به افرادی که میخواهند برای شروع اجرای نما اما از شروع شروع میترسند.

کیفیت و تنوع انواع آجر نما در کارخانه شهرزاد ایران زمین سبب شده تا نیاز معماران، انبوه سازان و شرکتهای ساختمان سازی بزرگ استان در سال های متوالی، تامین گردد. استفاده از فایبرسمنت برد در دکوراسیون داخلی : امروزه در ایران همانند کشورهای پیشرفته، شاهد استقبال کاربران از محصول فایبر سمنت برد ( پانل سیمانی الیافدار) می باشیم. از این رو خط معمار در این بخش مجموعه ای ۵۰ تایی از نماهای اجرا شده در چند سال اخیر ایران را جمع آوری کرده و همراه با لینک مطلب به اشتراک خواهد گذاشت. از طرفی هرچقدر که ابعاد مصالح بزرگتر باشد، به دلیل کاهش مصالح زیرسازی، هزینهی تمام شده نیز کاهش مییابد. نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت.

نحوه نصب نمای خشک

Article h as ᠎been c re​at ed by behsaznama Content​ Gen er​ator D emoversi​on​!

شش بهترین چیزها درباره نمای خشک

پر واضح است که در صورت استفاده از نمای خشک نه تنها محدود نمیشوید، بلکه از مزایای نمای خشک نیز بهرهمند خواهید شد. بدین ترتیب نمای ساختمان در عرصه شهر نه در فردیت و استقلال بلکه در ترکیب وحدت با سایر ابنیه در فضایی که خیابان یا میدان نامیده می ­شود به دیده می ­آید و مورد ارزیابی و سنجش قرار می ­گیرد. باید در زمان انتخاب و طراحی نمای بیرونی ساختمان خود بسیار دقت داشته باشید و بهترین نما را به دلخواهتان انتخاب کنید. پنجره ها ، درز ها ، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان بایستی با دقت و تمرکز زیاد آب بندی شوند. نما ظاهر و منظره خارجی هر ساختمان میباشد و نمای ساختمان بازتاب دهندۀ سلیقه، علایق مردم شهر است که باید آن را نسبت به شرایط محیطی شهرتان مانند آب و هوا، باد و طوفان، زلزله، میزان آلایندههای هوا در مناطق مختلف، آن را انتخاب کنید. استفاده از این محصول امکان تهویه هوا را به وجود می آورد و با طراحی خاصی که شده است امکان گردش هوا به راحتی در بین دو لایه میسر می باشد. سنگ لاشه:سنگی است که شکل خاصی نداشته و به همان صورتی که از معدن آورده می شود بکارمی رود و کاربرد آن در زیرسازی ها،پر کردن فاصله بین سنگها و کف سازی خشن محدود می شود.

جزئیات انواع روش های نمای خشک

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرسازی و معماری، بررسی آماری نشان دهنده این موضوع است که در هر سال ۵۰ میلیون نفر به جمعیت شهر نشین کشورهای در حال توسعه اضافه میشود. تا بتواند لکه هایی که به سختی از سطح نما کنده میشود را حل کند. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود ، می بینیم که با گذشت زمان نه چندان طولانی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپ های سیمی نیز از افتادن آنها جلوگیری نصاب نمای خشک نمی کند. 2- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. با توجه به اینکه شما می خواهید اجرای نمایان و یا غیر نمایان را انتخاب کنید باید بدانید که سرامیک های متنوعی را هم از این مدل قادر هستید انتخاب نمایید.

مصالح نمای خشک

در شهرهای توریستی بیشتر مسافران در طول روز در حال تفریح و گشتوگذار هستند که شب به هتل برمیگردد. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. آجر نسوز ها در برابر تغییرات دمایی مقاوم هستند و طول عمر بیشتری نسبت به آجرهای معمولی دارند. با توجه به این که اجرای صحیح این نما از اهمیت بالایی برخوردار است بایستی حتما در انتخاب پیمانکار خود دقت کرده و بعد از تحقیقات لازم کار را به پیمانکار تحویل دهید. نتیجه تحقیقات متخصصین شرکت، ارائه روش اجرای خشک نماهای آجری میباشد که با اجرای آن در چند پروژه توانسته مورد استقبال معماران و سازندگان قرار بگیرد. نتقال از مناقصه تجویز شده برای مشخصات ظاهری مبتنی بر عملکرد و اامات استراتژی اخیر به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا عناصر حیاتی را برجسته کند ، که اگر به درستی رعایت نشوند ، می توانند منجر به سردرگمی و در نهایت نتیجه نامطلوب شوند. این سیستم در صنعت ساختمان، به طور گسترده جهت پوشش نما، دیوار های داخلی و خارجی و حتی سطوح بام (در معرض باران) استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید