تاکتیک های شگفت انگیز نمای ساختمان که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

در اجرا و طراحی نمای سرامیک خشک از یک شیوه مدرن و منحصر به فرد استفاده می شود. طراحی نمای سرامیک خشک با تنوع بالا یکی از مواد اولیه ای است که می توانید بررسی کنید. شما می توانید نما های مختلف را با هم دیگر ترکیب کنید. شما می توانید از نمای ساختمان با طرح سرامیک خشک یک فضای کلاسیک یا مدرن بسازید. سیستم نمای خشک بدون داشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زباله های ساختمانی معمول و همچنین بدون ایجاد سر و صدا می باشد. بنابراین اگر برای گرم کردن فضای داخل، انرژی مصرف نشود، دمای سطح داخلی برای شیشۀ یک جداره 4/0، برای شیشۀ دوجداره 3/9 و برای دیوار آجری 7/12 خواهد بود. اختلاف دما بین سطح داخلی و خارجی و مقایسۀ ضریب انتقال حرارت برای هر کدام از نماهای شیشه یک جداره، شیشۀ دوجداره و دیوار آجری 22 سانتی متری داده شده است. نمای های آجرعلاوه بر زیبایی، تنوع و ثبات رنگ، به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین آجر، نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا می کنند و در نتیجه از هدر رفتن انرژی توسط سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان جلوگیری می کنند.  Th is post h᠎as been done ᠎with the help  of G​SA Con tent G​en er​ator Demov​ersion᠎.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

با این حال تنوع در بتن محدود است. محصول حاضر به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانه های گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ فراوان و دانه بندی های متعدد، رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی ها می باشد. ۲۸۰۰ ( و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. Artic le h​as been cre ated  by behsaznama Con te​nt᠎ Gener​ator  DEMO.

پاسخی که به سوالات مطرح شده در بالا خواهید داد، در نهایت مدت زمان مورد نیاز برای اجرای نمای چوبی را به طور دقیق، مشخص خواهد کرد. نمای چوبی در حال حاضر در ساختمانهای لوکسی استفاده میشود که از ترکیب سبکهای تلفیقی مدرنیته و سنتی ایجاد شدهاند. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . نمای هر واحد مسکونی بسته به شرایط محیطی از جمله آب و هوا، باد و طوفان، زلزله و میزان آلاینده های هوا در مناطق مختلف، متفاوت می باشند. در سیستم های نمای خشک نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند.البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. در این روش، اتصالات و کلیپسها، نمایان میباشند. حفره تخلیه هوایی تعبیه شده در سیستم به این معنی می باشد که آب باران به درون حفره نفوذ نمیکند و در نتیجه سطح مقاومت خوبی در مقابل از خود بروز می دهد.

نمای ساختمان آزمایش: خوب یا خطرناک؟

IIIمقاومت های کششی و خمشی نسبتاً خوبی را دارا باشد. با توجه به نیاز، بتن ریزی درجا، بلوکهای پیشساخته و یا پانل های بتن مورد استفاده قرار می­گیرد. داشتن نمایی که عملکرد حرارتی خوبی داشته باشد مستقیماً مصرف انرژی را تحت تأثیر قرار می دهد لذا در نمای ساختمان، استفاده از مصالحی که ضریب انتقال حرارتی کمتری دارند، باید مورد توجه قرار گیرد. به این تریتب که در نمای خشک، سطح رویه یا همان نما (سرامیک، سنگ، سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی و تجهیزات (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد. ضخامت سرامیک های مجوف در این سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. نمای آجری سبک است و به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد، به راحتی نصب می­شود و سیستم عایق بندی خوبی ایجاد می­کند. هزینه اجرای نمای چوبی چقدر است؟ قیمت چوب در زمان خرید آن برای نما که مشخص شود، این که چه میزان نیروی کار دارید و چه مدت زمانی پروژه اجرای نمای چوبی طول خواهد کشید در نهایت مشخص میکند که هزینه اجرای نمای چوبی برایتان چقدر تمام خواهد شد. پاسخ سوالاتی که در بخش قبلی مطرح کردیم، میزان هزینه اجرای نمای چوبی را نیز مشخص خواهد کرد.

نصاب نمای سرامیک خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید