جامد دلایل برای اجتناب اجرای نمای خشک

امروزه این مهم توسط اجرای لوور آلومینیومی و شیدر آلومینیومی تامین شده است. امروزه نیز استفاده از نمای سرامیک خشک بسیار متداول بوده و روش های مختلفی برای نصب این نما وجود دارد که در ادامه مطلب با نحوه اجرای سرامیک در نمای ساختمان آشنا می شویم. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. علاوه بر حفظ ثبات رنگ اجرای نمای سراميک خشک در برابر اشعه مضر خورشید نیز مقاوم بوده و دوام بالایی دارد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است. موضوعی که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک را به گزینه مطلوب و قابل قبولی تبدیل کرده است. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است.

اجرای نمای خشک آجر

با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید. این مدل نما جزء نماهای خشک به حساب می آید و از آن می توان در نما ساختمان مسکونی، نمای ساختمان اداری و یا تجاری استفاده نمود . در حقیقت می توان گفت که این نوع سرامیک خشک متراکم ترین محصول تولید شده با ویژگی های مطلوب فیزیکی- مکانیکی در مقایسه با سایر انواع سرامیک و سفال موجود در بازار می باشد. در بیشتر مواقع جهت نصب چوب برروی نما، نمی توان از ملات های ماسه سیمان استفاده نمود. روش های مدرن اجرای نمای ساختمان به روش خشک، برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا به نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های با ارتفاع زیاد مطالب بشتر صورت گرفت.

قیمت اجرای نمای خشک

This ​po​st has  been w ri tten by behsaznama C onte᠎nt Generator DEMO.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و بویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. نصب سریع و راحت، پایین آمدن هزینه ی نمای ساختمان ها، صرفه جویی در زمان اجرای پروژه ها خصوصا پروژه های بلند مدت از دیگر مزیت های مهم نمای سرامیک خشک است. 2. روش ها و مدل های نصب و اجرای نمای سرامیک خشک با یکدیگر متفاوت می باشد. در صورت استفاده از هر کدام از این متریالها قیمت نمای خشک سرامیک متفاوت خواهد بود. C on te nt was g en erat​ed by behsaznama Con​tent Gen​er ator D em​oversion᠎.

در روش نمایان ابتدا زیرسازی آهنی به صورت عمودی و افقی بر روی نمای ساختمان اجرا می شود سپس سرامیک ها به وسیله کلیپس هایی بر روی نمای نصب می شوند. پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. پروفیلهای عمودی زیرکار معمولا به صورت L شکل می باشد ولی با توجه به نوع گیره های سنگ و روش نصب، می تواند متفاوت نیز باشد. ساختمانی که توسط درختان احاطه شده باشد، حسی کاملاً متفاوت با همان ساختمان بدون سرسبزی خواهد داشت. نوع و جنس متریال های نصب نما با یکدیگر متفاوت هستند و شما باید به خوبی بدانید که بهتر است این متریال ها و مصالح را از بین بهترین ها انتخاب کنید. این سیستم مجهز به یک فضای خالی تهویه در پشت نما (بین نما و صفحه عایق) است که به خروج سریع آب کمک می کند. باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. قیمت نمای خشک سرامیک به عوامل مختلفی بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید