تا به حال در مورد بیش از حد نمای مدرن چیزی شنیده اید؟ خوب در مورد آن…

شیشه ها در این نما از سمت نمای خارجی روی شبکه ی ساخته شده از پروفیل های لامل قرار گرفته و توسط پروفیل های شیشه خور ثابت می شوند.در انتها شیشه خورها با روکوب ها پوشیده می شوند. به این صورت که بعد از تولید قطعات رنگ آمیزی می شوند. طراحان روش های مختلفی برای نصب ستون های آجر تجربه کردند و سعی کردند بهترین فاصله و زاویه چرخش را پیدا کنند تا نور طبیعی مفید برای داخلی و دید مناسب از داخل به دست آید. روش نصب نمای جی اف ار سی GFRC چگونه است؟ در مواردی که امکان عایق بودن دیوار وجود نداشته باشد می توان با یک لایه با فاصله از نمای جی ار سی اجرا کرد. برای ابعاد بزرگتر هم که با استفاده جرثقیل قطعات جایگذاری و نصب می شوند. لایه رنگی که سطح این کامپوزیت ها را پوشش داده، ضد باکتری است و از مقاومت بسیار بالا در محیط های مختلف برخوردار می باشد. این ورق ها مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی از خود نشان می دهند و به دلیل استفاده از مواد نانو در تولید آن ها از خاصیت خود تمیز شوندگی و ضد آلایندگی برخوردار هستند. شرکت ایناب به عنوان یکی از تولیدکنندگان gfrc در کشور تقریبا همه پنل های خود را با رنگ عمقی تولید و عرضه می کند. This  data was wri tten with the he lp of behsaznama C᠎onte nt  Generato᠎r ​DE​MO.

چگونه شرکت طراح و مجری نما خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

برای مناطق سرد سیر می توان از نمای جی اف ار سی GFRC استفاده کرد؟ روش های نصب جی اف ار سی با توجه به حجم پروژه، نوع طرح پروژه، ابعاد پنل نمای خشک در ساختمان ها و… قطعات جی اف ار سی به گونه ای تولید می شوند که جذب آب بسیار پایینی دارند. ، می تواند تعامل بهتری میان درون و برون بنا برقرار ساخته و با تنظیم اثرات محیطی، نقش مضر آن ها را کاهش و ارتباطات مفید را افزایش دهد. امروزه، ارتقا برخی نماها به کمک ابزارهای فناورانه، سبب شده است تا آن ها نقش فعال تری را در ارتباط میان درون و برون بنا، بر عهده بگیرند. BIG، یا گروه Bjarke Ingels، مسئول VIA 57 WEST، یک ساختار سه زاویه عظیم در غرب سیتی نیویورک است که ۶۰۰ آپارتمان دارد. طراحان نمای ساختمان را بر اساس ساختار و کاهش حجم در برابر سطح و منطبق با عملکرد فضای داخلی، پنجره هایی رو به جنوب با توجه به اقلیم اصفهان با سایبان متحرک طراحی کردند تا دید داخلی میسر نشود. این پانل ها ترکیبی از دو لایه ورق آلومینیومی و یک لایه مواد پلی اتیلن هستند و با توجه به سلیقه مشتریان در طیف وسیعی از رنگ ها به بازار عرضه می شوند. Con tent has ᠎been generated ​wi th behsaznama C᠎on​tent Gen erat​or Demover sion.

نحوه نصب نمای خشک

با توجه به اجرای خشک این نما و داشتن اسکوپ های فلزی سرعت اجرای بسیار بالایی دارد. شرکت ایناب برای تقویت بیشتر این پنل ها و بالا بردن امنیت آنها در زلزله و جلوگیری از خرد شدن سنگ ها، یک شبکه فلزی در دل سنگ ها به کار برده است. برای جلوگیری از اتلاف گرما، بافت شهر کاملاً متراکم است. در طراحی نمای پروژه اداری-تجاری پارمیدا طراحان تلاش برای جلوگیری از طراحی استاتیک، طراحان برای طراحی پوسته بیرونی پویا، پوسته مثلثی شکل ایجاد کردند. طراحان برای طراحی نمای این ساختمان فرهنگی آجر را انتخاب نمودند که با بافت منطقه و روحیه معماری ایرانی سازگار بود. ساختمان پروژه در خیابان اصلی که تردد در آن زیاد است قرار دارد. طراحی نما و معماری این ساختمان مسکونی با در نظر گرفتن معماری ایرانی و هماهنگی آن با فضای شهری بوده است. این ساختمان مسکونی در منطقه ی ماکو در آذربایجان غربی قرار گرفته است.

این آپارتمان مسکونی در تهران قرار دارد و دارای نمایی مدرن می باشد. متریال اصلی برای پوشش نمای این بازارچه آجر می باشد. هنگامی که در خیابان های شیکاگو قدم میزنید به دلیل ساختمان هایی با نمای مدرن و بسیار زیبا شاید بسیار سخت باشد که متوقف نشوید و مکث نکنید.استودیو باند دارای طراحی بسیار بی نظیر و چند منظوره می باشد .طراحی این ساختتمان به صورت موج دار است که رنگ سفید آن در مقابل آسمان آبی رنگ شما را مدهوش میکنند. این بنا توسط گروه معماری مدام طراحی شده است. بنابراین نمای این ساختمان در بیرون سنتی، ساده و منطبق با اقلیم منطقه بوده ولی برعکس در فضای داخلی از متریال ارزشمند و گران قیمت استفاده شده است. ساختمان اداری تجاری پدیده یکی دیگر از پروژه های معماری معاصر ایران است که در استان اصفهان قرار گرفته است. در این بخش مجموعه نماهای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری اجرا شده در سال های اخیر را برای شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید