جزئیات کرتین وال

ولی اگر کار اجرای این نما به افراد متفرقه و بدون سابقه اجرایی واگذار شود و کار نصب و اجرا و آب بندی به درستی انجام نشود، نمای ساختمان دچار مشکلاتت عدیده خواهد شد. مانند روش نمایان در این روش نیز باید ابتدا نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود تهیه و زیر سازی فلزی انجام پذیرد. در بین انواع نماهای به روز ساختمانی باید بدانید که نمای سرامیک خشک محبوبیت بسیار زیادی دارد. سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است. کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند. نماهای کرتین وال از آنجا که هیچ باری از خود ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها نیروهایی که تحمل میکنند، نیروی وزن خودشان و همچنین نیروهای جانبی نظیر باد، باران و طوفان است، به همین دلیل، سازههای خود ایستا نام گرفتهاند.

روش اجرای نمای خشک

Th is post w᠎as cre ated by behsaznama C᠎on tent Generator D​em᠎oversi on​.

در صورت رعایت این استانداردها نما اصلا و به هیچ عنوان دچار آسیب نخواهد شد. مقاوم نبوده و دچار تغییر رنگ میشن. با انقلاب صنعتی در اوایل قرن نوزدهم ، تغییر اساسی در زندگی شهری و روش های ساخت و ساز صورت گرفت. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد. دپارتمان طراحی شرکت اکوآرک ، به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت اکوآرک ، از سال 1385 با هدف بسط و توسعه افق های هنر و فن مهندسی معماری و با رویکردی نظری-کاربردی به مقوله پایداری قدم در عرصه فعالیت نهاده است. 1. سرامیک های پرسلانی یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال هایی می باشد که برای نصب و اجرای سرامیک خشک مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید استان البرز (کرج) یکی از محله های بسیار پر تردد و شلوغ می باشد که موجب آلودگی هوای کرج همانند تهران شده است و آلودگی هوا موجب شده تا دوده ها به مرور زمان به سطوح نمای ساختمان ها نشسته و نفوذ کنند. نوع و جنس متریال های نصب نما با یکدیگر متفاوت هستند و شما باید به خوبی بدانید که بهتر است این متریال ها و مصالح را از بین بهترین ها انتخاب کنید.

استفاده میشود، از بیرون قابل مشاهده است.

برخی از مجریان نصب نما هزینه ای به صرفه را از شما دریافت می کنند که بهتر است آنها را انتخاب کنید. مصالح نماي خشک نسبت به مصالح سنتي که در ساخت ساختمان به کار مي رفته است بسيار متفاوت مي باشد. گروه مهندسی نماهای خشک شابلون از سال 1390 با هدف مشاوره ،طراحی و اجرای انواع نمای خشک شامل کرتین وال ،سرامیک خشک، بتن اکسپوز، سنگ خشک، کامپوزیت آلومینیوم و … جهت مشاوره خدمات ارائه شده توسط گروه ایلیا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. از این متریال می توان به وفور در نمای داخلی و به عنوان روکش در نمای بیرون استفاده کرد. نمای خشک ساختمان بر اساس نوع اتصالات به دو دسته تقسیم میشود،مشهود و نامشهود بستهایی که برای نگهداری در سیستم نمای خشک مشهود استفاده میشود، از بیرون قابل مشاهده است. آن هم به دلیل همخوانی با بافت و معماری سنتی منطقه شمیران است. از این رو ، نحوه ترکیب بندی فرم معماری و آفرینش طرحی خلاقانه که ضمن مدرن بودن ، همخوانی با معماری بومی شمیران نیز باشد، اولویت اول ما بود. استفاده از فضاهای نیمه باز و ایوان ، تاکید بر استفاده چوب و مصالح طرح چوب ، بهره گیری انتزاعی از فرم های اسلیمی (نظیر طرح شوسته پله فرار) و توجه به پوشش گیاهی ، بخشی از تلاش ما در این راستا بود. Con​tent was gener at ed by G᠎SA Con​tent Generator DE MO.

شما می توانید در صورت تمایل نمونه کارهای طراحی و اجرای نمای کامپوزیت توسط ما را که مطابق با جدیدترین ژورنال ها و نوآوری های جهانی در صنعت ساختمان می باشد، مشاهده بنمایید. درز میان سرامیک ها ۶ یا ۸ میلی متر تنظیم می شود. نمای سرامیک خشک رومی بهترین انتخاب برای افرادیست که طرفداران طراحی های تاریخی به ویژه رومی هستند. شرکت های خدماتی در زمینه اجرای لوکس ترین و شیک ترین انواع نماهای ساختمانی به فعالیت مشغول می باشند که کارفرمایان می توانند با ورود به وب سایت رسمی آرمن طرح و نما از امکانات و خدمات با کیفیت و محبوب برخوردار شوند و با مشاهده نمونه کارهای اجرایی بهترین انتخاب را از میان انواع سیستم های نما داشته باشند. بنابراین شما باید به خوبی دقت داشته باشید که بهترین مجری را برای نصب نمای خشک انتخاب کنید. بنابراین مجری نصب نما باید دقت و حساسیت های لازم را زمان اجرای نما به خرج دهد. 1. اینکه آنها به خوبی استانداردهای لازم برای نصب نمای خشک را اجرا کنند و با آنها آشنایی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. شرکت اکوآرک ، به عنوان هلدینگ تخصصی فعال در زمینه طراحی نما و اجرای ساختمان ، امروز نامی آشنا برای کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان به کار می رود.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نما سرامیک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید