{بیشترین بهره را ببرید} از نمای خشک استفاده کنید

از دلایل وسعت کاربرد این نما در انواع ساختمان های با کاربری های مختلف، انعطاف پذیری و ویژگی های خاص این نما می باشد. هرگونه اشتباه در اجرای زیرسازی منجر به خرابی نما و رخداد دیگر مشکلات می شود. سنگدانه ها و مواد اولیه ای که در مصالح متریالهای نماسازی استفاده میشوند باید تمیز و بدون هیچ گونه نا خالصی مانند گل و خاک و همچنین ناخالصیهای معدنی و دیگر مواد زاید باشد و بافت و مقاومت بالایی از خود نشان بدهد . یکی از سبکهای نسبتا مدرن در صنعت ساختمان سازی و طراحی نمای ساختمان، نمای تلفیقی یا نمای ترکیبی است؛ همانطور که از اسم این سبک از طراحی نما ساختمان مشخص است، به نماهایی که با چند مصالح ساختمانی همانند آجر، سنگ، سیمان و غیره ترکیب میشوند و یک نمای مدرن را میسازند گویند. همانطور که اشاره کردیم پانل های کامپوزیت آلومینیومی گزینه خوبی برای افرادی است که می خواهند ساختمان خود را سریع و با کمترین هزینه به نمایش بگذارند.  This da ta was creat ed with G SA​ Content​ Gener ator  Demover sion!

مجری نمای سرامیک خشک

شرکت ایکس با سابقه اجرای نما های مدرن و آگاهی از ضوابط و قوانین شهرداری می تواند به شما در طراحی و اجرای نمای ساختمان به سبک مدرن کمک رساند. نصب کردن آبچکانها و قرنیزهایی شیبدار در نمای ساختمان به منظور جلوگیری از نفوذ پیدا کردن آب باران به داخل ساختمان اهمیت بسیاری دارد . اما با وارد شدن به موضوع گسترده و پر اهمیت طراحی و اجرای نمای ساختمان اهمیت آن را درک خواهیم کرد. نمای ساختمان در عصر حاضر، ترکیبی از هنر معماری و تکنولوژی روز است که با استفاده از مصالح ساختمانی جدید و قدیم ساخته میشود. به همین دلیل، وی به عنوان چهره برجسته معماری مدرن شناخته شد، زیرا حتی اگر آسمان خراش های ساخته شده از فولاد از اواخر قرن نوزدهم در ایالات متحده آمریکا شروع به ظهور کرده باشند، این نمای ساختمان هنوز هم در Neo-Gothic ، Neo- Beaux-Artنشان دهنده هنر سبک معماری مدرن است. معماری مدرن در صحنه معماری اثری برجسته برجای گذاشته است. این سبک از معماری نما در پی پیشرفت گسترده ساخت و ساز بود به وجود آمد. نمای اچ پی ال : اچ پی ال (High pressure laminate ) به معنای ورق های لمینیت فشرده شده تحت فشار بالا می باشد.

ی مدرن سبکی که مینیمالیسم را نیز در بر می گیرد.

از مزایای نمای کامپوزیت می توان به سبکی، تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو، مقاومت در برابر حرارت، رطوبت و صدا اشاره کرد. سبک بودن، دوام بالا، رنگ پذیری و قابلیت آلومینیوم در فرآیندهای شیمیایی برای رسیدن به محصولی با ارزشهای افزوده، از مهمترین امتیازات این مصالح در طراحی مدرن نما است. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد، به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. هنگام طراحی نمای ساختمان، آلومینیوم به دلیل نصب آسان آن در مقایسه با فلزات سنگین تر مانند فولاد، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها خواهد داشت. است. در طراحی نمای مدرن از متریالی مانند آجر، چوب، سنگ و کامپوزیت ها استفاده می شود. معماری نمای مدرن سبکی که مینیمالیسم را نیز در بر می گیرد. معماری مدرن که معماری مدرنیست نامیده می شود ، سبکی است که به دهه ۱۹۰۰ برمی گردد.

نمای دو پوسته. تقریباً یک نام واضح برای سیستم های نما که از دو لایه، معمولاً شیشه، تشکیل شده است، که در آن هوا از طریق حفره میانی جریان می یابد. این متریال در برابر تأثیرات جوی و اشعه UV مقاوم بوده و این محصول جز متریالی محسوب می شود که شست و شوی آن نسبت به سایر متریال ها آسانتر است. مواد روکش نمای کامپوزیت که به منظور پاسخگویی به طرح های بی حد و حصر معماری مدرن ارائه می شوند ، به لطف پردازش آسان ، گزینه های طراحی جدیدی را برای تقاضاهای روزافزون ارائه می دهند. ایده اصلی تأکید بر عملکرد و چشم پوشی از تزئینات و زیبا سازی با استفاده از مواد ، به ویژه شیشه ، فولاد و بتن است. امروزه اجرای نمای ساختمان بر اساس نوع کاربرد آن، با استفاده از متدها و متریال های متعددی قابل پیاده سازی است. در حال حاضر نماسازی اکثر ساختمان های مدرن با ورق های رنگارنگ کامپوزیت صورت می گیرد زیرا زیبایی این نما فوق العاده است اما قیمت بالا یکی از معایب نما کامپوزیت است. اتصال هر یک از این موارد به سطح شاسی کشی یکسان نیست و با کمک پیچ و مهره، آداپتور (برای نمای شیشه ای) یا ملات انجام می شود.

انواع روش های نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت سنگ نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید