تعاریف کرتین وال

اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. این همه، در واپسین سالهای قرن بیستم میلادی، چهره شهرهای مدرن امریکا را دگرگون کرد. پنلهای عایق بندی شده با روکش فولادی اغلب در ساختمانهای یک طبقه و کم ارتفاع صنعتی استفاده میشوند. البته با گران شدن سیمان و سنگ تفاوت فاحشی ندارد ولی اگر از ابتدا نما رو خشک در نظر داشته باشید با سبک سازی اسکلت نما کاملا اقتصادی و ساختمان کم هزینه تر از نمای ملاتی میشود. مزایایی نظیر کاهش زمان عملیات نصب، سبک و کم حجم بودن مصالح و مقاومت در برابر زلزله و بالاتر بردن سطح کیفی کار، تنها بخشی از این مزیتها هستند. مهمترین مزیت انواع سرامیک خشک نما، قابل بازیافت بودن آن است. هرچند ، به علاوه همه این عملکرد های بیان شده ، ما این نیاز را احساس کردیم که بایستی سایر جنبه های عملکردی نما، مثل اجرای صحیح نما ، بحث زیست محیطی ، پایداری نما ، یکپارچگی عملکرد مناسبش در سرتاسر زمان و… این نما میتوانند بهوسیله زیر سازهای آلومینیومی و بدون اینکه از نیروی چسبندگی استفاده کند روی سازه اصلی سوار شود و علاوه بر طول عمر نما، باعث استخدام آن شود.

نما های خشک

سیستم نمای آجر خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زباله های ساختمانی معمول و هم چنین بدون ایجاد سر و صدا می باشد. این نوع نمای خشک، با فواصل استاندارد از دیوارههای ساختمان اجرا شده و امکان قرارگیری تجهیزات و تاسیسات را نیز در فضای پدید آمده فراهم میآورد. نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای می باشد که از دو رویه شیشه سکوریت 6 میلی متر فلوت استاندارد درجه یک و در رویه طلق که در کل 52/1 میلی متر و در بین دو شیشه سکوریت گذاشته شده، را شامل می شود. نصب نمای خشک ساختمان مستلزم استفاده از ابزارهای زیادی است. سرامیک خشک در دوپوسته کردن ساختمان بسیار عالی ظاهرشده و به علت اینکه از مواد کانی غیرفلزی تشکیلشده است میتواند استحکام و زیبایی را همزمان به نمایش بگذارد. بدین ترتیب به مدد دستاوردهای فناوری نانو بهگونهای بر ساختار مواد… ۱- در این روش، ابتدا عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات به دیوار متصل میشود و سپس چهارچوب یا اسکلت بر روی آن قرار داده میشود تا آجرنما با فاصله بر روی آن نصب گردد. This has  been c re​at᠎ed by G​SA Content G᠎en᠎er᠎ator ᠎DE MO.

فروش تجهیزات نمای خشک

۳- قلم مو آغشته به رنگ باید روی سطح به صورت روان حرکت کند که این نشانه ی غلظت مناسب است . با استفاده از اتصالات فلزی نصب میگردد و مانند یک پشتیبان از نما عمل می کند و در برابر باد بسیار مقاوم است به این صورت که در برابر باد و طوفان کنده نمی شود مزایای نصب آن این است که هزینه بسیار پایینی دارد نیاز به محاسبه دقیقی ندارد و به راحتی نصب می گردد پرتی مصالح بسیار زیاد است و اگر به درستی نصب نگردد می توان نمای کثیف ایجاد کند. همچنین این نما می تواند هزینه های کمتری را برای سازندگان بنا به همراه داشته باشد. نما های سنتی ، نما های تهویه شونده و نماهای دوپوسته شیشه ای ، با ملاحظه بیشترین متریال مورد استفاده در هر گروه ، به طوری که مصالح نما و سیستم های انتخابی برای هر کدام از اینها را مورد بررسی کردیم. همین موضوع، یکی از مهمترین مزیتهای استفاده از نمای کرتین وال به جای نماهای سنتی ساختمان است. پروژه هایی که به لحاظ بودجه مالی بتوانند هزینه زیرسازی های آلومینیومی که شامل پروفیل های عمودی T vertical profil T و پروفیل عمودی کنج corner vertical profil می شود و هر کدام بین 1 تا 2 کیلوگرم بسته به محاسبات سازه ای پروژه وزن آلومینیوم دارند باید از ابتدای پروژه پیش بینی های مالی مربوط به تامین بودجه تهیه و اجرای نمای خشک را انجام بدهند تا در موعد مقرر جهت تهیه تجهیزات و اتصالات نماخشک با مشکل مالی مواجه نشوند. ​A rt​icle w as creat ed by G​SA Con᠎tent  G enerat or Demov ersion!

هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. طراحی مهندسی و کاهش پرت مصالح با توجه به طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد. با توجه به ویژگی هر یک از مصالح و بودجه خود میتوانید نمای مدرن خود را اجرا کنید . در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. برای مشاوره و بازدید رایگان با شماره های 02179481 تماس حاصل فرمایید.

ده روش‌ها برای اینکه نمای خشک نمایان خود را آسان‌تر

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دتایل نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید