تلاش کنید این 5 چیز وقتی اول شروع اجرای نمای خشک (به دلیل علم)

نمای خشک همراه با گردش جریان هوا یک سیستم ساختمانی است که در کشورهای اروپای شمالی در طی دوران تکمیل شده و استحکام یافته است و تنها در دهه های اخیر در دیگر کشورها به خاطر بهینه سازی مصرف انرژی درحال استفاده روزافزون قرار گرفته است. در ادامه این مقاله از آجر آنلاین میتوانید با این نوع اجرای نمای خشک بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید. ما در این مقاله به اختصار چند مزیت اجرای نمای خشک را برای شما بازگو خواهیم کرد. با نصب آجر خشک میتوان وزن نمای سازه را بسیار پایین آورد. و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد. انتخاب آجر نما به سلیقه و طراحی انجام شده توسط مهندسین معمار بستگی دارد، گاهی اوقات ترکیبی از سنگ و آجر نما با هم اجرا می شود. 3. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. تعیین بودجه شما را به سمت انتخاب درست نمای سرامیک خشک مورد نظر کلیک راهنمایی خواهد کرد.

آنچه که همه درباره اجرای نمای خشک می گویند و آنچه شما باید انجام دهید

اگر همه این شرایط لحاظ شده باشد وجود محفظه فوائد بی چون و چرایی نظیر تبخیر آب انباشته شده در مصالح ساختمانی در طی دوره ساخت و ساز، حذف آب تبخیری در داخل ساختمان در طی فصل زمستان، سرد کردن پوسته خارجی ساختمان در فصل تابستان به دلیل حرکت به سمت بالای هوا، کاهش جریان حرارت از خارج به داخل ساختمان در فصل تابستان، ممانعت از فرار حرارت از داخل به خارج بواسطه فقدان نفوذ سرما، راه فراهم خواهد کرد. علم معماری و طراحی ساختمان با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای کنونی و همچنین حس زیبایی شناسی انسان طی دهه های اخیر قرن بیستم تاکنون با شتابی قابل توجه دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که نمای ساختمان ها نیز تأثیر بسزایی را از این تحولات پذیرا بوده است. اجرای نمای خشک با توجه به نوع پروژه معمولا اولین انتخاب معماران برای طراحی و اجرای نمای خانه ها و ساختمان های مسکونی می باشد. چه از اجزای اتصال دهنده موضعی (پایه) و چه از پروفیل های عمودی و چه از پروفیل های افقی استفاده شود به هر شکل لازم است که پوشش نما را به جداره خارجی سازه پشت آن متصل کرد.

نصب پروفیل های حامل عمودی روی براکت. دومین قلم مذکور سازه ای متشکل از پروفیل های فلزی است که به شکل عمودی قرار گرفته اند (شاسی اصلی) و توسط پرچ، پیچ و یا قلاب و با استفاده از مکانیزمی قابل تنظیم جهت اصلاح شاقولی جداره سازه به نمای نهایی و یا پروفیل های دیگری وصل می شود. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می گردند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. تنوع انواع سرامیک خشک، قیمت سرامیک خشک نما و نیز طرح و رنگ و شیوههای اجرای نمای خشک بسیار بالاست. او افزود: با توجه به اینکه در دنیا برای تیپ های مختلف یک خودرو استاندارد رنگ تعریف می شود، سعی داریم برای تیپ های تولیدی این خودرو، استاندارد رنگی تعریف شود. لعاب یا شیشه ای که روی آجرهای نما قرار می گیرد به رنگ آن بستگی ندارد ولی لعاب در آجرهای نمای قرمز می تواند جلوه زیباتری داشته باشد. تولید کننده بزرگ سرامیک نما خارجی یا بیرونی این محصول را با بالاترین سطح کیفی و استاندارد جهانی تولید نموده و با بالاترین درجه کیفیت در بازار عرضه می کند.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک خشک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. مقایسه قیمت آجر نما با هزینه های مواد دیگر ساختمان می تواند در ابتدا گیج کننده به نظر برسد. علاوه بر پوشش کف و دیوار از سرامیک های خشک برای نمای ساختمان هم استفاده می شود. من جمله این تغییرات می توان به رایج شدن نمای خشک و روش های اجرای آن اشاره کرد. مساحت نما: تعداد طبقات و بزرگی برِ ساختمان نیز بدون شک از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نمای خشک ساختمان هستند. با توجه به مناطقی که اینگونه پوشش ها در همه جای آن دیده می شود (نواحی آلپ، مناطق اروپای شمالی) واضح است که استفاده از جریان هوای طبیعی جهت پوشاندن جداره خارجی در مقابل عوامل جوی از قبیل بارش باران، تبادل حرارت و غیره از ابتدا توسط سازندگان آن ساختمان ها شناخته شده و به کار رفته بودند. Th᠎is conte nt w᠎as wri᠎tt en by behsaznama Con᠎te nt Gen er​ator Demov᠎ersion !

دیدگاهتان را بنویسید