حقایق کثیف درباره نمای ساختمان فاش شد

بررسی قیمت و طرح و نوع سرامیک مناسب برای نما از مواردی است که در انتخاب نما تاثیر می گذارد و ما سعی کردیم در این مقاله شما را در این انتخاب یاری نماییم. سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشت آن وجود داشته باشد و برای ساختمان هایی با ارتفاع زیاد نیز به نما اسکوپ گردد. در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. این مدل از سرامیک خشک از آب بندی استاندارد و مناسبی برخوردار ات بنابراین آب را به پشت نما انتقال نمی دهد. گرما و سرما و صوت تا حدی از آن عبور می کنند و این یعنی هر چقدر هم که آب بندی و درزگیری بسیار خوبی انجام شود اما از لحاظ ساختاری مقداری گرما و سرما و صوت را از خود عبور خواهد داد.

کارخانه سرامیک

 This post h᠎as ​be᠎en cre᠎ated ᠎by G᠎SA Content Gen᠎erator Demoversion!

تبلیغات و بازاریابی و نمای ساختمان

نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد ز جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. این نما در برابر انواع آسیب ها مقاوم است و در طول زمان دچار آسیب نمی شود. ضد حریق، سرما و گرما و این در صورتی که از جنس خوب سرامیک استفاده کنید و شیوه نصب نیز به درستی صورت گرفته باشد نمای سرامیکی باید نسبت به تغییرات دمایی و حتی آتش گرفتگی مقاوم باشد. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. سرامیک نمای ساختمان همیشه در رقابت با استفاده از سنگ برای نماکاری بوده است که در حال حاضر این دو نما یعنی نمای سرامیکی و سنگ نما نسبت به سایر پوشش ­ها نظیر ماسه و سیمان، آجر و گچ محبوبیت بیشتری داشته و البته که مقاومت و زیبایی به مراتب بیشتری نیز دارند.

5 شیک ایده‌ها در شما نمای ساختمان

بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. علاوه بر این، متریال سرامیکی تاثیر مثبتی بر تاثیر عایق صوتی دیوار بیرونی دارد و میزان آن را افزایش می دهد. نمای سرامیک علاوه بر تنوع در طراحی، عایق خوبی نیز به شمار می رود. طراحی نمای سرامیک و البته اجرای آن یک کار تخصصی به شمار می رود و نیاز به مهارت ویژه دارد. ضخامت مواد عایق زیر کاشی های آجری را می توان در صورت نیاز تغییر داد و البته باید مطابق با استانداردهای بازسازی خانه انجام شود. البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. از طرف دیگر، نمای سرامیکی وزن سبکی دارد و در مقایسه با سایر متریال گزینه مناسبی است. بهتر است که برای انتخاب مصالح و پوشش نمای ساختمان، به علایق و سایر عناصر ساختمان توجه شود تا بهترین انتخاب برای نمای آن صورت گیرد.  This content w᠎as gen er᠎ated  by G SA Content  Generator DEMO .

نمای سرامیک خشک چیست

اگر شما در مناطق سرد زندگی میکنید، توجه داشته باشید که از سرامیک فوق بادی برای نمای خارجی ساختمان خود استفاده کنید؛ زیرا سرامیک فوق بادی جذب آب بسیار ضعیفی دارد که این موضوع باعث میشود این سرامیک برای مناطقی که سردسیر هستند و بارش برف و باران در آنها زیاد می باشد، مناسب باشد. در مناطق سردسیر و با رطوبت بالا از سرامیک های پرسلانی فول بادی مونوکالر که دارای مقاومت بیشتری در برابر کنده شدن و خراب شدن هستند استفاده شود. 2. در مناطق سردسیر باید از سرامیک فول بادی استفاده کنید. اتصالات باید ضخیم و با دوام باشند تا در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاومت کنند. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. روش ملاتی از روشهای رایجی است که از گذشته تا به امروز از آن برای ساختمانسازی استفاده میشده است؛ که میگفت معایب آن، باعث شده تا امروزه کمتر از این روش در ساختمانسازی استفاده شود. This ᠎post was cre​ated by behsaznama Con​te nt Generat᠎or ᠎DE​MO.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید