تسلط بر راهی که در آن از اجرای نما {آیا نیست | این یک {هنر|آثار هنری} است

این نما در مقایسه با سایر نماها کمتر دچار تغییر رنگ می شود. با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است. به عنوان نمونه ترجیح بر این است که سازه های تفریحی به صورت سایه روشن به رنگ های زرد، سبز و آبی آسمانی رنگ آمیزی شوند تا بافت فانتزی و تفریحی آن ها حفظ شود. این نما از جمله نماهایی است که به دلیل مزایا و قابلیت های بی شمار مورد استقبال قرار می گیرد اما تنها عیب آن گران بودن هزینه های خرید پانل های آلومینیومی و اجرای آنهاست. میتواند جان عابران پیاده را به خطر بیندازد و رطوبت را به داخل ساختمان راه دهد .و حتی دوباره هزینه بردارد .پس زیرسازی درنمای ساختمان و مطمین شدن از کیفیت محکم بودن و تراز بودن آن اهمیت بسیاری دارد. معمولا در اکثریت ساختمان ها به جهت بالا رفتن کیفیت کار و تمیزی بهتر از هر دو روش استفاده می شود یعنی در مرحله اول کلیه سطوح با دستگاه واترجت شستشو داده می شوند. پوشش آلومینیومی سطح این نوع نما به شکل خش دار بوده و با استفاده از روش آنودایز این کار صورت می گیرد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

در کل نصب این نما تنها توسط افراد متخصص صورت می گیرد تا نمایی بی عیب و نقص و ماندگار ایجاد شود. روش هنگینگ را روش ریلی نیز می نامند زیرا در آن، ناودانی به شکل ریلی بوده و می توان آن را رگلاژ نمود. نمای کامپوزیتی که با روش فیکس ریلینگ اجرا می شود از قابلیت رگلاژ پس از نصب برخوردار است. مانند فاجعههای قبلی، رسانههای اجتماعی نقش کلیدی در هماهنگی کمکها، یافتن افرادی که به کمک نیاز دارند و به اشتراک گذاشتن گزارشهای شاهدان عینی از مناطقی که بدترین آسیبها را دیدهاند، ایفا میکنند. V2 : (تفاوت متوسط کم) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری متعادل است و تفاوت کمی بین قطعات وجود دارد. این روش علاوه بر مزایای منحصر بفرد خود دارای معایبی نیز می باشد. سرعت اجرای نما با این روش بالاست و هزینه پایینی صرف آن می شود. البته هزینه اعلامشده بدون در نظر گرفتن عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی است.

دتایل اجرای نمای خشک

البته بهترین رنگ جهت رویه سیمانکاری، سیمان سفید و پودر سنگ (رنگ سفید) می باشد. یک نما، وقتی مطلوب است که دو ویژگی داشته باشد؛ اول این که وظایفش را به خوبی انجام دهد؛ یعنی وظیفة حفاظت در مقابل باد، باران، گرما و سرما و وظیفه فراهم کردن خشنودی، احساس رفاه و آرامش صاحبانش را؛ آن هم به درستی؛ همچنین باید امکان مبادلة فضاهای درونی و بیرونی، به بهترین وجه تامین شود. اکسپوز یا بتن نما معایب کمی دارد اما یکی از مهمترین معایب این تایل بتنی این است که نصبکردن آن دارای ریزهکاریهای زیادی است و به همین علت نیز باید با دقت بالایی صورت گیرد. قیمت اجرای نمای کامپوزیت در مقایسه با سایر نماها بالا می باشد و به منظور نصب پانل های آن باید از ابزارهای مخصوص و افراد با تجربه استفاده شود. در اجرای نمای کامپوزیت از چهار روش تحت عنوان روش فیکس، روش هنگینگ، روش فیلکس ریلینگ و روش L و H استفاده می شود. این روش یکی از رایج ترین و ایده آل ترین روش نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت در دنیاست که از پایداری لازم در مقابل تکان های ناشی از زله و وزش های باد برخوردار می باشد. کاهش وزن ساختمان منجر به کاهش نیروی زله بر سازه می شود، به همین دلیل استفاده از این مصالح در ساختمان به ایمنی بیشتر در برابر تکان های ناشی از زله کمک خواهد کرد.

نما های خشک

انعطاف پذیری بالای این محصولات باعث شده از آنها در کنار مصالحی که انعطاف پذیری کمتری دارند استفاده شود. طرح های گوناگون سنگ ساختمانی که بر روی این پانل ها به کار رفته اند، آن ها را به پیشرفته ترین و زیباترین ورق کامپوزیت تبدیل نموده اند. در حین انجام کار ودر ابتدا یک سوم مبلغ قرارداد پرداخت می شود و الباقی در اتمام کار . این پانل ها نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می شوند زیرا لایه پلی اتیلنی که در وسط دو لایه آلومینیوم قرار گرفته نه تنها مانع از انتقال حرارت می شود بلکه از میزان سر و صدا در ساختمان روش اجرای نمای خشک نیز می کاهد. نمای آلومینیوم کامپوزیت قابل استفاده در مناطق گرمسیر با درجه حرارت بالاست و در واقع متریالی مقاوم در برابر حرارت محسوب می شود. بخشی از مراحل تولید این نوع سیستم در کارخانه و بخشی دیگر در محل احداث و اجرای پروژه انجام میشود. نماکاری ساختمان با پانل های کامپوزیت توسط افراد حرفه ای و متخصص طبق نقشه و طرح مورد نظر صورت می گیرد، از این رو یک نمای اصولی با سرعت اجرای بالا به شمار می آید. بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده، شمار تلفات زلزله در سوریه افزایش یافته است. ᠎This post has be​en created by behsaznama​ Conte᠎nt Gen᠎erator Dem᠎oversion !

دیدگاهتان را بنویسید