تا به حال در مورد بیش از حد نمای خشک چیزی شنیده اید؟ درست در مورد آن…

سنگ های نما در پایان یک سازه بزرگ را شکل می دهد که در اثر ریزش می تواند اتفاقات وحشتناک را رغم بزند پس کمی در کار خودتان ترمز داشته باشید. نمای ساختمان یکی از ارکان مهم در ساخت یک سازه است. مشاوره نمای در هند ، طی یک دوره نسبتاً کوتاه مدت ، از یک تخصص تقریباً غیر موجود به یک منطقه رشد بالقوه در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. سبک های زیادی از این نوع سبک نما یعنی نمای رومی الهام گرفتند برای مثال سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک از این نما ها الهام کرفتند. نمای رومی یک نمای الهام گرفته از سبک کلاسیک روم است در روم بیشتر از این نما ها استفاده میکنند. شاید امروزه اسم رومی با نام معماران معروف ایران زمین گره خورد باشید و همه این سبک از معماری و اجرای نما را بیشتر با این معمار می شناسند.

سرامیک نمای خشک

بر این اساس ساماندهی نمای ساختمان ها نیز ضروری است و بایستی به صورت گسترده و همه جانبه تهیه و ارائه شود، ولی بعضی موارد آن کاملاً واضح و ادامه آن اصولاً باعث گسترش ناهنجاری های بیشتر است. ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند. بالکن ها بخشی از نماهای شمالی هستند که هم می توانند به لحاظ متریال قابلیت های بالای خود را نشان دهند و هم در هنگام نورپردازی می توانند آلترناتیو های مختلفی را بپذیرند. ساختمانها با کاربریهای مختلف شیوههای مختلفی از طراحی خارجی یا همان نما را از خود نشان میدهند. قرار گیرند، بهترین نمای خود را نشان میدهند. البته نماهای سنتی ایرانی نیز که جای خود را دارند . امروزه ساخت و ساز نماهای رومی رایج است و اکثر نماها جزو همین دسته هستند، اما نکته ی حائز اهمیت اجرای نمای رومی با کیفیت بالا می باشد. استرچ متال به کار رفته در پروژه چارسو از آهن با ضخامت ۲.۵ میلیمتر و با رنگ پودری الکترو استاتیک با ضخامت بسیار بالا کیفیت های بالایی به نمای ساختمان می دهد.

پس از تهيه و تاييد طرح سه بعدي نماي ساختمان وضعيت موجود ساختمان توسط تيم نقشه برداري برداشت و از بيلت نماي ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسيم و پياده سازي ميگردد.در آتليه طراحي و معماري(AGK) نقشه هاي فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجراي زير سازي و نصب ورق بر روي ساختمان2- برش و شيار ورق در كارخانه cnc شركت (AGK) 3- طراحي و اجرا و نقشه هاي ورق جهت برش در كارخانهcnc آماده و ارائه ميگردد. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. ب- پایه های داربست در محل استقرار روی زمین ، باید روی صفحات افقی قرار گیرد ، تا از فرورفتن آنها در زمین و بر هم خوردن تعادل داربست پیشگیری شود. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

نمای خشک نمایان: دوباره به مبانی آنچه را پاسخ}

مورد دیگر طاق ها و سردر ها است که معمولا در نمای کلاسیک دیده می شود، که نورپردازی این قسمت به تجمل و شکوه این سبک کمک می کند. سبک مدرن، سبکی است که معمولا از جدیدترین متریال در نمای ساختمان با استفاده از قواعد و قوانین خاصی قیمت نمای خشک استفاده می کند. امروزه با پشرفت تکنولوژی مصالح متنوعی برای ساخت نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود که یکی از محبوب ترین آنها طراحی نمای سنگ و اجر است که میتواند تعادل را به گونه ای در نمای بیرونی ساختمان ایجاد کند زیرا سنگ عنصری سرد و آجر عنصری گرم است و در ترکیب با یک دیگر باعث ایجاد تعادل در نمای بیرونی ساختمان میشوند. آبنما در ارومیه, طراحی آبنما در ارومیه, ساخت آبنما در ارومیه, شرکت طراحی آبنما در ارومیه, قیت آبنما, طراحی آبنما در باغ, آبنما در باغ ارومیه , ساخت آبنما در شهر ارومیه, نورپردازی آبنما در ارومیه, ساخت آّبشار خانگی در ارومیه, آبنما برای رستوران در ارومیه, آبنما برای هتل در ارومیه, آبنما برای پارک در ارومیه, آبنما برای باغ در ارومیه, آّنما برای ویلا در ارومیه, آبنما روی بالکن در ارومیه, مهندس عبدالخانی, شماره تلفن طراح آبنما ارومیه, طراحی آبنما در ارومیه, هزینه ساخت آبنما, عکس آبنما در ارومیه, نمونه آبنماهای ارومیه, آبنمای پاک گوللرباغی ارومیه, آبشار پارک گوللرباغی ارومیه, آبنمای پارک دانشجو ارومیه, آبنمای پارک گلهای ارومیه, قیمت طراحی نمای ساختمان مسکونی (visit site) چه کسی آبنمای پارک گلها را ساخته؟

​Th᠎is was cre᠎at ed with the he lp  of behsaznama  Con te᠎nt᠎ G᠎enerator Dem oversion !

دیدگاهتان را بنویسید