ترس از یک حرفه ای نمای مدرن

از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعاب دار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو، کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک و قزاقی اشاره نمود. از مزایای کامپوزیت نما می توان به وزن سبک، تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو، مقاومت حرارتی، رطوبتی و صوتی اشاره نمود. این روش از نما سازی امروزه به دلیل دارا بودن مزایای خاص خود نسبت به دیگر نماهای ساختمانی به عنوان یک روش کاربردی و مورد پسند در ساختمان سازی به کار گرفته می شود که طرفداران خاص خود را هم دارد و همین طور با پیشرفت تکنولوژی می تواند جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی مانند سنگ ٬ آجر٬ رنگ و… که در این دو مقوله هم استفاده از رنگ های پلاستیک در دنیای نقاشی ساختمان مطرح تر است و به لحاظ مزایای بیشتر و راحتی استفاده ای که دارد مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. وجود تفاوت نمای مدرن و کلاسیک باعث شده است تا طراحان و افراد بر اساس محیط ساختمان و توجه به تناسب آن بتوانند یک انتخاب مناسب داشته باشند.طراحی نمای مدرن مورد توجه بسیاری از نسلهای جدید قرار گرفته است.

نمای خشک در ایران

قطعا در اجرای قوانین اولویت بندی هایی وجود دارد که با کمک گرفتن از افراد باتجربه می توانید این قوانین را به راحتی اجرا کنید. طراحان برای طراحی نمای این ساختمان فرهنگی آجر را انتخاب نمودند که با بافت منطقه و روحیه معماری ایرانی سازگار بود. همانطور که طراحی و معماری داخلی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است ، نمای ساختمان نیز یکی از مهم ترین بخش ساختمان محسوب می شود چرا که اولین ارتباط افراد با ساختمان از طریق نمای آن می باشد ، علاوه بر موارد ذکر شده طراحی نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این موضوع شامل بخش شهری نیز میشود و فقط مختص ساکنین آن ساختمان نیست. جالب است که بدانید بسیاری از دوره های تاریخی دنیا، که شامل دوره کلاسیک و دوره های مدرن و پست مدرن است، با هنر معماری آغاز شده اند و نخستین تغییرات دوره ای را می توانیم در بناهای معماران آن دوره ها مشاهده کنیم. معماران در اجرای این نوع سبک باید دقت بسیار زیادی به خرج دهند. به زبان ساده، اين نوع سازه از نماي بيروني ساختمان محافظت مي کند و حتي از نماي داخلي نيز محافظت مي کند.

هر سازه ای، قبل از اجرای نمای ساختمان خود، بایستی طرح نما را با مراجع مرتبط به اشتراک گذاشته و تاییدیه آن را اخذ کند. در این مطلب از ساختمانچی در ابتدا انواع نمای ساختمان را معرفی کرده و ضوابط شهرسازی که در ساخت آن ها باید رعایت شوند را با شما به اشتراک می گذاریم. شرکت معماری هیرادانا توانایی طراحی و اجرای کلیه ی نماها ساختمانی با رعایت استانداردها و ضوابط شهرداری را دارد و این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که به بهترین شیوه ی ممکن وظیفه ی خود را انجام دهد. نسل جدید به شکل راحتتری میتواند با نمای مدرن ارتباط برقرار کند در صورتی که این موضوع در مورد نمای کلاسیک وجود ندارد. بنابراین بین دیواره اصلی ساختمان و مصالحی که برای پوسته ساختمان استفاده می شود، فاصله ای تعیین شده وجود دارد. بنابراین نمای ساختمان نشان دهنده هویت و مشخصههای بنای ساخته شده است. این روش از دهه ۷۰ میلادی در امریکا، بر روی نمای ساختمانهای بلند مرتبه و شرکت نمای خشک آسمانخراشها اجرا میشود. This artic᠎le was ​done ​wi th the he lp  of behsaznama  C​on​te᠎nt Ge​ne᠎rato᠎r DEMO!

این روش در نماشویی یکی از راه های سنتی و قدیمی می باشد که امروزه در نمای ساختمان بسیار کم استفاده میشود. در ساخت تمام ساختمان ها از آن استفاده می شود این محصول یکی از محصولات قدیمی به حساب میآید و بنابراین تاریخ بسیار ارزشمندی در ساختن ما از خود به جا گذاشته است این نمونه توسط ایرانی ها ساخته شده است و دارای طراحی زیبا هست این محصول مدل های فراوانی دارد و شما مطابق با سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید. در نماهای چوبی از ترمووود استفاده میشود که با اینکه سابقه زیادی در کشور ما ندارد اما جایگاه خود را در نماهای ساختمانی پیدا کرده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در طراحی نما، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان، سلیقه افراد و بودجه آن ها اقدام به انتخاب نوع مصالح می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید