حقایق ناشناخته درباره نصاب نمای خشک توسط کارشناسان فاش شده است

در این نوع نما که بر پایه ی به حداقل رساندن میزان مصرف انرژی گرمایی – برودتی و الکتریکی و سایر منابع انرژی ، بنا شده است؛ بسیاری از متریال های نوین و مدرن از قبیل کامپوزیت ها و نانو کامپوزیت ها ، چوب های لعاب دار و مقاوم در برابر عوامل جوی ، آجر و بسیاری از متریال های دیگر ، برای ایجاد نمایی فوق العاده زیبا و شکیل به کار گرفته می شود. نماهای تمام شیشه به علت ضریب هدایت حرارتی زیاد باعث مصرف زیاد انرژی برای تامین گرمایش و سرمایش و در مجموع باعث اتلاف انرژی می شوند. یکی از مهم ترین موضوعات در زمینه نورپردازی نما، بحث مصرف انرژی است، تمام سیستم های نورپردازی هزینه برق مصرفی را افزایش می دهند در نتیجه باید درست ترین و بصرفه ترین راه برای این کار اتخاذ شود. همان طوری که بیان کردیم پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای محکم سازی نما استفاده می شود و به طبع عوامل زیادی هم در قیمت و همچنین هزینه پیچ و رولپلاک نما تأثیرگذار هستند. با این کار شاید نمای ساختمانتان در میان ساختمان های اطراف بدرخشد اما باید هزینه بسیار زیادی هم برای آن پرداخت کنید .

دتایل اجرای نمای خشک

اما تا دهه ی 1970 به شکل گسترده ، مورد استفاده واقع نشد. بنا بر این گفتههای فوق، برای طراحی هر نما به صورت مدرن، ابتدا بایستی به یک سری پرسشها در مورد آن پاسخ دهیم که در این جا قصد داریم تا به تفضیل آنها بپردازیم. اما اکنون گزارش شده مرواريد درآمد ۱۴ آوریل ویزای حدود ۳۰ ناشيانه دانشگاه چینی جمان اقليم فنون اجتماعی، مدیران انستیتوهای علمی و کارشناسانی که بسیاری از آنها متخصص روابط چین و آمریکا هستند، لغو شده یا فهميدن بررسی است. اگرچه چگالی آن تقریبا با نمونه های قبلی بتونی برابر است؛ اما نازک تر شدن جداره ها، به طرز فاحشی از وزن کل ساختمان می کاهد. از دیگر نکات مهمی که در مورد جی اف ار سی (GFRC) می توان گفت این است که علاوه بر اینکه در این نمونه از نمای ساختمان جدید، تمامی المان های مربوط به زیباسازی هنری ، از قبیل قابلیت صیقلی کردن ، دامنه ی انتگرالی رنگ آمیزی به وسیله ی انواع رنگ های مخصوص نمای ساختمان ، از بین رفتن ترک های ریز ، و بسیاری از موارد دیگر را دارا می باشد. انواع نمای ساختمان جدید امروزی، بیشتر از شیشه ها و ورق های آلومینیومی مانند پرمیوم باند و نمای ساختمان جدید سنگی و نمونه های دیگر ، طراحی می گردد .

چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند. در نمای ساختمان جدید تطبیقی، نما دیگر تنها به مثابه یک سپر ، عمل نمی کند؛ بلکه سطحی را ایجاد می نماید که به طرز شگرفی در تعادل انرژی، نقشی پر رنگ بازی می کند . در این مقاله با توجه به اهمیت بسیار بالای این موضوع و همینطور اشراف بسیار بالا و دانش غنی متخصصین و پرسنل و همینطور مدیریت شرکت ایناب، که ارزش زیادی برای انواع نمای ساختمان جدید با توجه به عوامل یاد شده از قبیل عوامل اقلیمی ، محیط زیست ، بهداشت و دیگر موارد بسیار مهم ، قائل است ، سعی داریم تا مدرن ترین و متنوع ترین انواع نمای ساختمان جدید را ، به شما عزیزان معرفی کنیم . با توجه به درهم ریختگی و نامناسب بودن بسیاری از نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. رنگ، حالت و شدت نور و هماهنگ سازی رنگ نور با رنگ مصالح نمای ساختمان نکاتی است که طراح باید در نظر بگیرد.

شرکت های نمای خشک

شبه آجر “نامیده می شود، ساختمان به نظر می رسد بازی kaleidoscopic از رنگ، منعکس شده در بیش از 1000 نیمه آجر تشکیل نما در جنوب است”. نمای ساختمان های مدرن در معماری باعث می شود تا فضای اطراف ساختمان بر بخشی از سطح ساختمان منعکس شود و بزرگتر نشان داده شود. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. سیستم فریم لس یکی از انواع نمای شیشه ای است که شیشه ها با فاصله کمی نسبت به یکدیگر بدون هیچ گونه عنصر اضافی قرار گرفته و فقط با چسب سیلیکون آب بندی می شود. نمای ساختمان جدید جی اف ار سی (GFRC) ، متریالی ترکیب شده از شن و ماسه ریز، سیمان، پلیمر ( غالبا پلیمر اکریلیک) آب ، مواد افزودنی و در نهایت الیاف شیشه است که توانایی بسیار بالایی را در برابر کشش به وجود می شرکت نمای خشک آورد. یکی از مزایای نمای سیمانی آپارتمانی و یا ساختمانی، مقاوم بودن آن در برابر شرایط متنوع آب و هوایی همانند بارون، باد، برف، یخبندان و غیره است و البته لازم به ذکر است که باتوجهبه مواد تشکیل دهنده نمای سیمانی، مزیت جذاب آن این است که به مرور زمان نسبت به موقعیت آب و هوایی مقاومتر خواهند شد.  Po st w​as cre᠎at ed ​by behsaznama Con᠎te nt  Gen​erat᠎or D​emoversi on.

دیدگاهتان را بنویسید