تاریخچه مخفی اجرای نما

همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود. اگر قصد داریم از روش فلزی استفاده کنیم. به دو راه فلزی و سیمانی قابل پیاده سازی است. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ملات این است که نما و بدنه ساختمان را به خوبی تقویت کرده و ساختمان استحکام زیادی پیدا می کند. در آخرین مرحله با توجه به اینکه قرار است چه مصالحی برای نمای ساختمان به کار رفته شود ، نوع اتصال ها نیز تفاوت دارد. این بحث در رابطه با نمای سنگی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. اجرای نمای لوکس یا قسمت بیرونی ساختمان شما مهم تلقی می شود زیرا این قسمت اصلی است که از هر طریقی به خانه شما جذابیت می بخشد. در یک میدان یا چهارراه هماهنگی کنجهای ساختمان هایی که در چهار طرف آن قرار گرفته است می تواند در نمای شهری تاثیر زیبایی داشته نحوه اجرای نمای سرامیک خشک باشد. در پایان ,اجرای زیرسازی نمای ساختمان بر اساس نقشه و با کمک پروفیل ها انجام میگیرد. اجرای نمای سنگ ساختمان با کامپوزیت، ورقههای آلومینومی و شیشه در قالب دو روش کلی اجرای نمای سنگ خشک و اجرای نمای سنگ تر توسط افراد متخصص صورت میگیرد. Th​is art᠎icle has  been writt᠎en by behsaznama  Content Gen er ator DEMO.

ی جذابی در ساختمان به وجود آورد.

پوششی غیر ساختاری که خودش به صورت جداگانه یک سازه محسوب می شود، به این معنا که هیچ بار مرده ای از ساختمان را به دوش نمی کشد و تنها نیرویی که بر آن وارد می شود وزن خودش و نیروی بادی است که با احتساب موقعیت اقلیمی و ارتفاع ساختمان بر آن وارد خواهد شد. برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد. به عنوان نمونه مثلا برای اتصال نمای شیشه به زیرسازی نیاز است تا از آداپتور ها استفاده کنیم. جهت استفاده از چسب به عنوان مصالح ساختمان باید آن را در قسمت پشت سرامیک، آجر و یا سنگ پهن کنید. همچنین آجر از متریالی است که در مدلها و اندازههای مختلف تولید میشود و اگر از آجر مناسبی استفاده کرد میتوان نمای جذابی در ساختمان به وجود آورد.  This c​ontent has  been written  wi​th the ​he᠎lp ᠎of behsaznama Conte᠎nt G enerat or Dem​oversion᠎.

ورق آلومینیوم کامپوزیت ترکیبی از متریالی ازجمله پلاستیک فشرده و آلومینیوم است. خدمات خمکاری ورق تقریباً در هر صنعت تقاضای بالایی دارد. پانل های استایروفوم با مدل های چاپی بصری و همچنین گزینه های طرح دار آجری، چوبی ، مرمری و سنگی اغلب در بین دکوراسیون داخلی و نما استفاده می شوند. در صورتی که قرار است از توری رابیتس استفاده کنیم میلگرد نیز مورد نیاز خواهد بود. جوشکاری میبایست به دقت برسی شود و از لحاظ استحکام و اتصال صحیح کاملا مورد بررسی قرار گیرد. دقت داشته باشید تمام قسمت های پشت آجر پوشش داده شود، چرا که اگر آب وارد آن بندها شود موجب ریزش آجر و یا سرامیک می شود. بنابراین باید بسیار دقت داشته باشید که تمامی بندها را با چسب پوشش دهید. برای اجرای نماهای کامپوزیتی ساختمان به طور معمول زیرسازی را به روش فلزی انجام می دهند. سپس با استفاده از شمشهگذاری و ریسمانکشی رج اول سنگ چیده شده و با گچ یا مهار فلزی موقت به دیوار مهار میگردد.

میلگرد با هدف اتصال شبکه های فلزی رابیتس به شاسی کشی مورد استفاده قرار میگیرد. 1. نما با استفاده از ملات : با توجه به اینکه ساختمان ها به صورت کامل تراز نیستند، استفاده کردن از این روش کمک می کند تا عیب ساختمان به خوبی پوشش داده شود. و تراز بودن زیرسازی نما اطمینان حاصل نکنیم. و تمامی فرورفتگی ها و پستی بلندی های موجود در نمای سازه تراز می شود. اساسی ترین ویژگی طراحی نمای مدرن، برخورداری از خلاقیت و مهارتی است که در عین زیبایی، ساده باشد. علیرغم نکات مثبت، به دلیل استفاده از موادی مانند سیمان یا دوغاب در ملات ساختمان کثیف می شود که نیاز به تمیز کاری دارد. از انرژی به بهینهترین شکل ممکن استفاده و از اتلاف آن جلوگیری شود. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش به سزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید