ترس؟ نه اگر از نمای ساختمان به روش درست استفاده کنید!

در پایان سال 2023 کلیه ماشین آلات شرکت تولید کننده ماشین آلات سرامیک ایتالیایی وارد میشود. این پروژه در زمینی به وسعت ۵۲۰۰۰۰ مترمربع و در زیربنایی به مساحت ۵۴۰۰۰ مترمربع احداث گردید و در آن از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات تولید کاشی بهره گرفته شده است. در این روش مقاطعی V شکل آلومینیومی یا هوک، که نقش اتصال دهنده سرامیک به ریل های آلومینیومی را دارد روی ریل ها قرار می گیرند. شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. هر دوی این سرامیک های پرسلانی برای کاربردهای اداری، تجاری و مسکونی مناسب می باشند. سرامیک های حفاری شده و نمایش داده شده در منطقه چوکوروا که اکنون استان های آدانا، عثمانیه و هاتای را پوشش می دهد، به عنوان موضوعی برای زنان آموزش دیده در کارگاه های طراحی هنری، جواهرات و لباس مؤسسه ادامه آدانا عمل می کند. نصب خشک سنگ نما، ما را در ایجاد نمایی کامل و بی نقص و دارای زیبایی دلخواه در سریعترین زمان ممکن یاری میرساند.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

این خاصیت تا حد زیادی از کثیف شدن و صدمه دیدن رنگ خودرو جلوگیری می کند اما این بدین معنی نیست که به طور کامل نیازی به تمیز کردن ماشین ندارید. سپس ریل های عمودی آلومینیومی توسط نبشی و اتصالات استاندارد متصل می شود که با لاستیک های نواری به طور کامل جداسازی می شوند. اگر ظروف، وسایل و کابینت های شما به رنگ تیره است، به شما پیشنهاد می کنیم از بهترین و زیباترین طرح های روشن استفاده کنید؛ زیرا هرچقدر که این تضاد بیشتر شود در نشاط و روحیه انسان تأثیر مثبت تری دارد. این سازه که معمولا از جنس استیل یا گالانیزه است، در مقابل تنشهای به وجود آمده ناشی از زلزله، باد و تغییرات دما از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. روش نصب خشک که با عنوان روش نصب مکانیکی نیز شناخته شده است، با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام میپذیرد. از پودر خشک سیمان در پشت سرامیک استفاده نکنید.  Po st w as gen​erated ​by G​SA  Co nt en​t Gene᠎rator  DE᠎MO !

پرسلانی مجوف با نام تجاری تراکوتا عرضه می گردد.

ابتدا در چهار گوشه پشت قطعات سرامیک، با دستگاه شیارزن و تیغه سرامیکی شیارهایی ۴۵ درجه ایجاد می شود. سپس پشت قطعات سرامیک با نصب توری با چسب مسلح می شوند. همانگونه که در ابتدا گفته شد، سرامیک خشک تایل های پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح ها و رنگ ها ساخته و به بازار عرضه می شوند. سرامیک پرسلانی مجوف با نام تجاری تراکوتا عرضه می گردد. ضد حریق : سرامیک خاصیت ضد آتش سوزی دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در نماهای ساختمان می باشد. طوسی: سرامیک هایی با طیف رنگی خاکستری انتخابی بسیار خوب برای کف محیط هستند. در مرحله بعد سپس کلیپس هایی نمایان، از جنس استنلس استیل بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود که کلیپس ها قابلیت رنگ آمیزی به وسیله رنگ الکترواستاتیک دارند تا با رنگ پانل ها یکی شوند. تعداد کاشی هایی برروی هم قرار می گیرند بر اساس متراژ تعیین می شود و سعی بر این است که هر دسته کاشی به اندازه یک متر مربع است.

چگونه میتوان ایجاد اضافی نمای ساختمان با انجام خیلی کمتر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سرامیک پرسلانی نما ، با فرمول جدید تولید شده است که به دلیل استحکام و مقاومت آن به عنوان مصالحی نو در نماسازی مورد توجه قرار گرفته است. چرا که سوراخ کردن نادرست سنگ نما منجر به خراب شدن سنگ میشود. در روش نصب خشک باید سنگی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد، ضخیم باشد، چرا که در این روش، نیاز به سوراخ کردن سنگ است و چنانکه سنگ از ضخامت مناسبی برخوردار نباشد ترک خواهد خورد. کیفیت رنگها در نتیجه نهایی تأثیر مستقیم دارد، از این رو هنرمندان همیشه به دنبال بالاترین کیفت برای رنگهای نقاشی هستند. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. در نصب خشک سنگ نمای ساختمان به دلیل سوراخ کردن سنگ، احتمال ترک خوردگی و یا شکستن سنگ در حین این عمل وجود دارد. Th is c​onte​nt has been wri tt​en  with the  help ​of behsaznama Content᠎ G᠎enerator DE​MO.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید