به هیچ وجه تغییر نمای ساختمان در نهایت شما را نابود خواهد کرد

زیرا شما به صورت یکجا تمامی نیاز خود را از کارخانه خریداری میکنید و کارخانه کاشی و سرامیک خریداری شده را درپارتهای مختلفی به محل کارگاه ساختمان سازی شما ارسال خواهد کرد. در این روش از شستشو با استفاده از مواد دیسکیلیر و موادشوینده با استفاده از دستگاه واترجت بر روی سطوح نما پاشیده می شود.سپس یک بار دیگر مجدد توسط دستگاه واترجت نمای ساختمان شستشو می شود. پس پیشنهاد ما این است حتما قبل از شستشو به صورت ابر و تی یک بار با واترجت نمای مورد نظر شسته شود. برای مثال اگر بخواهیم یک مثال جزئی بزنیم باید بگوییم که: برای نمای ساختمان های ترموود و کامپوزیتی امکان استفاده از سیلیس و دیسکیلیر وجود ندارد و در صورت استفاده موجب آسیب رساندن و از بین بردن نمای ساختمان می شود. امروزه در بسیاری از نمای ساختمان ها چوب ترموود استفاده شده است که پس از گذشت زمان و تابش شدید نور خورشید به سطوح ترموودی باعث بلند شدن رنگ آن و از بین رفتن براقیت ان شده است که نیازمند بازسازی و تعمیر می باشد. ویدئو زیر نمونه ای از شستشوی نمای ساختمان ترموود می باشد که با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست توسط متخصصی شستشو نما ارتفاع کاران شرکت آرین ایراتا انجام شده است و نمای ساختمان برای اجرای بازسازی و ترمیم زیرسازی شده است.

Where نمای ساختمان 6 ماه دیگر خواهد بود؟

شسشتوی نمای ساختمان به دلیل حساسیت بالایی که دارد کاملا نیازمند تجربه و دقت بالا در اجرای کار می باشد و مواد استفاده شده در نمای ساختمان کاملا باید با جنس مصالح نمای ساختمان سازگاری کاملی داشته باشد تا از آسیب رساندن به نما جلوگیری شود. البته استفاده از مواد سیلیس و دیسکیلیر زمانی کاربرد دارد که این مواد ها با جنس نمای ساختمان شما سازگاری کاملی داشته باشد و استفاده کردن از این مواد ها موجب آسیب رساندن به نمای ساختمان شما نشود. نمای ساختمان شما با استفاده از مواد های نانو مخصوص شستشوی نما مانند سیلیس یا دیسکیلیر لکه گیری و پاک می شود. به همین دلیل برای بازسازی و ترمیم نمای ترموودی قبل از انجام هر کاری باید کاملا شستشو شود که شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند شستشوی نما ترموودی و بازسازی سطوح ترموودی را انجام می دهند. شستشوی نمای کنیتکس با استفاده از روش واترجت اجرا می شود که حالت کارواشی طور دارد که موجب بلند شدن کلیه گرد و غبار ها و آلودگی های سطحی می شود. این امر موجب بلند شدن کثیفی ها از روی سنگ یا آجر می شود و سطوح تمیزی که به اثر جرم ها پوشیده شده بودند نمایان می شوند و نمایی زیبا را برای شما به ارمغان میاورند.

سرامیک خشک نمای ساختمان

از دیسکیلیر در نما های سنگی تیشه ای و مرمریت استفاده می شود. نمای سرامیک خشک یکی از انواع نما های خشک می باشد. شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. که می توانید برای انجام این کار به جهت کم تر شدن هزینه ها با شرکت های شستشوی نما قراردادی تنظیم کنید و در زمان های مشخص فرآِند نظافت نمای کامپوزیتی توسط شرکت مورد نظر انجام شود. با این کار شما می توانید دکوراسیون منزل خود را با هزینه کمتر و دردسر کمتری تغییر دهیدقیمت سرامیک کف پذیرایی را می توانید در کاشیران ببینید. بنابراین در انتخاب رنگ مناسب سرامیک، سرامیکهای کرمی را حتما مورد بررسی قرار دهید. مخصوصا در نماهای کامپوزیتی که جرم ها به صورت سختی بر روی سطوح کامپوزیتی نشسته است جهت بهتر تمیز شدن حتما از شستشو به صورت واترجت استفاده شود. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. Th᠎is  po᠎st has  been created  wi᠎th behsaznama Conte nt  Generator D em᠎oversi᠎on᠎.

با اعمال نیروها، اثر این عیوب را نمیتوان از طریق حرکت خمیری کاهش داد، و نتیجه آن بهطور کلی شکست ترد است. به شدت کاهش خواهد یافت و لذا تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت خواهد داشت. با این حال مراکز و سایتهای گوناگونی هستند که انواع کاشی و سرامیک را با درجه بندیهای متفاوت عرضه میکنند و می بایست در زمان خرید به کیفیت آن اطمینان کامل داشت. زمانی که سطح مورد نظر با دستگاه واتر جت شستشو می شود تمامی جرم ها و گردوغبار ها و دوده ها به صورت کامل پاکسازی شده و نمای ساختمان مانند روز اول تمیز و درخشنده می شود. کاشی کف و دیواری را در ابعاد زیر ۲×۲ و ۲×۱ تا پنجاه در پنجاه سانتیمتر تولید می کنند که با رنگ های گوناگون می تواند یک نقاشی را در محل نصب نیز نشان دهد. در این سیستم با استفاده از پروفیل های قوطی از جنس آلومینیوم از حجم زیر سازی آهنی کاسته شده است و نگرانی ناشی از خوردگی و زنگ زدگی آهن تا حد زیادی برطرف شده و با بکارگیری براکت های آهنی جدید طراحی شده در بخش تحقیق و توسعه ی مجموعه ی سورین، ضمن بالا رفتن سرعت اجرا دقت و کیفیت بالایی نیز فراهم می گردد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت منبع.

دیدگاهتان را بنویسید