشک سرامیک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک و مقاومت شیمیایی بالای آن در برابر خش، خوردگی و مواد اسیدی و بازی، که به طول عمر مفید و بالای اجرای نمای سراميک خشک میانجامد بسیار مناسب است. اگر می خواهید از آجر استفاده کنید بهتر از قبل از آن دقت کنید و تمام هزینه ها و دور ریزها را در نظر بگیرید همچنین باید فشاری که به ساختمان تان ممکن است وارد بشود را در نظر بگیرید که اندازه آنها بسیار مختلف و سطوح مختلفی را به خود جذب می کند مقاومت بالایی در برابر یخبندان دارد. لایه محافظی که روی دیوار و قسمتهای دیگر استفاده میشود، باید به دقت کنترل و بازبینی شود. چوب ترموو در واقع چوب فرآوری شده است که با اعمال روش های علمی می توان در ساختار چوب تغییراتی ایجاد کرد و با حفظ زیبایی ظاهری و خواص باطنی آنرا در فضاهای خارجی مصرف نمود.

لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. C᠎ontent has been c re ated ᠎wi th behsaznama Con tent Gen᠎er᠎ator Demov᠎er​sion.

همانطور که میدانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، نمای آن بسیار حائز اهمیت است. در این حالت ، اگرچه ما هنوز با گچ و گچ کار می کنیم ، زمینه ای که با آن سر و کار داریم مواد پیشرفته ای است. همراه ما باشید تا انواع نمای خشک را بررسی نماییم. به بیان دیگر نسبت درون و برون یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی است که رعایت تطابق پلان نما، مقطع و جزییات را به همراه دارد. این نمونهها به لحاظ قیمت نمای خشک سرامیک و نیز مراحل اجرای نمای خشک با مشکلات کمتری نسبت به سایر نحوه اجرای نمای خشک ساختمان موارد همراه هستند. نمای ساختمان های کامپوزیت که در مرکز شهر و کلان شهر ها و خیابان های اصلی قرار گرفته اند به شدت در معرض آلودگی و دود خودرو ها قرار دارند. مجموعه چند منظوره صدرا در شهرک جدید صدرا در ۱۸ کیلومتری شهر شیراز قرار گرفته است. نماهای داخل ساختمان بیشتر جنبه خصوصی دارند، لیکن نماهایی که به سمت کوچه و بافت شهر باز میشوند، جنبه عمومی تر دارند. اصطلاح نمای خشک به آن دسته از انواع نمای ساختمانی گفته میشود که به صورت خشک و بدون هیچگونه ملات یا دوغاب اجرا میشود. به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید